۷۹۶۰۸۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تمام رکوردهای یک مهاجم نیمکت نشین!

دیگر باید به گلزنی های پاکو آلکاسر بعد از ورود به زمین عادت کنیم.

وبسایت نود: به نقل از سایت رسمی بوندسلیگا، دورتموند برنده حساس ترین بازی نیم فصل اول فوتبال آلمان بود. تیم بوروسیا دورتموند که روز شنبه در وست‌فالن به مصاف بایرن مونیخ رفته بود با وجود دو بار عقب افتادن از این تیم در نهایت موفق به کسب برتری شیرین ۳-۲ شد تا برنده بازی بزرگ فصل بوندسلیگا لقب گیرد.

گل سوم و برتری زردپوشان را در این دیدار پاکو آلکاسر در دقیقه ۷۳ و تنها ۱۴ دقیقه بعد از ورود به زمین به ثمر رساند. گلزنی های آلکاسر در حالی که بازی را از روی نیمکت آغاز کرده دیگر به یک عادت تبدیل شده است.

تمام رکوردهای یک مهاجم نیمکت نشین!

مهاجم ملی پوش اسپانیایی با این گل تعداد گل های خود در بوندسلیگا فصل ۱۹-۲۰۱۸ را به عدد ۸ رساند. این در حالی است که آلکاسر تنها ۲۱۸ دقیقه در زمین حضور داشته تا به این ترتیب او رکورد ۵۵ ساله بوندسلیگا را بشکند.

رکورد قبلی در اختیار چارلی دورفل، مهاجم هامبورگ بود که در سال ۱۹۶۳ و در اولین فصل از رقابت های بوندسلیگا توانست بعد از ۵۱۹ دقیقه خود را ۸ گله کند. آلکاسر حالا توانسته رکورد دورفل را ۳۰۱ دقیقه بهبود بخشد.

این تعداد گل به معنای آن است که آلکاسر در هر ۲۹ دقیقه یک گل در بوندسلیگا زده که این نیز بهترین رکورد برای بازیکنانی با حداقل ۸ گل بوندسلیگایی است. گرد مولر که با ۳۶۵ گل در ۴۲۷ بازی بهترین گلزن تاریخ این لیگ محسوب می‌شود، رکورد هر ۱۰۵ دقیقه یک گل را به نام خود ثبت کرده بود.

اما رکوردهای آلکاسر به این جا ختم نمی‌شود. آلکاسر در ۴ بازی از ۶ بازی بوندسلیگایی خود به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده و از ۸ گل خود، ۷ گل را به عنوان یک بازیکن تعویضی به ثمر رسانده است. مهاجم اسپانیایی دورتموند بهترین گلزن این فصل بوندسلیگا در نیمه های دوم با ۷ گل محسوب می‌شود.

پاکو آلکاسر در تابستان به شکل قرضی از بارسلونا به دورتموند پیوست و باید دید آیا این آمار، مسئولان زنبورها را به عقد قرارداد دائمی با او ترغیب خواهند کرد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج