۷۹۶۶۱۷
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

فرماندار اهواز: با معترضان محترمانه برخورد شد

فرماندار اهواز برگزارکنندگان تجمع‌های اخیر اهواز را کارگرانی معرفی کرد که حقوق عقب ‌افتاده دارند و همچنین خبر داد که مسئولان استانی با تجمع‌کنندگان با متانت و احترام برخورد کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا: فرماندار اهواز برگزارکنندگان تجمع‌های اخیر اهواز را کارگرانی معرفی کرد که حقوق عقب ‌افتاده دارند و همچنین خبر داد که مسئولان استانی با تجمع‌کنندگان با متانت و احترام برخورد کرده‌اند.

جمال عالمی‌نیسی اظهار کرد:‌ روز گذشته کارگران گروه ملی صنعتی فولاد مقابل استانداری تجمع کرده بودند که حقوق معوقه خود را طلب می‌کردند. در روزهای قبل نیز تجمعاتی از این دست برگزار شد که ما پیگیر مطالبات آنان هستیم. او توضیح داد: متأسفانه وضعیت گروه ملی صنعتی فولاد خوب نیست و درآمد آن با هزینه‌اش همخوانی ندارد به همین دلیل حقوق‌ها دیر به دیر و با دو سه ماه تأخیر پرداخت می‌شود که این مسأله باعث شده است کارگران آن هرچند وقت یکبار تجمع کنند.

فرماندار اهواز درباره علت افزایش اعتراضات در این شهر گفت:‌ خوزستان استانی صنعتی است و عمده صنایع یعنی پتروشیمی‌‌ها هم در اهواز هستند، اکثر کارخانجات فولاد هم در اهواز هستند؛ بالطبع این مسائل و مشکلات پیش می‌آید.عالمی‌نیسی در همین حال تأکید کرد: ما فضا را برای تجمع‌کنندگان ناامن نکرده‌ایم. با کسی برخوردی نمی‌شود و کسی هم بازداشت نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زحمت کشیدن مسیولین. حقوقشنو بدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خو بدبختا پولشون میخوان. تو این وصع طرف حقوق میگیره تا نصف ماه دارش خدا به فریاد کسی که حقوق نگیره

    • بدون نام

      اگر حقوق کارگر زحمت کش رو بدین مگر دیوانه یا بیکاره که بیاد اعتراض کنه؟!!،، برای حق و حقوقش فریاد میزنه تازه ادعا دارین که با متانت رفتار کردین ؟!!
      اون کسانیکه اعتراضات به حق مردم رو امنیتی جلوه میدهند شکمشون از ناکجاها سیره و از شکم گشنه قشر کارگر و زن وبچه هاشون خبر ندارند

    • بدون نام

      چرا عزیزم محترمانه. میزدید میگرفتید پس زندان ها را برا چی درست کردید .لا اقل این بنده خداها میرفتند زند ان چند روزی غذای خوب میخوردند.عجب محترمانه

    • بینام

      نه تورو خدا خیلی زحمت کشیدید کار گری که تواین اوضاع اقتصادی ۵ماه حقوق نگرفته رو ببرید بازداشتش کنید شما آقایون مسئول تا بحال بابت خریدن یک مداد پیش بچتون خجالت کشیدین واقعا چطوری میخواهید اون دنیا جوابگوی کارهاتون باشید خدا ازتون نگذره

    • بدون نام

      محترمانه به آنها گفتید برید گشنگی بکشید جیبای بزرگ هنوز خالیه!؟

    • بدون نام

      مسولین دولت روحانی باید بفکر قشر کارگر باشد

    • بدون نام

      محترمانه بر خورد شد یکی از نتایج تحریم هاست.منتظر باشید اخبار جدید در راه است

    • محمد

      خوزستان مهمتربن استان ایران هست و در حقیقت شاهرگ اقتصادی ایران هست اگر خوزستان دچار مشکل بشه یعنی کل ایران مشکل پیدا می کنه

    • بهروز

      یکم تحمل کنند با این کارشان چی رو میخوان ثابت کنند سر کار که هستن پولشون رو میدن اینا از وضعیت سواستفاده‌ می کنند

    • بدون نام

      کاربر( بهروز) احتمالا پولت از پارو بالا میره یا شرمنده زن و بچه ت نیستی چطور دلت میاد این حرف را میزنی . من بعنوان یه کارگر یک ماه که حقوقم عقب می افته زندگیم فلج میشه چطور باید صبر کنند. مگر نهایتا بمیرند تا شما راضی باشید.

    • بدون نام

      کاربر بهروز مگر باید چیزی را ثابت کنند دنبال حقشون هستند زندگی شون دچار مشکل شده شما چطور به خودتون اجازه میدید اینطور صحبت کنید نفست از جای گرم بلند میشه. نفرین نمیکنم چون مثل آدم های افراطی این کشور نیستم که لعن و نفرین بعرستم ولی تو وادارم کردی که بگم ای کاش تو هر شغلی که هستی این قضیه عقب افتادن حقوق برا شما پیش بیاد تا بفهمید کارگرها چی می کشند. لطفا یه کم منطقی باشید.

    • بدون نام

      کاربر بهروز یعنی انسان موقعی که حق خودش را می خواد از نظر شما میشه سوء استفاده از این وضعیت؟ کدوم وضعیت ؟چند ماه هست حقوقشون را ندادن باید چکار کنند. اگر بمیرن یا خودکشی یا خودسوزی کننداحتمالا تو راضی میشی؟ یه کم انصاف یه کم مروت یه کم مهربانی داشته باشید. خودتون نظرتون را بررسی کنید و خودتون را بجای اونا بگذارید واقعا حرف شما درست هست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج