جاباما
۷۹۶۰۷۹
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

فتاحی: ملی‌پوشان پرسپولیس به عمان نمی‌روند

سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ مدعی است، مسئولان باشگاه پرسپولیس رسماً‌ اعلام کرده‌اند که حاضرند در غیاب بازیکنان ملی‌پوش خود در دیدار معوقه مقابل پیکان به میدان بروند.

خبرگزاری تسنیم: سعید فتاحی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها تمرینات‌شان را تا روز جمعه این هفته تعطیل کرده‌اند و برانکو نیز قرار است یکشنبه هفته آینده به ایران بیاید، در این شرایط چطور ممکن است دیدار معوقه پرسپولیس - پیکان در تاریخ ۲۸ آبان برگزار شود، گفت: من نهایت همکاری را با باشگاه پرسپولیس در روزهایی که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی داشت، انجام دادم.

تنها کاری که می‌توانستم انجام دهم، این بود که با کارلوس کی‌روش جلسه بگذارم و از او بخواهم به مدت یک هفته اجازه دهد پرسپولیس ملی‌پوشانش را در اختیار داشته باشد و بازی‌های عقب‌افتاده خود را انجام دهد. البته پرسپولیس فقط مقابل سپاهان و ذوب‌آهن می‌تواند از ملی‌پوشان خود استفاده کند و بازی خود مقابل پیکان را باید بدون ملی‌پوشانش برگزار کند.

وی در واکنش به این پرسش که برانکو ایوانکوویچ روز گذشته تأکید داشت تیمش هرگز بدون ملی‌پوشان در بازی‌های لیگ شرکت نخواهد کرد، یادآور شد: من پیش‌بینی این روزها را کرده بودم به همین خاطر وقتی باشگاه پرسپولیس خواستار تعویق بازی با پیکان شد به آنها گفتم اگر به فینال نرسیدید که هیچ ما می‌توانیم این بازی را در زمان مناسب برگزار کنیم،

فتاحی: ملی‌پوشان پرسپولیس به عمان نمی‌روند

اما اگر به فینال برسید آن وقت مجبور هستید بدون ملی‌پوشان بازی معوقه خود با پیکان را انجام دهید. باشگاه پرسپولیس این موضوع را پذیرفت و من از آنها خواستم نامه رسمی بزنند که حاضر به پذیرش این موضوع هستند؛ آنها نیز این کار را انجام دادند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به این موضوع که دیدار پرسپولیس و پیکان که قرار شده 28 آبان برگزار شود، مطابق با فیفادی خواهد بود و از این روز باشگاه پرسپولیس می‌تواند به فیفا شکایت کرده و به آنها اعلام کند سازمان لیگ ایران حق ندارد در فیفادی برای آنها که سه ملی‌پوش (علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و بشار رسن) دارند، بازی بگذارد، تصریح کرد: آنچه مشخص است باشگاه پرسپولیس به ما نامه رسمی زده و پذیرفته است که بدون ملی‌پوشانش مقابل پیکان بازی کند و در این شرایط دیگر حرفی باقی نمی‌ماند.

«برانکو پیش از این گفته بود، چطور ممکن است در شرایطی که چند بازیکنش مصدوم هستند، بدون سه ملی‌پوش بزرگسال و سه ملی‌پوش امید تیمش را به میدان بفرستد.»، فتاحی در پاسخ به طرح این موضوع هم خاطر نشان کرد: ما با هماهنگی که با تیم امید داشتیم قرار بر این شد که ملی‌پوشان امید پرسپولیس همراه این تیم به عمان نروند و تیم‌شان را در بازی با پیکان همراهی کنند.

وی در ارتباط با این که چرا سازمان لیگ زودتر از این تاریخ بازی معوقه پرسپولیس و پیکان را اعلام نکرد تا حداقل برانکو و شاگردانش به تعطیلات نروند، گفت: من دیروز در این مورد با پرسپولیسی‌ها صحبت کردم و به آنها گفتم که دو تاریخ مدنظر ما برای دیدار معوقه‌تان با پیکان است، که در نهایت تاریخ 28 آبان نهایی شد. حال این که برانکو موافق یا مخالف برگزاری این بازی است، بحثش جداست.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان اضافه کرد: همان‌طور که گفتم تلاش من این بوده و هست که بازی‌های لیگ را در زمان مناسب برگزار کنیم. در این زمینه نهایت همکاری را هم با باشگاه‌ها داریم. به خاطر همین بود که امروز نزد کی‌روش رفتم و از او خواهش کردم تا یک هفته تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سایپا بتوانند از ملی‌پوشان‌شان استفاده کرده و دیدارهای معوقه خود را برگزار کنند. این یک هفته زمان آغاز بعدی اردوی تیم ملی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید درخشان

      عجب تصمیمی

    • بدون نام

      فتاحی کیسه ای تو کوچکتر از این هستی که با باشگاه بزرگ پرسپولیس روبرو بشی , خودت رو جمع کن بچه جان

    • بدون نام

      برومردک توهم با پرسپولیسی بودنت کارراخراب میکنی حمایت نمیخاهیم برو باوزیرت

    • بدون نام

      شما که همتون در خدمت لنگید،بیشرف اگه تیم دیگه بود اینکارا رو میکردید؟

    • بدون نام

      فتاحی کیسه کش زبان نفهم پرسپولیس با کدام بازیکن باید بازی بکنه ؟معلومه اونجات خیلی سوخته که داری پرسپولیس را تحت فشار قرار میدی مطمئن باش پرسپولیس بدون ملی پوشان بازی نخواهد کرد.

    • بدون نام

      اینجوریه!!!!!؟
      تبانی با کیروش عوضی!!!

    • محسن

      ممنون از لطف شما اقای استقلالی. چقدر زحمت کشیدید در زمان خواهش از کیروش به عنوان رییس فوتبال ایران، استقلال هم مطرح کردید که همه جوره هواشون رو داشته باشید.

    • بدون نام

      آقای فتاحی شما بلد نیستی، برنامه ریزی بازیهای لیگ رو بکنی! چون فوتبالی نیستی! و باید استعفا از سازمان لیگ استعفا بدی! حالا که بازیکنان و مربیان پرسپولیس به مرخصی رفته اند برای پرسپولیس بازی پیکان رو گذاشتی! آقای فتاحی شما وضعیت پرسپولیس که نایب قهرمانان لیگ آسیا شد رو درک نمیکنی که چند بازیکن این تیم هم مصدوم هستند. پرسپولیسی که همه ی مقامات فیفا، یوفا، و مقامات کنفدراسیون آسیا رو برای فینال لیگ قهرمانان آسیا رو به تهران آورد و منشا خیر شد! پی بهتر است هر چه زودتر از این فوتبال باشگاهی ایران که بلد نیستی کار کنی و اینکاره نیستی بروی!

    • بدون نام

      میخواستی با کیروش هماهنگ کنی که برانکو با کریم باقری هم بازی کنن ..خجالت داره اقای فتاحی ..پرسپولیس تا کی باید چوب نابلدی و ناکارامدی شما رو بخوره ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج