۷۹۶۳۸۶
۱۰۳ نظر
۵۰۰۳
۱۰۳ نظر
۵۰۰۳
پ

کریمی قدوسی: با «ظریف» قاطعانه برخورد کنید

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اظهارات ضد امنیت ملی «ظریف» باید از سوی دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی پیگیری شود گفت: اظهارات ظریف مورد استناد و استقبال آمریکا و سازمان‌های غربی قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: جواد کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات اخیر وزیر امور خارجه در خصوص پولشویی گفت: از مدتی قبل خبر نیمه‌موثقی مبنی بر اینکه ظریف از سمت خود در وزارت خارجه استعفا داده داشتیم اما سخنگوی وزارت خارجه آن را تکذیب کرد در حالی که تحلیل‌ ما آن است که محمدجواد ظریف دیر یا زود به مرز تقدیم استعفایش به دولت و رئیس‌جمهور خواهد رسید.

وی افزود: ظریف منشأ بسیاری از گرفتاری‌‌های فعلی کشورمان است زیرا تنها راهبرد دولت یازدهم و دوازدهم، راهبرد سیاست خارجی بوده و پیگیری این راهبرد سیاست خارجی از طریق مذاکره صورت گرفته و مغز متفکر و کانون این مذاکرات هم وزیر خارجه و تیمش بوده است.

راهبرد مذاکره دولت با غربی‌ها به بن بست رسیده

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بیش از ۵ سال است که کشور تحت تأثیر این راهبرد قرار گرفته و ۸۰ درصد مشکلات و معضلات فعلی کشور به دلیل عملکرد این تیم و این راهبرد سیاست خارجی دولت است. چون این کارها و راهبردها به بن‌بست رسیده و ملت هم متوجه شده‌اند که هیچ دستاوردی از این راهبرد حاصل نشده ظریف دیر یا زود به جایی خواهد رسید که استعفا دهد.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: ظریف در دقایق آخر عمر سیاسی خود سعی می‌کند با فرافکنی، مشکلاتی که خودش خلق کرده را به دوش مجموعه‌های دیگر بیندازد.

وی با اشاره به اظهارنظر ظریف در ماه‌های اخیر در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انتظارش برای از این موضع‌گیری ظریف در ماه‌های پس از آن، گفت: ظریف در این جلسه لیستی از اقداماتی که اجازه ندادند برجام در ایران متوقف شود تهیه کرده و اعلام کرد اجرای این اقدامات باعث شکست برجام شد.

اظهارات ظریف مورد استناد و استقبال آمریکا و سازمان‌های غربی

نماینده مردم مشهد در مجلس افزود: ظریف اتهامات بزرگی را گردن جمهوری اسلامی ایران و داخل نظام انداخته است در حالی که او بیان نکرده که جان‌کری و عدم عمل به قولش چه وضعی ایجاد کرده و ترامپ چه اقداماتی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

وی با بیان اینکه از برجام عبور کرده‌ایم و به CFT رسیده‌ایم خاطرنشان کرد: ظریف و دولتمردان روزگاری بحث از کاسبان تحریم را بیان می‌کردند و این حرف را امروز بازتحلیل کرده و در موضوع پولشویی با لحن دیگری می‌گویند جریاناتی در کشور نمی‌گذارند ایران به CFT ملحق شود.

کریمی‌قدوسی گفت: متأسفانه اظهارات ظریف مورد استناد آمریکایی‌ها بوده و FATF و دشمنان انقلاب اسلامی و اروپایی‌ها هم مدنظر قرار داده‌اند و گفته‌اند شخصیتی به نام وزیر خارجه ایران این حرف‌ها را زده است. لذا پولشویی وسیعی در ایران در حال وقوع است. ضمن اینکه روی سکه اظهارات ظریف مبنی بر پولشویی در ایران که از سوی طرف غربی و دشمنان دنبال می‌شود آن است که این پولشویی در حمایت از تروریسم رخ می‌دهد و به همین دلیل است که ایران نمی‌خواهد به CFT‌ ملحق شود و این امر باعث تشدید تحریم‌ها و عدم خروج ایران از لیست سیاه شده است.

تصمیم‌گیری ملت ایران درباره رفتارها و گفتارهای ضد انقلابی ظریف

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: ظریف در مجلس به صراحت به نمایندگان ملت اعلام کرد که نه من و نه رئیس‌جمهور در صورت تصویب CFT در مجلس نمی‌توانند تضمینی را برای خروج ایران از لیست سیاه ارائه دهند و یک هفته بعد از این اظهارنظر FATF بیانیه‌ داد و تحلیلی را در خصوص اظهارنظر ظریف بیان کرده و گفته که ایران اصلا شرایطی ندارد که از لیست سیاه و خاکستری خارج شود چرا که به اندازه کافی شفاف‌سازی نکرده و اطلاعات مالی آن آنلاین نیست و مسائل مختلفی از کشورمان را در آن بیانیه گنجانده‌اند لذا بیانیه FATF و سندش دقیقا به اظهارنظر ظریف در مجلس برمی‌گردد.

وی افزود: ملت ایران رفتارها و گفتارهای ضدانقلابی ظریف را دیده‌اند و خود در این خصوص تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی تصریح کرد: اتحادیه اروپا به جز صدور یک بیانیه آن هم بعد از ۵ ماه پس از خروج آمریکا از برجام هیچ اقدام و بسته دیگری به ظریف و تیم وزارت خارجه و شخص روحانی تحویل نداده است در حالی که ضرب‌الاجل تعیین شده برای آنها یک هفته، یک ماه و یا ۴۰ روزه بوده در حالی که هیچ اقدام عملی انجام نشده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: محمدجواد ظریف بعد از ۵ ماه پس از خروج آمریکا از برجام به جای بیان دستاوردهای برجام و معطلی کشور در این خصوص در حال فرافکنی و فرار از پاسخگویی است و متأسفانه داخل نظام و سیستم‌های مختلف کشورمان و نهادهای بزرگ را متهم می‌کند.

وی تاکید کرد: باید ظریف به عنوان مجرم در اتخاذ اظهارات مختلف علیه امنیت ملی تحت تعقیب دستگاه‌های امنیتی به خصوص دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی قرار گیرد.

وی افزود: منتظریم دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی برخورد لازم را با محمدجواد ظریف در خصوص موضع‌گیری‌های ضدامنیت ملی‌اش اتخاذ کند و مردم و مجلس هم در این خصوص اطلاع یابند.

ظریف دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را زیر سوال برده

وی گفت: مجبوریم در شرایط فعلی و با سرعت زیاد با امضای قابل توجهی طرح استیضاح ظریف را در مجلس آماده کنیم در حالی که می‌خواستیم خود مردم ماهیت این قهرمان پوشالی را متوجه شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ظریف از خدمات مختلف بیت‌المال هزینه‌های متعددی را دریافت کرده و خدا می‌داند که چقدر در این ۵ سال به دلیل سفر و مأموریتش ارز دریافت کرده و جوایز متعددی گرفته در حالی که فرماندهان دفاع مقدس که بسیاری از آنها حکم مأموریت نداشتند حتی حق‌الزحمه‌ای هم دریافت نمی‌کردند اینگونه رفتار نکردند اما ظریف دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را با صحبت‌های خود زیر سوال برده است.

کریمی‌قدوسی گفت: ظریف آدرس خاص می‌دهد و می‌گوید چندین برابر حجم نقدینگی و بودجه در ایران پولشویی صورت می‌گیرد و می‌کوشد نگاه‌ها را به سمت جایگاه‌های خاص سوق دهد تا مورد هجمه قرار گیرند، گفت: به زودی دست ظریف رو شده و زمان استیضاحش فرا خواهد رسید.

وی در پایان گفت: منتظر برخورد قاطع شورایعالی امنیت ملی با ظریف بوده و آن را پیگیری خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدترین نماینده مجلس حیف از مردم مشهد

      پاسخ ها

      • @

        کاملا حرفای قدوسی درسته. آقای ظریف؟ فساد مالی و پولشویی در همه کشورها رواج داره حالا شما و اون رئیست عرضه نداشتین جلوی فساد رو بگیرین الان میای میگی هزاران میلیارد پولشویی صورت میگیره؟ اونم دقیقا تو این شرایط کشور؟ توی این شرایطی که cft در شورای نگهبان رد شده؟ پس این شمایید که میخاید از این آب گل آلود ماهی بگیرید! شما دقیقا جمله ای رو بزبونتون آوردین که آمریکا و غربیا میخاستن بشنوند. این آقای ظریف بیشتر عمرشو تو آمریکا زندگی کرده بچه هاش همونجا هستن کاملا واضحه که نماینده آمریکاس نه ایران

      • @

        با این صحبتهای ظریف یاده جمله امام افتادم که میگفت هر وقت حرفی زدید یا رفتاری انجام دادید که آمریکا خوشش اومد بدونید اشتباه کردید و هر جا که آمریکا عصبانی شد بدونید که مسیر درست رو دارید میرید! حالا دقیقا این یارو حرفای آمریکاییهارو 'گفت

      • بدون نام

        شما نمي خواد برا مردم مشهد تصميم بگيري

      • بدون نام

        مثله شما وطن فروش ميفرستادن مجلس خوب بود؟!

      • بدون نام

        این نماینده منبع و منشا بسیاری از خبرهای جعلی است و متاسفانه هیچ برخوردی باهاش نمیشه , واقعا جای تاسف داره انتخاب این آدم از طرف مردم فهیم مشهد مقدس

      • hassan.h

        فریاد و تشرو تهدید را برای دشمن به کار ببرند بهتر است خودی ها مشکلاتشان را در خفا حل کنند

    • بدون نام

      ظریف چوب رو برداشت امثال قدوسی صداشون دراومد

      پاسخ ها

      • @

        فساد تو همه جوامع هست کاربر این ظریف احمق اگه میدونه جایی فساد شده پس چرا تا الان لال تشریف داشت؟ پس اینم بخاطر صندلی ریاست لالمونی گرفته!

      • موسی

        قدوسی چته! چرا از کلمه پولشویی وحشت زده شدی !!

      • بدون نام

        کاربر 17 خوب تاره متوجه شد.

    • a

      چون حقیقت را برای ملت گفته شماهاناراحت شدین
      آخه مگه کسی زورش به شماهامیرسدکه نارحت شدین شماهاخودتون را همه کاره این کشور وملت میدونین واختیاردار همه هستین

      پاسخ ها

      • مصطفی

        خدا شر بدخواهان ملت از سر مردممون باز کنه...

      • @

        کاربر a ؟ خداوکیلی تابحال شده این ظریف یه کار مثبت برای کشور ایران کرده باشه؟ تا جایی که من سراغ دارم بیشتر به نفع آمریکا قدم برداشته و حرف اونارو مدام طوطی وار تکرار کرده! این ظریف بیشتر زندگیشو تو آمریکا بوده خانوادش تو آمریکا هستن معلومه که حرفی نمیزنه کدخداش ناراحت شه! اونایی که میدونن و خبر دارن جایی پولشویی میشه و سکوت کردن اونها خائن به کشور و مردمن و باید محاکمه بشن

    • ایرانی

      چون داره واقعیت رو میگه باید باش برخورد بشه!؟؟؟ ....

      پاسخ ها

      • رضا آزادی خواه

        واقعیت چی رو میگه؟؟؟؟چرا شما ها هنوز متوجه نیستین تحریمهایی که الان داره اجرا میشه در زمان دولت اصولگرا احمدی نژاد بر علیه ایران تصویب شد؟؟ مشکل الان مملکت مال دوران ریاست جمهوری اصولگرا هاست. اگه اطلاع ندارین مطالعه کنید تا ببینین که چه کسی مملکت رو به فنا برد

      • بدون نام

        چون واقعیت میگه ...

    • بدون نام

      بابا بگو اعدام بس

    • بدون نام

      بابا کوتاه بیا

    • بدون نام

      چقدر سخته برات آقای ظریف دفاع از یک کشور چند ملیتی برای کشورهای یکپارچه نماینده باشی درکت میکنیم خدا صبر بده عاقبت بخیر بشی

    • بدون نام

      مشگل کشور تو وامسال توهستید نه ظریف

      پاسخ ها

      • مصطفی

        دمت گرم

      • شهریار

        خواستم همینو بگم دیدم یه ادم فهمیده قبل از من اینو گفته

      • بدون نام

        دقیقا

    • حمید

      راست میگه بنده خدا.......!مملکت امن و امان و پاک و سالمه! این حرف ها چیه آقای ظریف زده؟! چطور دلش امده؟! شما کارتون عالیه! اصلا شما باید وزیر خارجه بشی,اصلا نه چرا وزیر؟! باید رییس جمهور بشی گلم,باید جنگ بشه و پوزه آمریکا و اروپا رو بخاک بمالیم,ما مردم پشت شما هستیم بقول حضرت امام جمعه چند سالی هم نون خالی می خوریم! همش که نباید گوشت و مرغ و ماهی و میگو و آجیل و برنج ایرانی بخوریم! آقا بزنیم به بمب اتم و نابود کنیم همه رو.......!!! والله.....!!!

      پاسخ ها

      • رضا آزادی خواه

        احسنت به شما

    • بدون نام

      با این مغز این همه نبوووق رو این از کجا میاره.....؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقا شما چرا مخالف شفاف سازی هستی اخه چرا بیا تو تلویزیون برای مردم توضیح بده تو با چی خوب هستی و کنار میایی

      • بدون نام

        بدبختی ما اینست که نطر مردم و نمایندگان مردم از نظر این اقا پوچ است شما از طرف کی حرف میزنی

      • بدون نام

        حیف از مشهد مقدس ک

      • بدون نام

        واقعا حقیقت راگفته چرا بعضی هانمی فهمند

    • بدون نام

      بابا عجب شیر تو شیری فرادا میگن اگر مردم نفس نکشن همه چی حل میشه چه خبره ؟ ما که انگشت .....موندیم

    • بدون نام

      معظل اصلی شما و زاکانی بخصوص شما هستید

    • بدون نام

      خیلی بی انصافی چرا بخاطر لجبازی با دولت و اصلاح‌طلبان حاضرید همه ی منافع ملی و کشور را فدا کنید

    • مریم

      چرا؟ چون واقعیت رو گفته ؟ نکنه شماهم از تصویب این موضوع آسیب میبینی؟

      پاسخ ها

      • م۴

        ظریف دست دزدهارارومیکند آدم بدی است نمایندگان ملت دارندازاین موقعیت استفاده میکنند شخص ظریف دزد نیست باید ناراحت باشید چون حرف حق جواب ندارد

    • محمد رضا بختیار

      فقط می تونم بهت بگم جناب قدوسی جمع کن خودتو!!!دوباره سد معبر کنی مامورین شهرداری گوشتو می برند!!!

    • بدون نام

      آقای ظریف اگر بقول شما پول شویی گسترده در کشور باشد ، از بی عرضگی شماها است ، چون دولت دست شماهاست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما هم یکی مثل کریم قدوسی همه چیز دان هیتید.ابن فکر مبکنه نمابنده خدا در روی زمین است وهمه بغیر از خودش ودوستان دلواپسش دروغ میگویند.من در شگفتم که مردم چگونه به این رای دادن ونماینده شده.

      • بدون نام

        دمت گرم

    • بدون نام

      ملت ایران از همه شما مسئولین خسته شده‌اند

    • بدون نام

      راستی چرا با تو برخورد نکردن؟

    • بدون نام

      اصلا فرافکنی نمیکنه هر چی میگه درست گفته همین تو و امثال تو خیلی سنگ جلو پاش ریختید وگرنه از همه شما باسوادتر و باشعورتر خود ظریف هست .

    • بدون نام

      حقیقتا که نفرت در وجود جنابعالی موج میزنه

    • بدون نام

      تو اینهمه دروغ گفتی برخورد نشد باهات چرا می خوای با آدمی که حرف راست گفته برخورد بشه؟

    • بدون نام

      مگر با تو برخورد شد با کارهای زشت و تفرقه انگیزی که میکنی؟ احتمالا نور چشمی هستی که خیلی راحت هنوز هم داری اظهار نظر میکنی

    • بدون نام

      حنای تو پیش هیچکس رنگ نداره

    • بدون نام

      والله ما هیچ رفتار ضد انقلابی از ایشون ندیدیم لطفا از زبان مردم حرف نزن. از ساعتی که این حقیقت را ظریف گفته شماها مثل اسفند رو آتیش شدید. احتمالا به خودتون شک دارید . ظریف حقیقت را گفته

    • ناصر

      تو این کشور تا یکی حرف حقیقت و حساب میزنه با انواع تهدید،تهمت،دروغ روبرو میشه و جو سازی میکنن

    • بدون نام

      چطور وقتی احمدی نژاد اونهمه مزخرف گویی در مورد مسئولین و قوه قضاییه میگه هیچ کس اعتراض نمیکنه برای احمدی چشمتون رو میبندید و کر و کور میشید؟!!!

      پاسخ ها

      • رضا آزادی خواه

        انشاالله به زودی شاهد محاکمه احمدی نژاد خواهید بود

    • بدون نام

      ملت ایران خواهان اشد مجازات برای ظریف میباشد. وی باید قبل از اشد مجازات تمام دارایی‌های به یغما برده خود را به ملت شریف بازگرداند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدام ملت.مگر تو هم جژء ملت هستید.برو همه نظرات را بخوان ببین چند نفر از این ملت طرفدار ظریف وچند نفر طرفدار قدرسی هستند.در ضمن ملت خودشان عقل وشعور دارند ونمی خواهند تو وقدوسی از طرفشان حرف بزنین.

      • بدون نام

        شوخی مکنی حالا از ا ولیها که بردند بیارند تانوبت به اخریش برسه ...

    • بدون نام

      بعد از دوران احمدی نژاد که تیره ترین روابط بین المللی را داشتیم با وجود شخص خردمندی مثل دکتر ظریف روابط خوبی با دنیا پیدا کردیم

    • بدون نام

      این بنده خدا خیلی چت می زنه .

    • ایرانی

      جرمش چیه جناب قدوسی
      فقط حرف حق گفته که جوابی ندارد.
      درودبردکترظریف
      درودخدابراوباد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد

    • ایرانی

      جناب قدوسی دیرافاضه سخن نمودی قبول نیست.

    • بدون نام

      چون واقعیتو گفته؟؟؟؟؟؟

    • بیژن

      یه آدم چقدر میتونه... باشه!!!

    • بدون نام

      یل حرفهای ظریف پولشوها ورانت خورها کم کم خودشون دارن نشون میدن خدا رو شکر

    • بدون نام

      اونها که با این قانون مخالفن یعنی موافق پولشویی اند پس باید با اونا برخورد کرد فقط اشکال اینه که اونا زورشون زیاده

    • بدون نام

      80 ،درصد!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از چه میترسی قدوسی جان همه مردم تو ورا میشناسند چماق تو دست تو و المثال خودته از دکتر ایراد نگیر چون ملت دوستش دارند

    • مهدی.ش

      اینم از دار و دسته هموناست که ظریف گفت

    • مهدی.ش

      جالبه که همه این مخالفتها از مشهد در میاد

    • بدون نام

      ظریف ول اون که تورم بوجودمیاره محاکمه کنید

    • بدون نام

      خوب تو برنامه زنده خودت جلوی مردم و چندتا کارشناس ی ریست کن ببین پولشوی هست یانه توکه از خودت مطمئنی بسمه ا....

    • بدون نام

      درود بر دکتر ظریف کاردان و کار بلد کابینه

    • بدون نام

      فعلا که ایشون وزیر امورخارجه است وشما یک نماینده مجلس ،خیلی خودتونونخودهراشی نکنین بزارین کارشونوانجام بدن بیشترازاین هم تومملکت تنش ایجادنکنین اقای قدوسی بسه دیگه خداامواتتنو بیامرزه وصبرکنین برای انتخابات دوربعدی ببینین چی براتون رقم میخوره

    • بدون نام

      ......حرفای ظریف درسته

    • رضا آزادی خواه

      من به عنوان یک مشهدی شرمنده ام که کسی رو به مجلس فرستادیم که توی این اوضاع نا مساعد مملکت کاری بجز تفرقه افکنی و تهمت زدن به این و اون کاری نداره!!!!راستی انتخابات مجلس چند وقته دیگه اس تا جبران مافات کنیم؟؟؟

    • بدون نام

      با ظریف قاطعانه برخورد کنیم با شما چکار کنیم

    • بدون نام

      اقای قدوسی تو ایران همه مردم از دزدی واختلاس دولتیها صحبت میکنند حرف اقای ظریف تازگی نداره و همه میدانند

    • رضا

      احمدی نژادی یادش رفته خودش و دارو دسته اش چه گندی به مملکت زدند

    • بدون نام

      اقای قدوسی چرا واقیعت را نمیخواهید قبول کنید پولشویی وجود نداره بی انصاف کشوری که این همه درامد دارد چرا ب این روز افتاده؟

    • علی اکبر

      سلام، آقای قدوسی با لوایح پولشویی بشدت مخالفت میکنی، از حرف ظریف برافروخته میشی میشه بگی مشکلت چیه و کجای منافعت به خطر افتاده؟! اتفاقا کسی که باید باهاش برخورد بشه و مورد بازجویی قرار بگیره شخص جنابعالی هستی

    • بدون نام

      اروپا در مقابل اجرای یک طرفه برجام از سوی ایران که قول جبران داده بود در قاطع ترین اقدام خود فقط ابراز تاسف کرد و این بسته را تقدیم ایران کرد !••بسته ابراز تاسف!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      برو بابا
      همین تو و امثال تو بخاطر منافع شخصیشون باعث شدن کشور و مردمش به این بدبختی و فلاکت بی افتن

    • بدون نام

      صد حیف از اسم زیبای مشهد و مردم خوبش که تو مثلا نمایندشونی

    • محمد.

      ظریف درس خوانده آمریکا هست خودش رابیشتر مدیون آمریکا میداند

      یا اینکه خودش راایرانی بداند

    • بدون نام

      بدترین نماینده مردم عزیز مشهد آقای کریمی قدووسی

    • بدون نام

      بدترین نماینده مردم عزیز مشهد آقای کریمی قدووسی

    • بدون نام

      چقدر مزخرف گفته ایشان از جماعت منفعت طلب ...

    • مشیری

      بسه از خدا شرم کن.تو که با رفتار و گفتارت بزرگترین خدمت رو داری به امریکا و اسرائیل میکنی.مجرم تویی که اسرار کمیسیون امنیت ملی رو افشا میکنی،نه ظریف.اگه این مجلس قاطعیت داشت تو باید محاکمه میشدی.به همین خیال باش که ظریف استیضاح بشه.

    • بدون نام

      اقای قدوسی به خاطر کارهای بزرگی که برا کشور انجام داده شایسته تقدیره و برای خشنودی ایشان ظریف را دار بزنید که هیچکس حرف حق نزنه

    • بدون نام

      اقای قدوسی تو که سرعتت از جت سریعتره اونم برای نابودی سریع کشور به مردم بگو قبلا چند ریال ثروت داشتی و الان چند هزار میلیارد

    • بدون نام

      وجود مثل تو برای کشور فاجعه است .خدا ....

    • بدون نام

      ملت فهیم درانتخابات آینده نباید نباید نباید به تو وامثال تو رای بدهند که برای ماندن تان قشرمحرومین بجای نرده بان استفاده کنید ونگذارید مردم اتحادداشته باشند آیا خبردارید معلولین مددجو بهزیستی با ماهی 100 و هشت تومن چقدر زجر می کشند وتو وامثال تو با حقوق چند میلیونی دیونه شدین ازبس پول دارشدین ومحرومین فقیرتر مثل کبک سرتان زیربرف خیال میکنین ملت فهیم بی خبرند یک بارمرگ برامریکا صدبارمرگ برکسانی که فکر محرومین نییستن

    • بدون نام

      مواظب سلامتی خود باش

    • بیرو

      بازتو حرف زدی؟کی به تو گفت حرف بزنی مصیبت .مکافات .تورو خدا حرف نزن؟درود بر ظریف

    • مهدی

      همشون ....کاش مردم بازی نخورن.

    • بدون نام

      به شماها توسعه می کنم کتاب بی شعوری را بخوانید چرا می خواهید هر کس حرف حق می زند نباشد ملت امیدوارند دکتر ظریف ریس جمهور شود

    • بدون نام

      جرابه این آقایون برخورده.؟؟!! آقای ظریف که به شما چیزی نگفت ..ازپولشوویی واین جورچیزا گفت..@

    • بدون نام

      با تو باید مقابله کنیم نه با آقای ظریف

    • بدون نام

      نکنه پولشویی میکنی که بهت برخورده بدترین نماینده ومشکل دار

    • بدون نام

      حیف نون آقای نماینده ....

    • بدون نام

      اره ظریف راستشو میگه حتما باهاش برخورد کنید

    • ایران آباد

      یکی از علت هایی که طی این شش سال ایران در مقابل دشمنان خود اعم از آمریکا و اروپا مستاصل مانده است همین پالس ها وگراهایی که از وضعیت و نقاط ضعف داخلی ایران توسط تیم تدبیر وامید به دشمنان ارسال می شد .قوانین بین المللی چیزی نیست که براحتی بتوان توسط آمریکا یا اروپا زیر پا گذاشته شود وآب از آب تکان نخورد مگر اینکه نفوذی های داخل نظام گزارش لحطه به لحظه از وضعیت داخل کشور وبرنامه ها وتصمیمات نظام را مستقیم یا غیر مسقیم به دشمنان گزارش دهند در هیبچ مقطع از تاریخ انقلتب به اندازه این شش سال ما درز اطلاعات نداشتیم

    • پوریا

      خدایا مار را از شر این نجات بدهد

    • بدون نام

      آقای ظریف خوب راست میگه پولشویی در ایران هست ....

    • بدون نام

      باشه فقط شما امر بفرمایید!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج