۷۹۶۸۶۷
۱۸ نظر
۵۰۱۱
۱۸ نظر
۵۰۱۱
پ

اقدام به جنایت جوان معتاد برای نرفتن به کمپ

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جوان معتادی خبر داد که چند روز پیش به خاطر نرفتن به کمپ ترک اعتیاد، اقدام به ارتکاب جنایت کرد.

خبرگزاری مهر: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جوان معتادی خبر داد که چند روز پیش به خاطر نرفتن به کمپ ترک اعتیاد، اقدام به ارتکاب جنایت کرد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت: ساعت ۲۳ روز ۱۸ آبان خبر فوت جوانی حدودا ۳۵ ساله از طریق بیمارستان به کلانتری ۱۳۱ شهرری اعلام شد ؛ با حضور مأموران در محل و تأیید خبر اولیه مشخص شد این جوان بر اثر اصابت ضربه جسم تیز به ناحیه قفسه سینه فوت کرده است.

وی افزود: پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" تشکیل و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در همان تحقیقات مقدماتی مشخص شد مقتول یکی از خدمتگذاران کمپ ترک اعتیاد در منطقه شهرری بوده که در زمان مراجعت به محل سکونت جوانی معتاد به نام حامد ( ۲۲ ساله ) قصد انتقال وی به کمپ ترک اعتیاد را داشته است که توسط این جوان مورد حمله و اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است .

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تاکید کرد: با مراجعه به محل سکونت حامد در شهرری ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده و در حال حاضر هیچگونه اطلاعی از وی وجود ندارد. با توجه به اعتیاد شدید قاتل به مصرف موادمخدر ، کارآگاهان اداره دهم پلس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی محل های تردد احتمالی وی را بهمراه محل سکونتش تحت مراقبت پلیسی قرار داده تا سرانجام در ساعت ۲۱ مورخه ۲۲ آبان در حالیکه حامد برای تهیه پول به محل ارتکاب جنایت مراجعه کرده بود ، وی را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

وی گفت: حامد ضمن اعتراف صریح به ارتکاب جنایت ، در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : ساعت ۲۲ روز ۱۸ آبان متوجه شدم کارکنان یک کمپ به مقابل منزلمان آمدند و قصد درد تا مرا با خودشان به کمپ ببرند.

به داخل آشپرخانه رفته و با برداشتن چاقو اقدام به خودزنی کردم تا مانع از رفتن خود به کمپ ترک اعتیاد شوم و به مادرم گفتم که آنها را از خانه بیرون کند. مادرم درب خانه را باز کرد تا خدمتگذاران کمپ از خانه بیرون شوند که در این زمان متوجه شدم یکی از آنها در پشت در مخفی شده تا مرا بگیرد؛ من نیز در این زمان با چاقو ضربه ای به سمت او پرتاب کردم که ناگهان روی زمین افتاد و من نیز از ترس به سرعت از خانه متواری شدم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه باجرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت برای متهم صادر و جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مقتول بیجا کرده رفته خونه یارو برای بردن به کمپ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب مادرش ازشون خواسته

      • بدون نام

        اصلا اصول ان ای میگه اطلاع رسانی کن هرکس خسته شده بیاد محلی بنام کمپ وگرنه این قانون من دراری هست واقعا بیجاکرده که رفته درب خونه مردم معتاد عقل سالم ندارد مریض

    • ا

      این انگلهای معتاد را باید زنده زنده سوزاند ودفن کرد کمپ ومراکز نگهداری فقط هزینه است این میکروبها ادم بشو نیستند بنیان وجودشان تباه است این کشور چقدر باید هزینه این زباله ها را بدهد قتل می کنند وجنایت وفرزندفروشی برای یک لحظه دود اینها ضد زندگی واجتماع هستند اینکه گفته شده معتاد بیمار است واز این حرفها جک است نه بیماند ونه شایسته ترحم اگر قدرت لازم را داشتم همه انها را با مسولیت دنیایی واخرتی خودم به درک واصل می کردم معتاد پروری این جماعت کثیف را جنایتکار کرده واین روند مشوق دیگران هم می شود که معتاد شوند .ایا حق کسی که برای نجات کسی تلاش می کند چاقو در سینه اش فروبردن است ؟

      پاسخ ها

      • شهروند بی نام

        با نطر تون کاملا موافقم .

      • بدون نام

        واقعا حقیقت فرمودید

      • بدون نام

        آنوقت به ضرر دولت است چون پخش کننده خودشان هستند هم معتاد دیگه کاری به مملکت ندارند اینها اگر به جوانها فکر میکردند انقدر معتاد وبد بخت وبیکار نداشتیم

      • arta

        یهو دیدی خودت معتاد شدی.. انقدر مغرور نباش.. مثل دوستم که چندسال پیش وقتی دید داداشش سیگار میکشه چنان کشیده ای زد تو گوشش که هنوز صداش تو گوشمه اما الان خودش کراکی شده و ننگه خونوادش و همون داداشش که سیگار میکشید الان پاکه

      • علی

        از زمان دولت آقای خاتمی که افرا
        د معتاد را بیمار خطاب کردند این جرم وجنایات شروع شدند دیگه هم درست شو نیست مگه طبق گفته دوستمان آنها را به دریا بندازند که وضع روحی خانواده های آنها بهتر شود

      • بدون نام

        اونی که به دولت اتهام پخش مواد مخدر زد لازمه بدونه ایران بزرگترین مبارز با مواد مخدر در جهان هست لعنت به انسان رزل دروغ گو.

      • علیرضا حسینی

        . توهین هم نکن اونا مغزشون بخاطر اعتیاد کار نمیکنه مال تو مادر زادیه ،ماهم قبلا معتاد بودیم الان چند ساله میریم کلاس ان ای ، خدا رو شکر از قبل اعتیاد هم بهتریم. اگه نمیتونی کمی به این افراد بکنی القاب خودتو به اونها نده .

      • علیرضا حسینی

        توهین هم نکن اونا مغزشون بخاطر اعتیاد کار نمیکنه مال تو مادر زادیه ،ماهم قبلا معتاد بودیم الان چند ساله میریم کلاس ان ای ، خدا رو شکر از قبل اعتیاد هم بهتریم. اگه نمیتونی کمی به این افراد بکنی القاب خودتو به اونها نده .

      • بدون نام

        اونایی را باید زنده زنده سوزاند که اوردن وپخش کردن ومعتادکردن تومواظب بچه خودت باش

    • بدون نام

      یکی هم بایدتوروببره تیمارستان با این افکارت

    • سربازولایت

      این جانوارن به جنایت های دست می زنند که نمی توان باورکرد که اینها روزی ادم بودن این موادهای صنعتی چه برسر ادم می اورد که زن بچه خوده رحم نمی کند ای کاش قانونی بود هرکس که موانعی مصرف میکند بگیران وتوی دریا بریزن

    • الکارگر بیلوف بدستویچ

      چرا چرت پرت میگید..اینها از آثار مواد صنعتی مگه نه رضا شاه کبیر هم تریاک مصرف می کرده....باید معتادین صنعتی جمع کرد و تریاک را ضمیمه بندی کرد تا مشکل حل شود فقط...صدام حسین معتادین اعدام میکرد میگفت برید مشروب بخورید..چرا چون‌مشروب آدم سر بالا میکنه و مواد سرپایین...پس مشکل اول ممنوعیت مشروب ...

    • بدون نام

      باید مثل دوترته رئیس جمهور فیلیپین همه معتادان رو یکجا کشت.

    • ققنوس

      در کمپ های خصوصی رفتار غیر انسانی با معتادان می‌شود به این دلیل بیشتر معتادان از رفتن به این کمپ ها ترس دارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج