۷۹۶۸۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بيتا فرهي در پاريس چه می‌کند؟

بيتا فرهي بازيگر مطرح سينماي ايران كه مدتي است در فرانسه به سر مي برد به زودي به ايران باز مي گردد.

بانی فیلم: بيتا فرهي بازيگر مطرح سينماي ايران كه مدتي است در فرانسه به سر مي برد به زودي به ايران باز مي گردد.

فرهي گفت: «من از مرداد ماه گذشته و پس از فوت مادرم به سبب وابستگي معنوي شديدي كه به ايشان داشتم براي تسكين تالمات عاطفي و ديدار با تنها دخترم به پاريس رفته ام و مدتي است كه در اين شهر به سر مي برم. در اين مدت فيلم «بشارت به يك شهروند هزاره سوم» با بازي من بر پرده اكران رفت». «وي همچنين گفت: حدوداً سه سال پيش در فيلم «در انتظار معجزه» به كارگرداني آقاي صدرعاملي بازي كردم كه هنوز اكران نشده است و سريال «سرزمين كهن» كه در آن نقشي بسيار متفاوت را بازي كرده ام در نوبت پخش قرار دارد. در مورد بازگشت به ايران بايد بگويم كه سفر چند ماه ام به فرانسه بزودي به پايان خواهد رسيد و احتمالاً در فصل زمستان به ايران باز خواهم گشت و به اميد خدا فعاليتم را در زمينه بازيگري ادامه خواهم داد».

بيتا فرهي از جمله بازيگران زن گزيده كار سينماي ايران است كه در طول بيش از ۲ دهه حضور در سطح اول سينما همواره كوشيده تا در فيلم هايي حاضر شود كه واجد ارزش هاي سينمايي باشند. فرهي سال ۱۳۶۸ با فيلم «هامون» ساخته داريوش مهرجويي فعاليت حرفه اي سينمايي اش را آغاز كرد. «هامون» تصويري تازه و ديده نشده از زن معاصر ايراني به نمايش گذاشت و فرهي در همكاري بعدي اش با مهرجويي توانست حضوري به مراتب تاثيرگذارتر را به نمايش بگذارد.

از بخت بد، «بانو» ۷ سال در محاق ماند. شايد اگر اين فيلم در زمان خود به نمايش عمومي در آمده بود كارنامه بازيگري فرهي مسيري متفاوت مي يافت. هر چند در دهه هفتاد نيز نوعي فرهي كوشيد هم گزيده كار باشد و هم اينكه با كارگردانان شاخص همكاري كند.

جلوه بارز اين تلاش را مي شد در فيلم هاي «اعتراض» به كارگرداني مسعود كيميايي و «خانه اي روي آب» ساخته بهمن فرمان آرا مشاهده كرد. از فرهي اين روزها فيلم «بشارت به يك شهروند هزاره سوم» ساخته محمد هادي كريمي روي پرده سينماهاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج