۷۹۶۶۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیوس: جوانان پرسپولیس باید قدر این موقعیت را بدانند

فرشاد پیوس یا همان فرشاد آقای گل برای پرسپولیسی ها یادآور لحظات خوش گذشته است. او که حالا به عنوان کارشناس دربرنامه های تلویزیونی حضور دارد به بهانه پایان رقابت های جام باشگاه های آسیا به سئوالات ما پاسخ داده است.

ورزش سه: فرشاد پیوس یا همان فرشاد آقای گل برای پرسپولیسی ها یادآور لحظات خوش گذشته است. او که حالا به عنوان کارشناس دربرنامه های تلویزیونی حضور دارد به بهانه پایان رقابت های جام باشگاه های آسیا به سئوالات ما پاسخ داده است.

او در مورد انتخاب برانکو گفت: من جزو آن دسته از افرادی بودم که با توجه به اینکه می دانستم برانکو به آداب و رسوم اجتماعی ایرانی ها آشناست و شناخت کلی از بازی ها ی پرسپولیس دارداز ورودش حمایت می کردم .او همیشه با دارایی ها ونداری های تیم ساخته ودر کل انسان فوق العاده ای است.

فرشاد پیوس که خود با پرسپولیس به مقام قهرمانی جام در جام باشگاه های آسیا رسیده است در ادامه گفت:«حتی با توجه به نتایج تیم ملی در جام جهانی من بازهم نسبت به ورود برانکو خوشبین بودم.و الان هم بسیار راضی ام از اینکه او به پرسپولیس آمده است و اعتقاد دارم باید همه او را حمایت کنند تا در ادامه با توجه به مشکلات جاری او بتواند به نتایج دلخواهش برسد.

پیوس در مورد سختگیری برانکو برای اضافه شدن بازیکنان در ترکیب اصلی گفت:«به نظرم برانکو به هیچ وجه فکرش را نمی کرد بازیکنانش دچار چنین مصدومیت های غیر قابل پیش بینی شود و معتقدم اودر محاسباتش اشتباهی مرتکب نشد و واقعا می شود گفت شانس یار او نبود و گرنه اگر همین بازیکنان مثل ماهینی و انصاری وسییامک نعمتی وعالیشاه حضور داشتند مجبور به استفاده از بازیکانان بی تجربه نمی شد اما با این حال برانکو از بازیکنان جوان ت مثل عا.ان زاده وطاهر خانی و همتی بطور متناوب از ۱۰ دقیقه تا یک ربع بازی می داد و این طور نیست که او را محکوم کنیم از این بابت که او به بازیکنان جوان اعتقادی ندارد.

بازیکن گلزن هفته ۶۰ فوتبال کشورمان گفت:« البته فرایندی که منجر به بازی کردن این جوانان شد را فرصت مناسبی برای این بازیکنان می دانم که باید حتما مغتنم بشمارند.»

پیوس در انتهای حرف هایش گفت :« در بازی آخر مقابل کاشیما باید بپذیریم زور ما به حریف ژاپنی نرسید و این نهایت توان پرسپولیس بود و فکر می کنم برانکو هر کاری را که لازم بود برای رسیدن به قهرمانی انجام داد و بیشتر از این دیگر از دستش بر نمی آمد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج