جاباما
۷۹۶۶۱۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پشیمانی وایولا دیویس از بازی در «خدمتکار»

وایولا دیویس از بازی در فیلم «خدمتکار» ابراز پشیمانی کرده است.

فارس: وایولا دیویس از بازی در فیلم «خدمتکار» که نامزدی بهترین هنرپیشه اسکار را برایش به ارمغان آورد ابراز پشیمانی کرده است. او در این‌باره گفته است: «من فهرستی از نقش‌هایی تهیه کرده‌ام که از بازی در آن‌ها پشیمان و متاسفم، یکی از آن‌ها فیلم «خدمتکار» است.

پشیمانی وایولا دیویس از بازی در «خدمتکار»

مادامی که تحت فشار دایمی هستید تا به عنوان یک الگو و امید برای زنان رنگین‌پوست حرکتی انجام دهید، آن هم زمانی که درگیر مشکلات زندگی خودتان هستید، بسیار سخت و دشوار است و من انتخاب کردم که لیدر و راهبر باشم.» او افزود: «آن چه که از درون مرا می‌آزارد این است که در نقشم در فیلم «خدمتکار» به جای تأکید بر قهرمانان واقعی داستان، خدمتکاران سیاه‌پوست مانند شخصیت «آیبیلین»، مورد انتقاد واقع شده اند.

احساس کردم در پایان صدای خدمتکاران سیاه‌پوست شنیده نشد. چیزی که من در سراسر فیلم از آن نشنیدم و ندیدم و این فیلم این حس و مشقات سیاهان را آن طور که باید نشان نداد، از این رو به خاطر بازی در این فیلم متاسف و پشیمانم.»

دیویس در نقش «آیبیلین کلارک» ظاهر شد که یکی از دو خدمتکار سیاه‌پوست در سال ۱۹۶۳ در شهر می‌سی‌سی‌پی است که داستان‌هایش توسط یک زن سفیدپوست جوان با بازی اِما اِستون در یک کتاب نوشته می‌شود که در آن نژادپرستی روزمره و رفتار دیگران با آن‌ها به تصویر کشیده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج