جاباما
۷۹۵۸۹۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

کاوه آفاق: دیگر از خواننده‌ها انتقاد نمی‌کنم

تازه ترین کنسرت کاوه آفاق خواننده موسیقی پاپ جمعه هجدهم آبان ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با اجرای قطعات قدیمی و جدید برگزار شد.

موسیقی ایرانیان: تازه ترین کنسرت کاوه آفاق خواننده موسیقی پاپ جمعه هجدهم آبان ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با اجرای قطعات منتخب و جدید برگزار شد. این خواننده در تازه‌ترین کنسرت پاییزی‌اش علاوه بر قطعات قدیمی چون «شال»، «اتاق آبی» و «عطر تو»، قطعات «تو (گلادیاتور)»، «منجی» و «حس» را برای اولین بار اجرا کرد.

کاوه آفاق: دیگر از خواننده‌ها انتقاد نمی‌کنم

کاوه آفاق در سانس اول این اجرا همانند کنسرت قبلی‌اش در تابستان با همراهی هوادارانش آهنگ تازه‌ای را ساخت و به مخاطبانش وعده داد این ملودی را در آلبوم جدیدش منتشر کند.

وی از هوادارانش درخواست کرد تا در انتخاب اسم این قطعه آهنگ کمک کنند تا بتواند ساخت آهنگ با انتخاب و مشارکت هواداران در زمان اجرا را که مبدع آن خودش است به ثبت برساند.

این خواننده درباره انتقاداتی که از خوانندگانی چون حامد همایون و حمید هیراد مطرح کرده بود، گفت: این بحث را تمام کنیم چون هواداران خوانندگانی که از آنها انتقاد کردم خیلی پیغام دادند و ناراحت شدند. من از هواداران آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم ناراحت نباشند چون به هرحال ما قصد خیر داشتیم اما سوءتفاهم بی‌موردی پیش آمد به همین جهت من دیگر از خواننده‌ها انتقاد نمی کنم.

کاوه آفاق در این کنسرت قطعات دیگری چون «پرانتز»، «عطر تو»، «بیگانه»، «باشگاه بازنده‌ها»، «دل»، «خواب بازی»، «ماسک» و «شهر من کو» را اجرا کرد. این خواننده در پایان این کنسرت وعده داده که سومین آلبومش را تا کمتر از ۲ ماه دیگر روانه بازار کند.

در این کنسرت که به تهیه کنندگی شرکت «هنر اول» با مدیریت مجید محسنی برگزار شد، آرمان مهربان رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و سینتی سایزرها، پیام زمانی درامر، شهاب آفاقی و آندره خاچیکیان نوازنده گیتار الکتریک و مهرداد حامدی گیتارباس و آرمان تبریزیان گیتار تک، کاوه آفاق را همراهی کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاوه آفاق از همکلاسیایم تو دبیرستان البرز هست
      البرزیا همیشه پرچمشون بالاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج