۷۹۶۶۱۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بازگشت ایست‌وود ۸۸ ساله با یک فیلم جدید

کلینت ایست وود معروف و تمام نشدنی که‌ زاده شهر سان‌فرانسیسکوی امریکا است، جدید‌ترین فیلم سینمایی‌اش را آماده نمایش کرده که از روز ۲۵ آذرماه توسط شرکت برادران وارنر، در سطح جهان اکران خواهد شد.

روزنامه ایران: کلینت ایست وود معروف و تمام نشدنی که‌ زاده شهر سان‌فرانسیسکوی امریکا است، جدید‌ترین فیلم سینمایی‌اش را آماده نمایش کرده که از روز ۲۵ آذرماه توسط شرکت برادران وارنر، در سطح جهان اکران خواهد شد. جدیدترین ماجراجویی ایست‌وود در صحنه هنر هفتم که «The Mule» (قاطر) نام دارد،

بازگشت ایست‌وود ۸۸ ساله با یک فیلم جدید

از مواردی است که وی داستان فیلمش را از روی یک کارمکتوب دیگران اقتباس کرده و این در حالی است که طی 30 سال اخیر که ایست‌وود دائماً به سطحی بالاتر از گذشته ارتقا یافته، به نسبتی تقریباً برابر به کتاب‌های رمان و سناریوهای همکارانش برای ساختن فیلم‌های خود روی آورده و در هر دو عرصه درخشیده. تعجب‌آورتر اینکه او اینک در 88 سالگی نیز همان قدر پرکار است که بیش‌از شش دهه پیش در بدو درخشش‌اش در میان بازیگران هالیوودی بود.

داستانی واقعی

«The Mule» براساس سناریویی که نیک‌شنک بر مبنای مقاله‌ای طولانی و افشاگرانه به‌نام «قاطر مواد مخدر کارتل 90 ساله سینالوا» نگاشته، ساخته شده و داستانی واقعی را شرح می‌دهد و از مردی پیر به‌نام لئو شارپ (با بازی خود ایست وود) یاد می‌کند که سابقه حضور در جنگ جهانی دوم را دارد اما در دهه 1980 در کارهای خلاف قانون غرق می‌شود و به توزیع و فروش مواد مخدر می‌پردازد و به‌گماشته کارتل پرنفوذ مواد مخدر سینالوا تبدیل می‌گردد.

این اولین فیلم‌ ایست‌وود بعد ازکار سال 2012 وی به‌نام «دردسرهای پیچ‌ و تاب» است که در آن به‌بازیگر هم پرداخته است و از زمان «گرن تورینو» در سال 2008 نیز اولین مورد است که خود او نقش اول را برعهده گرفته است. فیلم البته سرشار از نامداران دیگری مثل لارنس فیشبرن، مایکل پنا، دایان ویست‌ و اندی کاریسا هم هست و بردلی کوپر که این روزها نوستاره و از مردان اول هالیوود شده و پیش‌تر هم با ایست وود کار کرده بود، در این فیلم نیز آن تجربه را تکرار کرده است.

کوچ از دنیای اسپاگتی

بله، ایست وود دیگر همان هنرپیشه صرف آرام و به‌ظاهر کم هنری نیست که در وسترن‌های اسپاگتی (ایتالیایی) سرجیو لئونه همچون «برای یک مشت دلار» مشهور شد و البته همان آثار و نیز با گذشت زمان تبدیل به فیلم‌هایی بدعت‌گذار در هنر سینما شده‌اند و به نیکی از آنها یاد می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج