۷۹۶۰۱۷
۳ نظر
۵۱۳۶
۳ نظر
۵۱۳۶
پ

به سبک «رایان گاسلینگ» لباس بپوشید

رایان گاسلینگ هنرپیشه و موزیسین کانادایی است. او علاوه بر مهارت بازیگری، در زمینه مد و پوشاک نیز حرفه ای عمل می کند به طوری که نامش را همیشه در فهرست خوش استایل ترین مردان هالیوودی مشاهده می کنیم. اما راز زیبایی این ستاره هالیوودی چیست؟

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: رایان گاسلینگ هنرپیشه و موزیسین کانادایی است. او علاوه بر مهارت بازیگری، در زمینه مد و پوشاک نیز حرفه ای عمل می کند به طوری که نامش را همیشه در فهرست خوش استایل ترین مردان هالیوودی مشاهده می کنیم. اما راز زیبایی این ستاره هالیوودی چیست؟ اگر دوست دارید با سبک لباس پوشیدن و چند ست از لباس های مورد علاقه او آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

ژاکت جین و تی شرت

به سبک «رایان گاسلینگ» لباس بپوشید

رایان در لباس پوشیدن استاد سبک کژوال است. او سعی می کند که ظاهرش را ساده اما شیک نگه دارد. به عنوان مثال او یک تی شرت ساده را به همراه یک شلوار جین به تن می کند اما این کار را آنقدر ماهرانه انجام می دهد که ما از دیدن تیپ او نهایت لذت می بریم.

یکی از استایل های مورد علاقه رایان، پوشیدن ژاکت جین به همراه تی شرت است. از آنجا که ژاکت های جین او به رنگ آبی ست، او سعی می کند که باقی رنگ های لباس اش را ساده و به رنگ خنثی انتخاب کند. رنگ های خاکی و قهوه ای انتخاب اول او در کنار این تیپ می باشند.

برای اکسسوری چون کفش، رایان بوت را به مدل های دیگر ترجیح می دهد. او رنگ مشکی بوت را برای میهمانی های شبانه و رنگ قهوه ای روشن را برای گشت و گذارهای روزانه خود به پا می کند.

کت و شلوار رنگی

به سبک «رایان گاسلینگ» لباس بپوشید

اگر به عکس های رایان گاسلینگ در مراسم مختلف و فرش قرمزها نگاه کرده باشید، حتما متوجه شده اید که او به رنگ های بولد و جسورانه، به خصوص برای کت، علاقه زیادی دارد. او خودش در این باره می گوید: «جزییات برای من اهمیت زیادی دارد. به نظر من جزییات به ظاهر ما شخصیت می دهند.» بنابراین اگر شما هم می خواهید که مانند این ستاره توی چشم باشید، از پوشیدن کت و شلوار رنگی هراسی نداشته باشید.

تی شرت سفید

به سبک «رایان گاسلینگ» لباس بپوشید

یکی از پر کاربردترین لباس ها تی شرت سفید است، از این رو که به خاطر رنگ خنثی ای که دارید به سادگی با هر لباسی ست می شود. رایان تی شرت را برای روزهای عادی و گشت و گذارهای داخل شهر به تن می کند. در واقع زمانی که حوصله ست کردن لباس هایش را ندارد، به این گزینه روی می آورد. حتی در مواقع سرما هم می تواند هر طرح و رنگ ژاکتی که به همراه داشت را روی آن بپوشد.

کت و شلوار بدون کراوات

به سبک «رایان گاسلینگ» لباس بپوشید

یکی از استایل های رسمی مورد علاقه رایان، کت و شلوار سفید مشکی بدون کراوات است. اگر به استایل آقایان دفت کرده باشید، اکثرا به همراه کت و شلوار مشکی و پیراهن سفید، کراوات می گذارند، اما رایان ثابت کرد که این استایل نیز جذابیت های خاص خودش را دارد.

ژاکت بافتنی

به سبک «رایان گاسلینگ» لباس بپوشید

رایان یکی از ستاره هایی ست که از پوشیدن لباس هایی با رنگ های بولد هراسی ندارد. یکی دیگر از مدل لباس هایی که او در پاییز و زمستان زیاد می پوشد، ژاکت های بافتنی ست. او معمولا این ژاکت ها را به همراه پیراهنی زیرشان ست می کند. او با انتخاب ژاکتی طرحدار و رنگی، تمام توجهات را به سمت خود جلب می کند. ما این استایل را برای موقعیت های رسمی و کژوال به شما پیشنهاد می دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پارمیدا

      اینم شیک و جذاب می باشه

    • بدون نام

      همیشه تیپش عالی بوده. واقعا استایلی ک داره دوستداشتنیه

    • shiva

      عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج