۷۹۶۹۵۳
۲۱ نظر
۵۰۰۲
۲۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تهدید برانکو: جلوی پیکان روی نیمکت نمی‌نشینم!

برانکو به باشگاه گفته است حالا که بدون هماهنگی من قبول کرده اید روز ۲۸ آبان ماه به مصاف پیکان بروید بهتر است با تیم نوجوانان پرسپولیس بازی کنید، چون من بازیکن ندارم!

خبر ورزشی: برانکو دوشنبه و سه‌شنبه گذشته در دو نوبت مصاحبه کرد و هشدار داد بدون ملی‌پوشان خود حاضر نیست بازی عقب‌افتاده‌اش مقابل پیکان را برگزار کند.

بلافاصله سعید فتاحی جواب داد: «ما کاری به مصاحبه با برانکو نداریم بلکه باشگاه پرسپولیس از قبل به ما نامه‌ای داده و در آن اعلام شده بود اگر بازی پرسپولیس و پیکان را لغو کردیم و پرسپولیس به فینال آسیا رسید، مجبوریم بازی با پیکان را لغو و در فیفادی برگزار کنیم. باشگاه پرسپولیس هم در این رابطه با ما موافقت کرد و با این توافقنامه ما بازی را در همان تاریخ ۲۸ آبان ماه برگزارخواهیم کرد.».

اما ماجرا چیست؟ چرا مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با این صراحت و محکم اعلام می‌کند به برانکو کاری ندارد و طرفش باشگاه پرسپولیس است؟! شنیدیم ماجرا به گذشته مربوط می‌شود. ظاهراً باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای کتبی به سازمان لیگ اعلام آمادگی کرده که پس از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا و در فیفادی دیدار عقب‌افتاده با پیکان را برگزار کند.

شاید حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس فکرش را نمی‌کرد محمد انصاری رباط صلیبی پاره کند یا امید عالیشاه هم مصدوم شود. مضاف بر اینکه احمد نوراللهی هم به تیم ملی دعوت شوند و دست برانکو خالی‌تر از همیشه شود، اما این‌طور شد.

گویا نامه‌ای که به مقصد سازمان لیگ ارسال شده، امضای مدیرعامل پرسپولیس را پای خود دارد. امضایی که ظاهراً بدون هماهنگی سرمربی کروات بوده است! حالا شنیده می‌شود برانکو از این موضوع شاکی شده و تهدید کرده در بازی با پیکان حاضر نیست به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند و هرکسی با سازمان لیگ توافق کرده، خودش به عنوان سرمربی پرسپولیس در این دیدار روی نیمکت بنشیند.

همچنین برانکو به باشگاه هم گفته است حالا که بدون هماهنگی من قبول کرده اید روز ۲۸ آبان ماه به مصاف پیکان بروید بهتر است با تیم نوجوانان پرسپولیس بازی کنید، چون من بازیکن ندارم!

بد نیست یادآوری کنیم این اولین باری نیست که باشگاه پرسپولیس بدون هماهنگی با سرمربی خود به سازمان لیگ امضا می‌دهد. پیش از این در دوره مدیریت علی‌اکبر طاهری نیز این اتفاق افتاد. در آن دوره طاهری به اتفاق برانکو به سازمان لیگ رفت و متعهد شد بدون ملی‌پوشان خود حاضر است بازی کند و سپس موضوع را به اطلاع برانکو رساند.

اتفاقی که عصبانیت مرد کروات را به دنبال داشت که مسائل فنی مربوط به سرمربی است و این رفتار‌ها غیرحرفه‌ای است. پس از آن بود که برانکو در برنامه نود حرف‌هایی زد که واکنش کارلوس کی‌روش را به دنبال داشت و منجر به اخراج چند ملی‌پوش پرسپولیسی از اردوی معروف امارات شد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس وایسا که زیر پات علف سبز بشه

    • بدون نام

      تو سوپر جام با لابیتون پاتونو تو یه کفش کرده بودید که باید تاریخ تعیین شده بازی کنیم به ما چه که استقبال اماده نیست یا بازیکناش نیستن الان چرا نق میزنی یا باید قانون رو قبول کنی یا بگی علنا که منفعت طلب ولابی گری

      پاسخ ها

      • نازی

        دوست عزیز این موضوع مربوط به شما نمیشه. لطفا بشین مشق و دیکته شب خودتو بنویس.

    • Mohamad_Talebi

      اونوقت که جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت بود اقای برانکو سازمان لیگ قرار نیس با برنامه جنابعالی هماهنگ باشه یادت رفته بازی سوپرجام زیر بار نرفتین بازیکن‌ندارین میخواستین جعل نکنید به حد کافی ازتون حمایت شده کل بازیاتون لغو شده اقای فتاحی موطف نیس بهتون ترکیب بچینه

      پاسخ ها

      • نازی

        لطفا به اموری که مربوط به شما نیست وارد نشین و یهتره بفکر درس و مدرسه و مشق و دیکته شب خودت باشی.

    • بدون نام

      حالا تیمت در نقل و انتقالات محرومه به تیمهای دیگه چه ربطی داره.چطور تیم کاشیما درطول بازی فینال دوبازی کرد؟چطور استقلال گفت تاریخ سوپرلیگ یه زمان دیگه باشه تو قبول نکردی.دندت نرم باید بازی کنی

    • بدون نام

      ۳صفر کنید به سود پیکان نگر خونه خاله است برانکو دلش خواست بازی کند دلش نخواست بازی کند پرونده سوپر جام بادت رفته چقدر زود رای صادیر کردن

      پاسخ ها

      • سیروس شهریاری کوتک از بندرعباس

        برو بابا با این تیم مسخره ات و مربی آلمانی مسخره ات که امسال هم سه جام لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی ایران و سوپر جام ایران را از دست داد، اونوقت وزیر ورزش و جوانان را مقصر دونست!!!!!!!

    • تاجی

      چقد شما خبرناهاران دلال کرواتو بزرگش کردین واقعا متاسفم براتون بیچاره ها

    • کامبیز

      نمی دونه یارو دیگه ناز داره!؟
      وتیم هم تیم حکومتی ودولتی است وپشتش ‌وزیره

    • بدون نام

      ..گند زدی به فوتبال بررررو در وزرات ورزش بشین درست میشه خخخخخخخ

    • بدون نام

      مدیریت پرسپولیس هم مثل مدیریت استقلال وفدراسیون فاجعه هست
      مطمئن باشید اگه برانکو نبود پرسپولیس مثل 3 فصل قبل بامربیگری دایی درخشان در حال سقوط بود

    • بدون نام

      تیم کلا تمریناتش تعطیله مربیا رفتن خارج 4 روز بعد کدوم تیم میخواد بازی کنه
      مدیریت پرسپولیس بی لیاقتر ازمدیریت استقلاله
      خدابه هوادارها رحم کرد پرسپولیس مربی بزرگی مثل برانکو داره وگرنه این مدیریت پرسپولیس رو مثل استقلال منفجر میکرد

    • بدون نام

      آقای برانکو آنهمه کمک فدراسیون ووزارت ورزش را ندیده نگیر واحترام بگذار

    • #ایل_بزرگ_بختیاری_خوزستان_استقلال_دو_ستاره⭐⭐

      هههه برانگوه هم خر رو میخاد هم خرما

    • صمد

      چشم پروفسور شما نارحت نشین سازمان لیگ هر طور که بگین همون کارو میکنه انشالله میندازن بعد نیم فصل اونم هر وقت که دلتون بخواد بگین بازی میکنن

    • صمد

      چشم پروفسور شما نارحت نشین سازمان لیگ هر طور که بگین همون کارو میکنه انشالله میندازن بعد نیم فصل اونم هر وقت که دلتون بخواد بگین بازی میکنن

    • کریمی

      بدرک نتیجه سه بر صفر میشه اگر اقایان عرضه داشته باشن

    • بدون نام

      من نمیدونم خبر مرتبط با پرسپولیس به کیسه کشا چه ربطی داره برید یه فکری به حال تیم خودتون کنید داغونا

    • н⒧✔∀

      این دیگه خیلی داره پررو میشه هعی شرط میزاره

    • نازی

      آقایون طرفدار تاژک، لطفا یخ بذارین همونجایی که داره میسوزه. چقد لذت بخشه دیدن عظمت پرسپولیس و سوزش بدخواهان پرسپولیس. چقدر خوبه که طرفدار پرسپولیسیم و مربی بزرگی مثل برانکو داریم. هرچی برانکو بگه. اگه میگه نوجوانان بازی کنن، همون نوجوانان برن بازی کنن. بذار چشم هرکی طفدار پرسپولیس نیست دربیاد و بیفته کف خیابون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج