۷۹۶۶۳۶
۲۲ نظر
۵۰۱۹
۲۲ نظر
۵۰۱۹
پ

«ج.ا»: تحجر بهتر است از حضور زنان در ورزشگاه؟

رئیس جمهور روحانی دیروز در شورای عالی اجتماعی کشور گفت: «می توان با برخی اقدامات کم هزینه میزان رضایتمندی و خشنودی مردم را در جامعه افزایش داد و باید توجه داشت که با سوءظن نمی‌توان با مردم برخورد کرد.» ایشان این را هم در همان جلسه گفتند که: «چه ایرادی دارد بخشی از استادیوم ورزشی که هیچ منافاتی با قانون و شرع و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ندارد، به بانوان اختصاص یابد.»

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: رئیس جمهور روحانی دیروز در شورای عالی اجتماعی کشور گفت: «می توان با برخی اقدامات کم هزینه میزان رضایتمندی و خشنودی مردم را در جامعه افزایش داد و باید توجه داشت که با سوءظن نمی‌توان با مردم برخورد کرد.» ایشان این را هم در همان جلسه گفتند که: «چه ایرادی دارد بخشی از استادیوم ورزشی که هیچ منافاتی با قانون و شرع و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ندارد، به بانوان اختصاص یابد.»

تردیدی وجود ندارد که با برخی اقدامات کم هزینه می‌توان میزان رضایتمندی و خشنودی اجتماعی مردم را افزایش داد و اگر دولت بتواند چنین کاری انجام دهد بسیار پسندیده است، ولی سوال مهم این است که این کارها چه هستند و با چه قیمتی باید انجام شوند؟

حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی مخصوص زنان از این قبیل موارد است و البته بسیاری کارهای دیگر هم می‌توان انجام داد، ولی آقای رئیس‌جمهور حتماً خبر ندارند در استادیوم ورزشی با حضور بانوان چه گذشت والا این مورد را به عنوان نمونه نمی‌گفتند. خوب است ایشان فیلم صحنه‌ها را ببینند و به این سوال پاسخ دهند که آیا چنین صحنه‌هائی با تشخص زن مسلمان سازگاری دارد یا نه؟

سوال دیگری که باید دولتمردان بظاهر طرفدار حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی به آن پاسخ دهند این است که آیا حاضرند زنان و دختران خود را در چنین صحنه‌هائی که فیلم‌های منتشر شده از استادیوم نشان می‌دهند ببینند؟ چرا نسخه‌ای برای مردم می‌پیچیم که خودمان حاضر نیستیم به آن عمل کنیم؟ آیا جلب رضایت فیفا مهم‌تر است یا حفاظت از جایگاه والای زن مسلمان که نباید به شخصیت او اینگونه چوب حراج زده شود؟

می دانیم که عده‌ای برای پیشبرد مقاصد خود، ما را متهم به تحجر خواهند کرد، ولی ترجیح می‌دهیم انگ تحجر به ما بچسبانند و شاهد چوب حراج زدن به تشخص زن مسلمان نباشیم. شما می‌توانید خواسته‌های مشروع زنان و تمام اقشار ملت را با برنامه‌ریزی‌های دقیق که لطمه‌ای به شخصیت آنها وارد نکند برآورده نمائید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در مریض بودن و مشکل روانی داشتن نویسنده این متن شکی وجود نداره، باید بره روانشناس و عقده های بچگی و زندگیشو باز کنه بلکه بهتر بشه حالش

    • بدون نام

      تو فضول زن هایی،زن ها پوشش داشتند پس ایراد از چشم و ذهن تو هست،برادرم نگاهت را حفظ کن، این همه بی بند و باری در نگاهت عجیبه!

    • بدون نام

      برو عمو حرفات مال ۲۰۰سال میشه

    • بدون نام

      لطفا از جانب زنان صحبت نکنید. زنان خود قدرت اظهارنظر دارند.

    • بدون نام

      دوست عزیز نگارنده متن مشکل در استادیوم بابت حضور زنان نیست ببینید در جامعه چه بر سر زنان آمده است واقعا شما فکر میکنید مردم در رفاه هستند شادی ها را از آنها بگیرید لباس عزا بر تن آنها بکنید آیا فساد کم شده است لطفاً به آمارها مراجعه فرمایید تا کی در خواب خرگوشی هستید این است اوضاع اقتصادی ما

    • بدون نام

      حفظ جایگاه زن مسلمان از طریق حذف زن از جامعه

    • بدون نام

      مگه خانمها شعور و عقل ندارن زتها مادرن دکترن فضا نوردن خلبانن قهرمانان رشته های ورزشین تو نظام خدمت میکنند .... ما مردها مشکل داریم که ارزشهاو شخصیت بودن زن را زیر سوال میبریم مگر کشور اروپای انسان نیستند که پای زنها از کشورمان به اورپا میرسه کلی پیشرفتهای علمی ورزشی دارن نگاهاتان و ذهنیت خودتون به زن عوض کنید البته اگه بشه

    • بدون نام

      حس میکنم این مطلب برای روزنامه کیهان باشه، تا اینکه روزنامه جمهری اسلامی

    • م.م

      ماکه آخرش نفهمیدیم فازروزنامه ج ا چیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بین نول و فاز گیر کرده داره خفه میشه

    • مهرداد

      چرا انقدر همه مساعلو ب اسلام ربط میدن ...اقا .خانوم دنیا
      عوض شده باید ب خواسته مردم احترام گذاشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جای رن در استادبوم نیست. جای مرد. بانوان نیاید خودشون قاطی مردا کنن اقایان وقتی تیم مقابلشو ن گل میزنن فوش وناسزا میگوین. فوش های بد. بعد کدام مرد باغیرت پیدا میشه که زنشو ببر استادیوم. یا کدام پدری میگذارد دخترش همچین جاها پا بزارد

    • بدون نام

      چه عجب روزنامه جمهوری اسلامی برای اولین بار حرف حساب زد.

    • بدون نام

      مکر شما وکیل مردم هستین مگر ملت عقل ندارن شما کلا ازاد کنید هر کس خودش میدونه خداوند عقل داده ...

    • بدون نام

      زنان جامعه ما جنبه حضور در ورزشگاه را ندارند و باعث فساد می شوند.

    • متحجر

      زنده باد تحجر
      تحجر تحجر حمایت

    • بدون نام

      چرا ما اینقدر کاسه داغ تراز اش داریم ...

    • بدون نام

      اینایکه میرن استادیوم خودشون میخوان برن شمافکری به حال اون زنهایی بکنید که سرپرست خانواده هستند ودرهرشرایط محیطی وکاری کار میکنندوقطعا دلشون نمیخاد دوست دارن شان شون حفظ بشه ولی هیچ یک از مسؤلین کاری نمیکنند

    • محمد زمانی

      در دوره ای که بشر به فکر زندگی در کرات دیگر است این رسانه محترم به تحجر خود مینازد،فقط باید تاسف خورد.

    • بدون نام

      تومحیطی مثل ورزشگاه آزادی که ازدهان بعضی ازتماشاگران کلمات جلف وناموسی بیرون میادوحرمت شکنی میشه رفتن زنان به ورزشگاه مناسبتی نداره.اگه میگن نه پس خانواده ات رابفرست تابه چشم خودببینی.مشکل زنان ما فوتبال نیست بلکه مجردماندن،بیماری،افسردگی،خودکشی،....دغدغه آنهاست .رییس جمهورما یک دروغگو ومردم فریب است.

    • مهندس مکانیک

      واسه اینکه واقعا قانونیه آزاد نمیکنن
      برای رضایت ماست
      این خیلی فرق داره

    • بدون نام

      با این آدما(!)توقع دارید پیشرفت کنیم؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج