جاباما
۷۹۶۵۹۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خودروهای بدون زنجیرچرخ در هراز زمینگیر شدند

رئیس اداره راه وشهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل گفت که تداوم بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته باعث مشکلاتی برای تردد وسایط نقلیه بویژه خودروهای بدون زنجیرچرخ در گردنه های کوهستانی جاده هراز شد.

ایرنا: رئیس اداره راه وشهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل گفت که تداوم بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته باعث مشکلاتی برای تردد وسایط نقلیه بویژه خودروهای بدون زنجیرچرخ در گردنه های کوهستانی جاده هراز شد.

یوسف جغتا افزود: در حال حاضر بارش برف همراه با مه غلیظ در جاده هراز ادامه دارد و این وضعیت موجب کاهش دید رانندگان عبوری در هر دو مسیر رفت و برگشت آمل به تهران شده است.

وی شدت بارش برف و کاهش دید را در حدود ۲۰ کیلومتر از گردنه امامزاده هاشم (ع) تا بعد از منطقه پلور اعلام کرد و گفت که در ۲۴ ساعت گذشته شمار زیادی از خودروهای عبوری در جاده هراز در این محدوده به علت همراه نداشتن زنجیر چرخ دچار مشکل شده بودند که با حضور بموقع عوامل راهداری و کمک برخی رانندگان مشکلشان حل شد.

جغتا افزود: متاسفانه برخی از رانندگان با وجود داشتن زنجیر چرخ، اقدام به بستن آن در مسیر نمی کردند که این موضوع هم نه تنها برای خودشان بلکه برای دیگر خودروها مشکل ایجاد کرده و باعث ترافیک و توقف مقطعی در مسیر جاده شده بود.

خودروهای بدون زنجیرچرخ در هراز زمینگیر شدند

وی به رانندگانی که قصد تردد در جاده هراز را دارند توصیه کرد تا خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی و ایمنی مجهز و از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز و فاصله طولی را رعایت کنند.

جغتا گفت: مسافران و رانندگان با مدیریت زمان و برنامه‌ریزی مناسب از سفرهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی و روستایی جاده هراز و بخش لاریجان بپرهیزند.

وی افزود: در حال حاضر چهار تیم راهداری در گردنه کوهستانی و سخت گذر جاده هراز به طور شبانه روزی به مسافران و رانندگان عبوری خدمات ارائه می دهند و چهار راهدارخانه هم در مسیر این جاده مستقر و مجهز است که در صورت بروز مشکلات جوی رانندگان و مسافران عبوری در این مکان ها به طور موقت اسکان داده می شوند.

حدود 110 کیلومتر از جاده هراز از آستانه مبارکه امامزاده هاشم(ع) تا آمل درحوزه استحفاظی استان مازندران واقع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج