جاباما
۷۹۶۵۲۵
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

لاکچری بازی پلیس دبی؛ استفاده از پرنده‌های هاوربایک!

یک سال پس از رونمایی این هاوربایک در مجمع فن‌آوری اطلاعات خلیج‌فارس، این هاوربایک بارنگ‌های سفید و سبز، توسط پلیس دبی سفارش داده شدند. یک سال پس از رونمایی این هاوربایک در مجمع فن‌آوری اطلاعات خلیج‌فارس، این هاوربایک بارنگ‌های سفید و سبز، توسط پلیس دبی سفارش داده شدند.

وبسایت چرخان: مشاهده خودروهای پلیسی مانند بوگاتی، لامبورگینی، فراری و بنتلی که در خیابان‌های دبی مشغول گشت زنی هستند دیگر امری عادی شده است؛ اما پلیس دبی به این ابرخودروها نیز راضی نشده و در جدیدترین اقدام خود، هاوربایک هایی را بانام Scorpion (به معنای عقرب) خریداری کرده است.

لاکچری بازی پلیس دبی؛ استفاده از پرنده‌های هاوربایک!

یک سال پس از رونمایی این هاوربایک در مجمع فن‌آوری اطلاعات خلیج‌فارس، این هاوربایک بارنگ‌های سفید و سبز، توسط پلیس دبی سفارش داده شدند.یک سال پس از رونمایی این هاوربایک در مجمع فن‌آوری اطلاعات خلیج‌فارس، این هاوربایک بارنگ‌های سفید و سبز، توسط پلیس دبی سفارش داده شدند.

هاوربایک هایی که هم‌اکنون شرکت روسی هاورسورف (یکی از سازندگان این پرنده)، نسخه 2019 آن را به نیروی پلیس دبی فروخته و مشغول آموزش پلیس دبی با این پرنده است.

لاکچری بازی پلیس دبی؛ استفاده از پرنده‌های هاوربایک!

هاوربایک S۳ از یک باتری لیتیوم-منگنز-نیکل هیبریدی با ظرفیت ۱۲.۳ کیلووات ساعت استفاده کرده که به این پرنده، توانایی پرواز تا ارتفاع حداکثر ۴.۹ متری از سطح زمین و مداومت پروازی ۴۰ دقیقه‌ای را می‌دهد. S۳، همچنین می‌تواند به‌سرعت نهایی ۹۶.۵ کیلومتر بر ساعت رسیده و با این سرعت نهایی، با توجه به زون و دیگر شرایط راننده خود، می‌تواند ۱۰ تا ۲۵ دقیقه مداومت پروازی داشته باشد.

به لطف بدنه فیبر کربن استفاده‌شده در آن، وزن این پرنده تنها ۱۱۴.۷۸ کیلوگرم بوده که با چهار تیغه بزرگ آن، عدد قابل قبولی به نظر می‌رسد.

لاکچری بازی پلیس دبی؛ استفاده از پرنده‌های هاوربایک!

هدف از خرید این هاوربایک توسط نیروی پلیس دبی، رسیدن به نقاط غیرقابل‌دسترس و یا با دسترسی سخت و در شرایط اورژانسی بوده که خودروهای پلیس نمی‌توانند به‌راحتی وارد آن مناطق شوند.

لاکچری بازی پلیس دبی؛ استفاده از پرنده‌های هاوربایک!

همچنین باید گفت که برای راندن این هاوربایک، نیازی به مدرک خلبانی نبوده و هر شخصی در دنیا می‌تواند با پرداخت مبلغ ۱۵۰,۰۰۰ دلار، صاحب یکی از این پرنده‌های جذاب شود. البته راندن این پرنده کار آسانی نبوده و برای افرادی که آموزش ندیده و یا آموزش کمی دیده‌اند، می‌تواند بسیار خطرآفرین باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تک

      یعنی اینا رو ما تولید کردیم؟

    • بومی

      چرا نمیتونین ببینین کشورهایی چون امارات بجای راه اندازی جنگ به بهانه شیعه گری و سنیگری پول نفت مردمشون رو خرج اقتصاد و رفاه مردمشون میکنند؟ و اصطلاح لاکچری گری رو بکار می برید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون چسبیدن به دین

    • بدون نام

      اونا كجايند ما كجاييم افسوس

    • خاله بتول

      عالی عالی عاشق نیروی پلیس دبی ام مخصوصا ماشیناشون الانم که پلیسشون داره اموزش میبینه تا هوایی کار کنه کشور ما تا سال 1500 هم نمیتونه به این جا برسه.................ای بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج