۷۹۶۳۳۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

«کونته» احتمال حضور در رئال را رد کرد

سرمربی سابق تیم‎های فوتبال یوونتوس و چلسی در واکنش به شایعاتی که او را به رئال نسبت می‎دهند اعلام کرده فعلا قصد بازگشت به فوتبال را ندارد.

خبرگزاری مهر: آنتونیو کونته سکوتش را شکست و درباره آینده‌اش صحبت کرد. او اخیرا در رویدادی درباره احتمال حضورش در رئال مادرید و جانشینی خولن لوپتگی گفته است.

کونته که چندی پیش چلسی را ترک کرده، مربی‌ای است که به همه تیم‌های بحران‌زده نسبت داده می‌شود. او اما درباره آینده‌اش چنین گفته است: به خاطر سبک کاری‌ام ترجیح می‌دهم تا ماه ژوئن صبر کنم و بعد شغل جدیدی داشته باشم.

او در ادامه گفت: البته هیچ‌کس نمی‌داند، شاید تا دو یا سه ماه دیگر انگیزه مربی‌گری هرچه‌زودتر دوباره در من ایجاد شد و زودتر از آن زمان به کارم بازگشتم.

صحبت‌های دیگر کونته واکنش به حرف‌های سرخیو راموس بود که گفته بود احترام در رختکن مادرید را باید خود مربیان به دست بیاورند. کونته در پاسخ به او گفت: مربیان باید وقتی به تیمی می‌روند رفتار خوب و محترمانه داشته باشند، این طبیعی است، چون اگر این طور نباشد اختلافات و مشکلات آغاز می‌شوند.

کونته در پایان گفت: در حال حاضر که در خانه هستم، مطالعه می‌کنم، فوتبال تماشا می‌کنم، نمی‌دانم به ایتالیا بازمی‌گردم یا به لیگی دیگر می‌روم. فعلا درباره چیزی تضمین نمی‌دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداروشکر مربی نیست این آخه .فقط سبک دفاعی بلده .بعدم توی يووه فقط خوب عمل کرد چون کلی بازیکن خوب داشت کار شاخی هم اونجا نکرد چون سری آ تیمی در حد توانش نبود با يووه رقابت کنه چون تو لیگ قهرمانان هم نمی تونست هیچ تیمی بغیر يووه توان رقابت با بقیه نداشت که بگیم يووه در بیگی بسیار سخت هر سال قهرمان میشه. پس کلا کونته مربی نیست

    • mehdi

      کونته یکی از بهترین مربیان جهان است. کارنامه او در تیم ملی و باشگاهی عالی است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج