جاباما
۷۹۶۲۰۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

فتحی: اخراج چشمی و اسماعیلی؟ قصد خودزنی نداریم

اوضاع استقلال چندان مساعد نیست؛ یا به قول هواداران حال تیم آبی‌پوش پایتخت خوب نیست و باید با تدبیر و البته امید دوباره این تیم را به روزهای خوش گذشته بازگرداند.

فرهیختگان: اوضاع استقلال چندان مساعد نیست؛ یا به قول هواداران حال تیم آبی‌پوش پایتخت خوب نیست و باید با تدبیر و البته امید دوباره این تیم را به روزهای خوش گذشته بازگرداند. در همین خصوص شاید هیچ فردی بهتر از نفر اول باشگاه استقلال نتواند با تدابیرش استقلال را از روزهای تاریک رهایی داده و دوباره روزهای پرافتخار را برای این تیم تکرار کند.

اتفاقات پیرامون استقلال طی روزهای گذشته از کنار گذاشتن چشمی و اسماعیلی از تمرینات تا شائبه دستیاری برخی پیشکسوتان و برخی مسائل دیگر باعث شد به سراغ سرپرست باشگاه استقلال برویم تا شفاف‌سازی اساسی درخصوص شایعات این روزهای اطراف باشگاه استقلال انجام شود. گفت‌وگو با امیرحسین فتحی را در ادامه می‌خوانید.

جلسه یکشنبه شب با شفر چطور بود؟

چند روزی تعطیل بود و من هم در مشهد بودم و وقتی به تهران بازگشتم در جلسه هفتگی خودمان با شفر، درباره مسائل مختلف تیم صحبت کردیم. در این جلسه درباره مسائل مختلف باشگاه طبق روال هر هفته جلسه خوبی را برگزار کرده و دو سه ساعتی را با هم به بحث و بررسی درباره اتفاقات مربوط به تیم استقلال پرداختیم.

تصمیم درباره چشمی و اسماعیلی به کجا رسید؟

اتفاقا در همان شب یکشنبه جلسه کمیته انضباطی هم برگزار شد که دوستان شرکت کردند و درخصوص مباحث انضباطی به صحبت پرداختیم.

در همین زمینه روزبه چشمی به صورت مکتوب عذرخواهی و اعلام کرد هر تصمیمی باشگاه بگیرد را می‌پذیرد و ما هم به دلیل اینکه احساس کردیم شاید موقعیتش در تیم ملی به خطر بیفتد زمینه ادامه همکاری با تمرینات تیم ملی را برای چشمی فراهم کردیم. درخصوص فرشید اسماعیلی نیز صحبت‌های او را شنیدیم ولی تصمیم خاصی درباره این بازیکن نگرفتیم هرچند که وی هنوز از شرکت در تمرینات باشگاه محروم است.

شایعاتی مبنی‌بر اخراج این 2 بازیکن هم مطرح شده است!

خیر؛ کدام باشگاهی دو بازیکن در حد ملی خودش را اخراج می‌کند؟ مگر می‌خواهیم خودزنی کنیم؟ بالاخره بازیکن یک اشتباهی کرده که باید آن را مدیریت کرده و دوباره زمینه ادامه همکاری با آنها را فراهم کنیم.

از این جهت سوال قبلی را پرسیدم که شایعه شده بود شفر 5 بازیکن را در لیست مازاد خود قرار داده است؟

شفر درخصوص این لیست صحبتی با ما انجام نداده است، مضاف بر اینکه چشمی و اسماعیلی عصای دست کادرفنی هستند. هر تیمی از خدا می‌خواهد تا این دو بازیکن را در اختیار داشته باشد، چرا باید بخواهیم آنها را از دست بدهیم؟!

بحث دستیار جدید شفر به کجا رسید؟ از داریوش یزدانی به‌عنوان مربی جدید استقلال نام برده می‌شود.

فعلا چنین بحثی مطرح نشده است. همه این اسامی در حد گمانه‌زنی‌هاست و در این مورد صحبتی انجام نشده است. اگر لازم باشد نیم‌فصل این کار را انجام می‌دهیم اما هنوز نه ما و نه شفر به جمع‌بندی نرسیده‌ایم اما اگر نیاز باشد این کار را خواهیم کرد.

تمدید قرارداد سیدحسین حسینی به کجا رسید؟

فعلا خبری از این موضوع نیست.

استقلال چه زمانی دوباره به دوران خوش گذشته بازخواهد گشت؟

ان‌شاءالله روزهای خوب و روشن استقلال هم فرا خواهد رسید. متاسفانه شایعات و صحبت‌هایی می‌شود که تیم بزرگ‌تر ندارد و نتایج و اتفاقات به خاطر این موضوع است اما واقعا این‌طور نیست. تیم ما همه چیزش خوب است و فقط با بدشانسی مواجه می‌شویم.

اگر بدشانسی نیاورده بودیم و کم‌لطفی داوران نبود، الان واقعا سه چهار رده بالاتر از وضعیت فعلی‌مان بودیم. قبول دارم که نتایج استقلال هم دور از انتظار بوده است. با وجود اینکه روندمان مطلوب نبوده اما بدشانسی‌هایی هم آوردیم و در چند بازی هم پنالتی‌هایمان را نگرفتند تا با وضعیت فعلی مواجه باشیم.

همین مسائل و عدم نتیجه‌گیری باعث می‌شود تا پیشکسوتان هم علیه باشگاه موضع‌گیری کنند!

برخی عنوان می‌کنند که تیم بزرگ‌تر ندارد یا فلان تیم به خاطر بزرگ‌ترش به موفقیت رسیده است. انصافا سیدمهدی رحمتی بزرگ تیم ماست و بزرگی می‌کند و تیم را جمع می‌کند و زحمت می‌کشد. نیم‌فصل سال گذشته همه بازی‌ها بیرون بود و یک کلمه صحبت نکرد یا امسال هم همین شرایط به‌وجود آمد و بازهم او کوچک‌ترین واکنشی نشان داد و تابع دستور کادرفنی باقی ماند.

او بزرگ تیم ماست و در اختیار باشگاه بوده و هست. به شرایط سال گذشته کاری ندارم اما از وقتی بنده به استقلال آمده‌ام، انصافا رحمتی یک حاشیه کوچک هم درست نکرده و برای بچه‌ها بزرگی کرده و همه او را دوست دارند.

به تازگی یکی از پیشکسوتان اعلام کرده بود که کمیته فنی و برخی دیگر از پیشکسوتان شفر را اذیت می‌کنند!

اتفاقا شفر رابطه بسیار خوبی با کمیته فنی دارد. او خودش در جلسات شرکت می‌کند و نظرات اعضای کمیته را گوش می‌کند اما باید تاکید کنم که درخصوص مسائل مربوط به تیم و موارد فنی تصمیم آخر را سرمربی تیم می‌گیرد.

گل محمدی در خصوص لغو دیدار استقلال و پدیده اظهاراتی را مطرح کرده بود. واکنش شما چیست؟

ما با سازمان لیگ هماهنگ هستیم و این حق ماست که در آزادی بازی کنیم اما سازمان لیگ اعلام کرد یک روز قبل از فینال لیگ قهرمانان این امر مقدور نیست و ورزشگاه تختی را معرفی کردند که به خاطر کیفیت نامطلوب زمین چمن تختی و احتمال مصدومیت بازیکنان این پیشنهاد را قبول نکرده و اعلام کردیم فقط در آزادی بازی می‌کنیم که سازمان لیگ در نهایت رای به لغو بازی داد. ضمن اینکه اعلام کردند نیروی انتظامی نمی‌تواند در ۲۴ ساعت امنیت دو بازی را تامین کند. ما همیشه تابع سازمان لیگ بوده و وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      اقتدار ندارید که به این روز افتادید

    • بدون نام

      وای وای وای،،،خیلی خنده داره،،میگه پنگوعن رهبرتیم ماست،،اخه حاکم شهری ک مرغابی بوود,,,,

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی رحمتی سرور گلرهای اسیاست،حتمن بلال بزرگتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج