۷۹۶۸۷۲
۳۹ نظر
۵۰۰۱
۳۹ نظر
۵۰۰۱
پ

قلعه نویی: وزارت ورزش بسیج شد تا حذفمان کند!

امیرقلعه نویی سرمربی سپاهان معتقد است که نگاه به پرسپولیس با نگاه به استقلال در آخرین دوره حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به هیچ وجه یکی نبوده است.

ورزش سه: سپاهان در پایان هفته یازدهم ۲۵ امتیاز کسب کرده و به یک امتیازی صدر رسیده؛ امیرقلعه نویی در شرایطی تیمش را مقابل سایپا آرایش داد، که ۶ بازیکن اصلی این تیم غائب بودند، با این حال جایگزین ها عالی بازی کردند تا این تیم با پیروزی ۳ بر صفر از زمین مسابقه خارج شود.

امیرقلعه نویی درباره این موضوع، حضور استقلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۳ و مقایسه آن با حمایتی که از پرسپولیس شد، ورود بانوان به ورزشگاه و الزام هایی که برای بازسازی ورزشگاه آزادی از سوی AFC ایجاد شده بود همینطور عدم حضور کی روش با خبرنگار ورزش سه صحبت کرده که در ادامه حرف های مربی با تجربه سپاهان را می خوانید.

* تیم شما محدودیت های زیادی در بازی با سایپا داشت ولی همچنان روند رو به رشد خود را ادامه داد؛ در این مورد صحبت می کنید.

خدا را شکر لطف خدا شامل حال مجموعه است.این یک کار ساختاری و دسته جمعی است که ما هر جایی که می رویم، آن را انجام می دهیم. در سپاهان هم نفراتی را گرفتیم که زیاد اختلاف با تفکرات ما نداشته باشند و خوشبختانه این مهم تا اینجا انجام شده است. از بزرگترهای تیم هم تشکر می کنم که با وجود اینکه برخی از آنها کم بازی می کنند ولی همه در تمرینات با تمام وجود حاضر می شوند.

• طی روزهای قبل از فینال، استادیوم آزادی با فشار نهادهای بین المللی مورد بازسازی قرار گرفت. به نظر می رسد برای این گونه کارها باید همیشه فشار روی ما وجود داشته باشد.

ببینید اگر این کار برای خدا و مردم باشد، خوب است ولی کارها این مدلی نیست. وظیفه دولت و حکومت این است که این کار ها را انجام دهد ولی در مورد ورزشگاه آزادی، یک سری فشارهایی بود که کارها انجام شد. من به شما می گویم که چرا نتوانستیم درست بازسازی کنیم؛ هر چند باز هم باید تشکر کرد ولی من می خواهم کار برای کشور و مردم باشد ولی این کار خدایی و مردمی نیست.

ما خیلی جاها این مشکلات را داریم؛ الان هندوستان و افغانستان هم زمین خوب دارند ولی ما هنوز مشکل داریم. باز در این بین باید از مجموعه فولادخوزستان تشکر کرد که استادیوم خوبی درست کردند. واقعا باید به حال زمین های لیگ تاسف خورد و در لیگ یک که اوضاع خیلی خراب است و حتی برخی از تیم ها هتل ندارند.

این ها درد است. یک سری استادیوم را هم طی سال های گذشته به صورت کاملا غیراصولی ساخته اند؛ این ها دردهای مملکت است. اما باز هم فینال خوبی برگزار شد. امیدوارم این افکار و نگرش ادامه داشته باشد، فقط ای کاش با فشار این تغییرات انجام نمی شد.

• ورزشگاه نقش جهان هم شرایط خوبی پس از افتتاح ندارد. مسئولان برای حل مشکلات قول هایی داده اند ولی به نظر می رسد این ورزشگاه هم مانند آزادی باید با فشار مقامات ورزش در سطح آسیا به اجبار تغییراتش اعمال شود.

ابتدا باید از آقای دکتر سبحانی (مدیریت پیشین مجموعه فولاد مبارکه سپاهان) تشکر کنم که زحمات زیادی برای نقش جهان کشیدند. من قبلا گلایه داشتم که چرا هواداران به ورزشگاه نمی آیند ولی حالا حرفم را پس می گیرم. در دنیا روال کار اینگونه است که تمام کارها انجام می شود تا هوادار را به ورزشگاه بیاورند.

اگر بازی ای تماشاگر نداشته باشد، کدام شرکت دوست دارد اسپانسر شود؟ ما در اصفهان این را داریم ولی دنبال جذب و افزایش تعداد آنها نبودیم که هیچ، حتی می خواهیم آنها را فراری بدهیم. مشکلات نقش جهان باید حل می شد.

ترافیک بی موردی که باعث کلافگی هواداران می شود، گرفتن پول پارکینگ که توجیهی ندارد و مسائل دیگر را می توان راحت در یک هفته حل کرد و من بعد از دیدن فیلم هایی که از نقش جهان و مشکلاتش گرفته شده، حق را به مردم می دهم.

همینجا هم از تریبون شما استفاده می کنم و از آقای عظیمیان (مدیریت شرکت فولاد مبارکه سپاهان) خواهش می کنم این مشکلات را حل کنند، چون سپاهان تیم بزرگی است و از مردم هم تشکر می کنم و از آنها عذرخواهی می کنم؛ البته می دانم که کارهای خوبی در حال انجام است.

• در بازی با کاشیما شاهد حضور گسترده تر بانوان هر چند باز هم به شکلی گزینشی بودیم.

اگر یادتان باشد من اولین کسی بودم که در این مورد سال ها پیش موضع گیری کردم و خوشحالم که موضع گیری ای که داشتم، جلوتر از همه بوده است. شروع این کار خوب بوده ولی باید آزاد باشد. ما مسئول بهشت و جهنم مردم نیستیم و فقط باید بستر را برای آرامش مردم فراهم کنیم.

اگر جوان ایرانی بعد از سربازی و دانشگاه کار داشته باشد، ازدواج می کند ولی الان درآمد ۶ میلیون زیر خط فقرحساب می شود. یک سری نگرش ها درست نبوده که شرایط حالا اینگونه شده؛ با این حال زنان ما با محدودیت های زیادی که داشته اند، موفقیت های زیادی در همه عرصه ها کسب شده که این زیاد خوب نیست.

مهم تر از حضور، بستری است که باید برای بانوان فراهم شود؛ مثلا سرویس های بهداشتی؛ نمی شود که بانوان وارد ورزشگاه شوند و شرایط مناسبی در سرویس های بهداشتی فراهم نشود. شما تازه نباید فقط ورزشگاه آزادی را ببینید، بلکه باید در سایر شهرها هم این شرایط مهیا شود. ضمن اینکه نباید این حضور به خاطر فشار AFC باشد که اگر اینگونه باشد، خوب نیست.

شما همین حالا ببینید، چند دستشویی در ورزشگاه آزادی کشف شد و ما هر جا شبکه های تلویزیونی را عوض می کردیم، صحبت از این دستشویی ها بود و جالب این است که اینقدر که از این دستشویی ها صحبت شد از معدن ها و چاه های نفتی که کشف می شوند، صحبت نمی شود (باخنده).

• شما با تیم استقلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتید و در مقابل اف سی سئول بود که در دو بازی رفت و برگشت بازی را واگذار کردید؛ آیا شباهتی میان این دوره و آن دوره می بینید؟

ببینید زمان ما خیلی متفاوت بود و نحوه بازی ها فرق داشت. ما باید به شرق آسیا می رفتیم و آن زمان از آقای تاج که مسئولیت داشتند، خواهش کردیم که بازی ما را با ذوب آهن عقب بیاندازند؛ تازه ما باید به فولادشهر هم می رفتیم ولی هر کاری کردیم نشد. من می خواهم این را به شما بگویم که برای پرسپولیس همه بسیج شدند تا تیم موفق شود ولی برای استقلال در آن دوره همه بسیج شدند تا موفق نشویم.

فقط آن زمان آقای قالیباف و حبیب کاشانی به ما کمک کردند، که همینجا باز هم از آنها تشکر می کنم. در آن دوره وزارت ورزش بسیج شد تا ما حذف شویم و نمی دانم چرا در آن زمان دنبال این بودند تا من و علی دایی را حذف کنند.

امیرقلعه نویی با اشاره به دشواری هایی که برای حضور در شرق مواجه شد، اینگونه حرف هایش را ادامه داد: ما در آن زمان به فولادشهر رفتیم و بعد از آن بلافاصله به بانکوگ سفر کردیم.

۷ ساعت هم با اتوبوس مسافت طی کردیم تا به بازی بوریرام برسیم (البته بگذریم از رفتار بد بوریرامی ها که شب بازی، اوضاع بسیار دشواری برای ما درست کردند و از آن گذر می کنم چون نیاز به یک بحث جداگانه دارد)؛ بعد که بوریرام را بردیم، مشخص شد، باید به کره جنوبی برویم. بعد ۸ ساعت تا بانکوگ راه طی کردیم و سپس به سئول رسیدیم و دوباره به بانکوگ بازگشتیم.

متاسفانه ۱۱ ساعت در فری شاپ فرودگاه به دلیل تاخیر پروازها منتظر ماندیم تا به تهران بازگردیم و حالا با این شرایط سخت به نظر شما بدن بازیکنان چطور می خواهد در زمین آن بازی سخت را انجام دهد؟ ما وقتی بوریرام را بردیم، نفری ۲۰۰ دلار به ما پاداش دادند که واقعا خنده دار بود؛ بازیکنان ما حتی یک کتانی نمی توانستند با این پول بخرند. در صورتی که فکر می کنم قبل از فینال حداقل ۲۰۰ میلیون پرسپولیسی ها پاداش گرفتند.

شما بپرسید چقدر پاداش گرفتند و آن وقت می فهمید ۲۰۰ دلار پاداش برای برد بوریرام چقدر خنده دار است. هیچ کس هم به غیر از قالیباف و حبیب کاشانی اطراف تیم ما نبود. اگر نگاه ملی بود، اینقدر تفاوت نبود. تازه ما جباری و حمودی را هم در پنجره تابستانی و پس از صعود از دست داده بودیم و اعتقاد دارم اگر همین تیم استقلال که ما در یک هشتم با آنها بازی کردیم، مسابقات را ادامه می داد، می توانست به فینال و قهرمانی برسد.

• قبل از بازی پرسپولیس تلاش رسانه ملی بر این بود تا بازی فینال را با نگاه ملی پیش ببرد ولی علیرغم خواسته آنها برای استقلالی ها، تراکتوری ها و همینطور سپاهانی ها نگاه دیگری وجود داشت.

این ها اختلاف نگاه هایی بوده که اتفاق افتاده؛ تیم سپاهان که به فینال جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های جهان رفت، این نگاه وجود نداشت. این ها به نظرم به خاطر منافع مردم نیست و به خاطر منافع خودشان است. سپاهان در جام باشگاه های جهان بازی داشت و تلویزیون سریال پخش کرد.

این وسط مقصر پرسپولیسی ها هم نیستند ولی مردم قدرت تشخیص دارند و مقایسه می کنند و نهایت هم نتیجه این می شود، که فضا به این سمت می رود. در واقع از نگاه من افراط و تفریط شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب دلال واقعا برات متاسفم آخه مگه برای پرسپولیس چکار کردند که شما شیشتقلالی ها رو اینقدر سوزانده دریغ از یک پرواز چارتر نکنه تعمیر استادیوم آزادی منتش سر پرسپولیسه در ضمن مگه دولت کارهایی روکه برای استقلال میکنه برای نفت مسجد سلیمان هم انجام میده خوب طبیعیه به هر تیمی باید به اندازه جایگاه ومنزلتی که درنگاه مردم داره توجه بشه گفته باشم من تیم نفت رو مثال زدم چون تیم شهر خودمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شمالنگیا اصلا متطق ندارید و از حرف حساب زورتان میاد‌ میخواستن دیگه چیکار کنن واسه لنگ؟ حتی به تیم ملی اندازه لنگ مانور نمیدن

      • منصور

        درنگاه مردم تیم استقلال دوبارقهرمان آسیاشده ولی لنگ هیچ افتخاری برای ایران نیاورده پس حرفهای احمقانه نزن همه میدونن وزیرورزش وطفل معصومش پرسپولیسی هستن

      • #ایل_بزرگ_بختیاری_خوزستان_استقلال_دو_ستاره⭐⭐

        رو که نیست دقیقا صفت سنگ پای قزوین خالصانه برازندتونه که یا نمیفهمین واقعااااا یا خودتونو به نفهمی میزنین ، نوزاد شیش ماهه لنگی هم زبون درآورده و میگه سلطانیفر و تاج و فتاحی و رفقا... ازتون ممنونمممممم ههههههههههههههههه

    • بدون نام

      لعنت خدا بر این فدراسیون و وزیر ورزش لنگی

      پاسخ ها

      • حامد

        ببین این کیسه کش چقده شوته . مردک اینی که قلعه نوعی تعریف میکنه سال 2013 . شش سال پیش سلطانی فر کجا بوده آخه مشنگ خان .

      • بدون نام

        مرگ‌بروزارت‌ورزش‌وفدراسیون‌لنگی‌که‌استقلال‌رانابودکردند‌درود‌برامیرقلعه‌نویی‌عزیز

      • بدون نام

        مرگ بر وزیر لنگی خاین

      • فرشاد

        بشمار....دولت لنگی لعنت خدا بر همشون

      • تفکر خوب چیزیه

        لعنت خدا بر شما کیسه کش ها حسود .خوب داربن میسوزین.عجب تا الان فکر میکردم که حداقل تو قلعه نویی وجدان دارید واز روی فکر وتفکر حرف میزنید ولی نه شما کیسه کش ها همه تان مثل هم هستید وفکرتان اندازه بک بچه 6ساله است.خجالت بکشید وخودتان را با ارتش سرخ مقایسه نکنید.واقعا باید برایتان تاسف خورد وزار زار گریه کرد با این طرز فکرتان.کدام نگاه ملیبه ارتش سرخ داشتند وچه کمکی کردند که حالا شما ابنقدر سوزش پیدا کردید.در ضمه امیر خان تیم های اصفهانی دارند از بیت المال هزینه مبکنند ان هم ملیاردی.وحق ما ملت شما وبازیکنان به یغما میبرید وما ملت هم راضی نیستیم وروز قیامت یقه شما ومدیران ان را میگیریم.حرامت باد این همه پول مفتی که از تیمهای صنعتی اصفهانی میگیرید.ننگ بر انسانهای نمک نشناس وبی فکر مثل شماها .ننگ باد بر شما که فکر مبکنید که همهچیز میدانید واز همه بالاتر هستید امیر خان بی هوبت .

      • بدون نام

        لعنت خدا بر جهل امثال تو! که جز تیم لعنتیت، هیچی دیگه برات مهم نیست. چشم دیدن هیچکی رو نداری. فعلاً پرسپولیس تو بورسه. فردا نوبت به سپاهان و تراکتورسازی و .... میرسه!!
        همه باید برن کنار و واسه دومی بجنگن، و تیم تو هم همون اول لیگ یه جام بدن دستش که امثال تو دلشون گرم باشه حتی اگه کل لیگ رو به گند بکشن!

      • ع.م

        وقتی وزیر، دلارهای بی زبون رو برای ولخرجی های بیشمار و خریدهای بی کیفیت شما کیسه های بی تربیت می داد، زبون درازی نمی کردید. حالا هم تا می تونید بسوزید و زجر بکشید. در ضمن آب هم نریزید، حسابی گر بگیرین...

    • بدون نام

      تو که خودت پول میدادی همه کار میکردی احتیاج به کسی نداشتی راستی يه سوال چرا از وقتی که محسن قهرمانی از داوری خدا حافظی کرده نه تو نه استقلال رنگ پنجم رو هم به چشم نديديد؟ خداوکیلی چرا؟

    • بدون نام

      تیم شهرم شهرم نکن لنگی کثافت تو پماد لازم شدی همین لنگی کثیف

    • بدون نام

      بهتر است اقلیتها سکوت کنند و از نظر دموکراسی حق با اکتریت هست و حداقلیها به اندازه جمعیتشان از مزایا استفاده میکنند و نه بیشتر و استقلال و تراکتور وسپاهان رویهم به اندازه پرسپولیس طرفدار ندارن

    • بدون نام

      فینال سپاهان راهمه نگاه کردیم وهمه براش دعا کردیم کجاتلویزیون سریال پخش می کردمابعنوان طرفدارپرسپولیس دق کردیم بود.دروغ درروزروشن

    • TNT2

      خخخخ این بابا تعطیله تا میبره میگه کیروش به لیگ نگاه نمیکنه وگرنه همه بازیکنان ما رو میبرد تیم ملی که اینقدر خوبیم تا میبازه از توپ جمع کن و دربون ورزشگاه تا رئیس فدراسیون همه دست به دست هم دادند تا تیمش ببازه.به یاد ندارم این اقا چه وقتی مربی استقلال بود چه ملوان چه ذوب اهن و چه سپاهان و چه هر تیمی..یک بار گفته باشه من مقصر باخت بودم. خیلی ادم بی خودیه

    • بدون نام

      امیر پاچه خوار آب بریز اونجایی که میسوزه

    • بدون نام

      تو که خودت همه کار میکردی پول میدادی داور میخریدی وعده به استقلال اومدن به بازیکنان حریف میدادی جلو استقلال سوتي بدن نمونش ابراهیم تقی پور از داماش گیلان یا محسن قهرمانی راستی چرا از وقتی که محسن قهرمانی داوری رو کنار گذاشت نه خودت نه استقلال رنگ پنجمی رو هم به چشم خود نديديد راستی چرا؟

    • بدون نام

      خدا جای حق نشسته. لنگیا

    • پیرو

      مدیر اخبارداغ دست بکش ازااین همه تفرقه ایجاد کردن.. خداخوشش نمیاد دست از سر پرسپولیس بردار

    • بی طرف

      باز قلعه نوعی حوس استقلال را داره .جای تعجب داره از این آقا که همیشه من من می کنه.خجالت بکش کم از پول کارگران را به جیب بزن ميشه مبلغ قرار دادن را بگویی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرسپولیسی ها خیال می کنند چون رفتن فینال همه براشون باید خودشون بکشن قبلا مگه استقلال فینال نرفت چه کاری کردند اینهمه بهش توجه شد همیشه حق استقلال به خا طر تیم تاج بوده مورد کم لطفی قرار گرفته

    • ع.م

      تیم های سپاهان وتراکتور فقط تو شهر خودشون طرفدار دارن اما پرسپولیس واستقلال در تمام جهان طرفدار دارن

    • بدون نام

      دمت گرم امیر پاشا.....

    • بدون نام

      رذالت و حقارت حد و حساب نداره و کوچک و بزرگ سرش نمیشه . خدا را شکر پرسپولیس به فینال رفت تا عده زیادی عقده گشایی کردن وگرنه این همه عقده و حقارت باعث عشار بیش از حد و مرگ ناگهانی می انجامید

    • بدون نام

      برادرم امیرقلعه نوعی. تویکی ازفوتبال پاک صحبت نکن خواهش میکنم ازخریدن بازیکن خریف تااغفال بکارگیری درلیست های فصول جدید کم ترین ایرادهایست که میشه به جنابعالی ربط داد. چراسال گذشته برنامه نودازنوددرصد سوالاتش بازیکنای کروات میگفت امادررابطه باخریدهای ششقلال قراردادهای ترکمنچای بازیکنانی که بدون بازی دارندپول میکیرند چیزی نگفت جراان موقع ازهمه استفاده نمیکردید روح اله باقری ازفینال حذفی محروم میشه ودقیقا بااستقلالی قراردادمیبنده که وووووومتاسفم قیامت نزدیک است یامهدی

    • بدون نام

      اخه لنگی بشین سرجات از جایی دیگه سوختی چرا دروری میگی اب بیارم خدمتت بریزم اونجات خنک شی بی مصرف قلعه نویی سرورتونه

    • سعید

      آقای قلعه نویی شما کارت درسته و مثل برانکو با دوپینگ و تبانی قهرمانی بدست نمیاری

    • بدون نام

      خاشقجی آسوده بخواب لنگ قهرمان بشو نیست

    • ناصر

      احسنت به آقای قلعه نوعی .ایشان حقایق را گفته اند.

    • بدون نام

      حقایق گفت ایول

    • بدون نام

      چ رویی داری تو ک میگی برا پرسپولیس چیکار کردن؟؟؟همه کار ک بکی

    • لعنت خدا بر هرچه کیسه کش هستند.مگه برای پرسپولیس هواپیمای خصوصی گرفتند که مرتکه میگی همه برای سرورتون بسیج شدند. تعمیر ورزشگاه آزادی هم تعدید فیفا بود چه ربطی به پرسپولیس داره مشنگ.

    • بارانی

      مربی فقط امیر خان قلعه نوعی . لامصب یعنی حتی یه مقام چهارمی تو آسیا نداره!

    • #ایل_بزرگ_بختیاری_خوزستان_استقلال_دو_ستاره⭐⭐

      ههههه گندشون داره در کم کم در میاد ، از عابدینی که گفته بود من با لابی گری جام آوردم برای لنگ بگیرین تا فتاحی که سوپر جام تقدیمشون میکنه و حمایت های حکومت ، همین که اینقدددد دشمن داره تاج نشان از عظمت و بزرگیشه ، زنده باد تیم تاج کبیر پادشاه فوتبال ایران

    • بدون نام

      زنده بادقلعه نویی.حرف حساب

    • ایرانی.

      این قلعه نوعی خیلی چرت میگه.اخه مردک چطورپرسپولیس با50میلیون هوادارتوایران وتقریباکل کشورهاروباسپاهانی که کل هواداراش 10 هزارنفرنیست مقایسه میکنی. دلال بازیکن قرزن بتوچه که به بازیکنای پرسپولیس چقدپاداش دادن؟البته دلیل پاداشهای 200 میلیونی پرسپولیس و200 دلاری کیسه روبایدمیگفتی. میگفتی که مدیران پرسپولیس ادمهای سالم وکیسه عاشق جیب خودشونن وطبیعتاپولی نمیزارن که به بازیکناش پاداش بدن.

    • امیر

      شفر میخاد بره چاپلوسی میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج