۷۹۵۹۰۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

شاهرودی: کرانچار از فردا به تمرینات می‌آید

مربی تیم فوتبال امید گفت: مشکلی برای روادید زلاتو کرانچار به وجود آمده، به همین خاطر او از فردا به تمرینات اضافه می‌شود.

خبرگزاری فارس: رضا شاهرودی در حاشیه تمرین تیم فوتبال امید در جمع خبرنگاران گفت: در گروه سختی قرار گرفتیم، اردویمان را از روز گذشته آغاز کردیم و از امروز بازیکنان به طور کامل در اختیارمان هستند، متأسفانه وزیرای کرانچار با مشکل روبه‌رو شده و او فردا به تمرینات اضافه می‌شود.

وی افزود:تصمیم گرفتیم در این اردو به مجموعه الیاف بیاییم، چرا که آکادمی دراختیار تیم ملی بزرگسالان است، با توجه به اینکه امروز هم بارندگی بوده است، در سالن تمرین کردیم، خوشبختانه مقدماتی اول در تهران است و می‌توانیم از امتیاز حضور هواداران استفاده کنیم.امیدواریم از گروه‌مان صعود کنیم و به مرحله دوم مقدماتی که در کشور تایلند برگزار می‌شود راه پیدا کنیم.

شاهرودی در مورد اینکه هیچ وقت امکانات خوبی دراختیار تیم‌های ملی قرار نگرفته است، گفت: باید همه دست به دست همه دهیم تا به اینجا شرایط خوب نبوده است، در زمان ما هم این مشکلات وجود داشته است، همه جزو یک خانواده هستیم، باید در کنار هم این مشکلات را حل کنیم، توقعات بالا است، اما امکانات خیلی فراهم نیست، همه می‌خواهند تیم به المپیک صعود کند، ما تلاش می‌کنیم تا با پشت سر گذاشتن مشکلات، تیم خوبی آماده کنیم، شرایط بازیکنان زیاد جالب نیست، اما آنها هم با این وضع می‌سازند تا تیم به بهترین شکل کار خود را ادامه دهد.

مربی تیم فوتبال امید در مورد روبه‌رو شدن با عراق در مرحله گروهی، تصریح کرد:با عراق دو بازی دوستانه در سلیمانیه داشتیم و تیم خوبی هستند، شاید خیلی‌ها بگویند یمن تیم قدرتمندی نیست، اما همین یمن هم برای ما مشکل‌ساز است، نباید حریفان را دست‌کم بگیریم،ما در خانه باید با حریفان بازی کنیم تا به عنوان تیم اول صعود کنیم.

وی در مورد اینکه چرا بازیکنان استقلال هنوز به اردو نیامدند،تصریح کرد:طبق صحبتی که شده، قرار است آنها از امروز به اردو اضافه شوند.

وی در پایان تاکید کرد: مهمترین مسئله بازی دوستانه است، ما اگر بتوانیم بازی دوستانه برگزار کنیم، شرایط خوبی برای آماده‌سازی به دست می‌آوریم،امیدوارم تمهیدات لازم انجام شود تا بازی‌های دوستانه خوبی را پشت سر بگذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شاهرودی کی مربی شد ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج