۷۹۶۱۰۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

تمامی آمار خجالت آور یونایتدِ مورینیو

 ژوزه مورینیو بعد از از بازی ادعا کرد آمار برای مردمی است که فوتبال را نمی‌فهمند.

وبسایت نود: به نقل از دیلی میل، ژوزه مورینیو به دنبال شکست ۳-۱ تیمش در مقابل منچستریونایتد ادعا کرد مردمی که فوتبال را نمی‌فهمند سعی می‌کنند آن را از طریق آمار و ارقام آنالیز کنند. او نمایش تیم خود را یا یک نمایش بد متفاوت دانست اما آیا ادعای او درباره بازی دیشب درست است؟

یونایتد در طول ۹۰ دقیقه مسابقه مقهور نمایش شاگردان گواردیولا بود و بعد از پرواز به دنبال پیروزی ۲-۱ در تورین، دوباره به همان جایی بازگشت که در آن حضور داشت.

در ادامه اسپورتس میل به آمار و ارقام ضعیفی اشاره کرده که به دنبال شکست در دربی منچستر برای تیم مورینیو به جا مانده اند:

عدد جادویی چهار

شاگردان ژوزه مورینیو در ۱۲ هفته ابتدایی ۴ شکست را در کارنامه خود می‌بینند. برایتون، تاتنهام، وستهم و منچسترسیتی تیم هایی هستند که تا این جای فصل شکست را به شیاطین سرخ تحمیل کرده اند. از فصل ۹۱-۱۹۹۰ سابقه نداشته که یونایتد فصل را با ۴ باخت در ۱۲ هفته نخست آغاز کند.

یک نکته منفی دیگر

یکی از دغدغه های کلیدی مورینیو در این فصل، پیدا کردن راه دروازه رقبا بوده است. روملو لوکاکو ۴ گله است و آلکسیس سانچز تنها یک گل به ثمر رساند هاست. اما فاز هجومی، تنها دلیل نگرانی نیست. با احتساب سه گل بازی دیشب، آمار منچستریونایتد در پایان هفته دوازدهم به ۲۰ گل زده و ۲۱ گل خورده رسید تا در پایان هفته، شاگردان آقای خاص تفاضل گل ۱- داشته باشند. این برای اولین بار در ۴۱ سال اخیر است که منچستریونایتد بعد از ۱۲ بازی ابتدایی، تفاضل گل منفی دارد

در جستجوی کلین شیت

بعد از گذشت ۱۲ هفته، تنها یک کلین شیت در کارنامه منچستریونایتد و داوید ده‌خیا ثبت شده که آن نیز به برتری ۲-۰ مقابل برنلی در اوایل ماه سپتامبر بازمی‌گردد. در بین همه تیم های لیگ برتر تنها یک تیم عملکرد ضعیف تری نسبت به یونایتد داشته است؛ فولام، قعرنشین جدول رده بندی با دریافت ۳۱ گل که تاکنون نتوانسته در دیداری دروازه اش را بسته نگه دارد.

در حسرت سلاطین پاس

شیاطین سرخ در دوران فرگوسن فوتبال سریع و شناوری را به نمایش می‌گذاشتند اما در دوران مورینیو، یونایتد به شکل جدی در تملک توپ مشکل دارد. بعد از گذشت ۱۲ دقیقه و زمانی که داوید سیلوا گل نخست را به ثمر رساند، منچستریونایتد به شکل خجالت آوری تنها ۱۱ پاس ثبت کرده بود و از آن بدتر این که فقط ۵ پاس از این تعداد سالم به مقصد رسیده بود. امثال نمانیا ماتیچ و مروان فلینی هرگز نتوانسته اند ان فوتبالی را به نمایش بگذارند که با دیدن عملکرد ستارگان منچسترسیتی راحت به نظر می‌رسد.

تعویض های ناتوان

درست است، روملو لوکاکو تنها ۳۰ ثانیه بعد از ورود به زمین یک پنالتی گرفت و این ضربه هم توسط مارسیال به گل تبدیل شد، اما عملکرد کلی او و همچنین آلکسیس سانچز در جریان بازی اسفناک بود. این دو بازیکن در مجموع ۵۰ دقیقه حضور خود در میدان ۴ پاس صحیح ثبت کردند. فقط کافی است این نکته را در نظر بگیرید که فیل فودن، تعویض دقیقه ۹۰ پپ گواردیولا به تنهایی ۷ پاس صحیح در کارنامه خود به ثبت رساند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رتیلا

      مورینیو یک احمق به تمام معناست.طرفداراشم هیچی نیستن.
      لطفا به کامنتم پاسخ ندید چون نظرم ربطی به کسی نداره

    • بدون نام

      اصلا مربی بزرگی نیست ، خدا براش خواست و معروف شد اینم جز حکمت های خداوندیه که ما سر در نمیاریم به خود خدا بچه محل ما خدیجه قربتی انالیزش از مورینیو بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج