۷۹۵۹۲۷
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

سرمربی تیم ملی پرده گوش وزنه‌بردار را پاره کرد!

وزنه‌بردار ملی پوش ایران از پاره شدن پرده گوش خود توسط سرمربی در حین مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان خبر داد.

ایسنا: محمدرضا براری درباره پاره شدن پرده گوش خود درحین مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان بیان کرد: زمانی که حرکات دو ضرب را می‌خواستیم آغاز کنیم آقای برخواه سرمربی تیم ملی روی صورتم ضربه زد، اما همین موضوع باعث شد که پرده گوش من پاره شود و دچار سرگیجه شدیدی شدم بطوری که نمی‌توانستم تعادلم را حفظ کنم.

حتی به آقای خورشیدی مربی تیم ملی هم گفتم دچار سرگیجه شدیدی شدم برای من آب میوه بیاورد. با این حال تمام تلاشم را کردم که وزنه‌هایم را بزنم.

او ادامه داد: در ترکمنستان هم پزشکان گوش من را معاینه کردند گفتند که پرده گوشم پاره شده و باید عمل جراحی انجام دهم اما من نمی‌خواستم آنجا این کار را انجام دهم و می‌خواستم به ایران بیایم و متخصصان ایرانی هم من را معاینه کنند. فقط آمپول زدم تا بتوانم روی پایم بایستم. من از این ناراحت شدم که برخی از افراد من را قضاوت کردند که بعد از مسابقات جهانی نتوانستم مدال بگیرم اما شرایط من به گونه‌ای شده بود که نمی‌توانستم حتی روی پایم بایستم.

وزنه بردار ملی پوش ایران با گلایه از سرمربی گفت: من انتظار داشتم که آقای برخواه پیگیر کار من باشد و حداقل به من بگوید که اکنون چه کاری باید انجام دهم چون من در حین مسابقات جهانی دچار این مشکل شدم و نه تنها مدالم از دستم رفت که با نقص عضو از مسابقات جهانی برگشتم و الان هم معلوم نیست چه اتفاقی برای گوشم افتاده است.

البته زمانی که در ترکمنستان بودیم و از دکتر برگشتیم، به اتاق من آمد و جویای احوالم شد و از من خواست حلالش کنم و گفت همانجا متوجه شده که گوشم را گرفته‌ام اما نمی‌دانسته که پاره شده است. اما به هر حال انتظار داشتم پیگیر وضعیت من باشد و با رئیس فدراسیون صحبت کند که اکنون من باید چه کاری انجام دهم.

براری افزود: همان شب گذشته که از مسابقات جهانی برگشتیم من خودم با رئیس و دبیر فدراسیون صحبت کردم و برای فدراسیون پزشکی ورزشی نامه گرفتم تا پیگیر وضعیت گوشم باشم. من شرایط خوبی داشتم و وزنه ۲۲۶ وزنه‌ای نبود که نتوانم آن را بزنم اما این اتفاقی که برای گوشم افتاد باعث شد تمرکزم را از دست بدهم.

البته این را هم بگویم که سرمربی تیم ملی از اول هم دوست نداشت من به اردوی تیم ملی بیایم، اما با وجود اینکه تیم ناقص به مسابقات جهانی رفت تمام ما وزنه‌برداران تلاش کردیم امتیاز بگیریم تا تیم روی سکو برود و حتی من هم با وجود شرایطی که داشتم تمام سعی خودم را کردم و نتیجه‌ای هم که به دست آمد حاصل زحمات همه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا جالبه ما حداقل 50 سال از دنیا عقبیم اخه واسه تهییج و روحیه دادن به ورزشکار راه های دیگری هم هست مربیان ما فقط سیلی زدن بلدن
      تو همین مسابقات من خودم بارها دیدم مربیان تیم های دیگه به بدن و پشت وزنه بردار ضربه میزنن نه صورتش مثلا میزدن به شونه یا کتف اونم اروم نه با شدت اخه مربی ما چجوری زده بیخ گوش براری بیچاره که پرده گوشش پاره شده
      بدبخت مدال که نگرفتی برو حداقل دیه بگیر

    • بدون نام

      وا چقدر وحشی یعنی چی این کار ؟

    • بدون نام

      واقعا بعضیها چقدرنفهمن خوب این چه کاریه بزن روبازوش

    • تلما

      واقعا جای تاسفه.
      بیچاره ناقص العضو شده .
      براری دوست داریم.....

    • لُرپرسپولیسی

      من بودم بیچارش می کردم

    • بدون نام

      عدم آموزش آکادمیک مربیان این میشه نتیجه ش

    • بدون نام

      عجب خبر عجیبی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج