۷۹۶۳۲۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

اینیستا: از دیدن نیمار در رئال ناراحت نمی‌شوم

هافبک پیشین بارسلونا از حضور مهاجم برزیلی در رئال مادرید ناراحت نمی‌شود.

ایسنا: آندرس اینیستا در مصاحبه با برنامه ال لارگرو درباره حضور احتمالی نیمار در رئال مادرید، جدایی یولن لوپتگی از سفیدپوشان، بارسلونا، شکست آبی‌ اناری‌ها مقابل رئال بتیس، کاپیتانی لیونل مسی، حضور در ژاپن و بازگشت به بارسلونا در آینده صحبت کرد.

هافبک اسپانیایی گفت‌: از حضور نیمار در رئال مادرید ناراحت نمی‌شوم چون چنین تصمیماتی در جهان فوتبال وجود دارد. مادرید با یک بازیکن خاص تقویت خواهد شد. از طرفی بارسلونا با بازیکنان خاص قرارداد امضا می‌کند و شانس این تیم را برای قهرمانی زیاد می‌داند. بازگشت نیمار به بارسلونا کمی ضعیف به نظر می‌رسد. او هنوز جزو بهترین‌های جهان است و در هر تیمی که پا به توپ شود این تیم را متحول می‌کند.

یولن لوپتگی پس از ۱۰ هفته‌ حضور در رئال مادرید به خاطر کسب نتایج ضعیف برکنار شد. اینیستا در این رابطه اظهار کرد: در فوتبال چنین مسائلی وجود دارد و نمی‌توان فهمید چگونه چنین اتفاقاتی به سرعت رخ می‌دهد. برخی از آن‌ها غیرقابل انتظار هستند. لوپتگی می‌دانست قرار است هدایت چه تیمی را بر عهده بگیرد و از او چه انتظاری خواهند داشت. او کار خود را انجام داد. هدایت رئال مادرید کار آسانی نیست و هر سرمربی با قبول این کار چالش بزرگی را پیش رو خواهد داشت که یک رییس باشگاه وجود دارد و نتایجی که تصمیم گیرنده هستند. آن‌ها صبور نیستند.

هافبک اسپانیایی در ادامه‌ به بارسلونا اشاره کرد و گفت‌: نمی‌توانم بازی‌های این تیم را دنبال کنم چون به ساعت ژاپن خیلی دیر وقت است مگر این که این رقابت‌ها در ساعت ۱۸:۴۵ برگزار شود. نتایج و اظهارات را دنبال می‌کنم. زمانی که لازم باشد با اعضای باشگاه و بازیکنان صحبت می‌کنم. تاکنون با سرخیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ و جردی آلبا حرف زده‌ام.

بارسلونا در این هفته‌ با نتیجه‌ چهار بر سه مغلوب رئال بتیس شد. اینیستا در این باره اظهار کرد: از نتیجه‌ شگفت زده شدم چون در خانه اتفاق افتاده بود. دیدن چنین بازی پر گلی آسان نیست. بتیس فصل خوبی را پشت سر گذاشته است و آن‌ها با هدایت کیکه ستین از سال گذشته بر اساس مالکیت توپ بازی می‌کند و در حملات نیز به خوبی کار می‌کند. آن‌ها کاملا بارسلونا را آزار دادند و به هدف‌شان رسیدند.

بازیکن پیشین بارسا در ادامه‌ به بازی کردن در لیگ ژاپن اشاره کرد و گفت‌: برخی از مسائل من را شگفت‌زده کرد. من تصور دیگری نسبت به فوتبال این کشور داشتم. در این جا تیم‌ها به خوبی خود را آماده می‌کنند و یک ریتم ثابت وجود دارد. باید ۱۰۰ درصد آماده باشید. هر روز سعی می‌کنم خودم را با شرایط جدید وفق دهم. سه ماه است که در این کشور حضور دارم اما انگار یک سال از آن گذشته است.

او افزود: نحوه بازی در بارسلونا و ژاپن کاملا فرق می‌کند. من به مالکیت توپ عادت کرده بودم اما در این جا بازی‌ها بر اساس توپ‌های بلند است و مالکیت توپ توجه زیادی نمی‌شود. ژاپنی‌ها حمله‌های سریعی دارند. دوست دارم لیگ را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانم و فصل خوبی را پشت سر بگذارم.

اینیستا درباره بازگشت به بارسلونا گفت‌: نمی‌دانم این اتفاق خواهد افتاد یا نه. شاید یک نفر با من تماس بگیرد و از من بخواهد دوباره به باشگاه برگردم. با این حال خودم خیلی دوست دارم این اتفاق رخ دهد. امیدوارم روزی این اتفاق بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یونس پاپلزهی

      انیستا راست می کی باررررررسسسااااا

    • یونس پاپلزهی

      اینستا راستی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج