۷۹۷۲۱۲
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

روایت پلیس از دستگیری زن نیمه عریان در یاسوج

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با کمال تأسف شب گذشته ویدیویی از یک زن برهنه در شبکه‌های اجتماعی نشر و بازنشر شد که تحقیقات پلیس نشان می‌دهد این فرد همان بیمار روحی و روانی شدید است که دو روز قبل نیز در یکی از محلات شهر یاسوج نیمه عریان ظاهر شده بود.

خبرگزاری ایسنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با کمال تأسف شب گذشته ویدیویی از یک زن برهنه در شبکه‌های اجتماعی نشر و بازنشر شد که تحقیقات پلیس نشان می‌دهد این فرد همان بیمار روحی و روانی شدید است که دو روز قبل نیز در یکی از محلات شهر یاسوج نیمه عریان ظاهر شده بود.

سرهنگ پاسدار "بیت اله محمدپور"، اظهار کرد: دو روز پیش یک زن که نیمه عریان در یکی از معابر عمومی شهر یاسوج ظاهر شده بود، دستگیر و طی تحقیقات پلیس مشخص شد این فرد داری اختلالات روحی و روانی شدید است و از کودکی به این بیماری مبتلا بوده و به دلیل نوع بیماری مداوم از خانه و مراکز درمانی فرار می‌کند که پس از تشکیل پرونده به بیمارستان اعصاب و روان یاسوج منتقل و تحت مراقبت و درمان قرار گرفت.

وی افزود: تا این‌که شب گذشته این زن در فرصتی مناسب از بیمارستان فرار کرد و بار دیگر در یکی از معابر شهر یاسوج برهنه ظاهر شد که پلیس با هماهنگی دستگاه قضائی بلافاصله به محل اعزام و این فرد توسط مأموران پلیس زن دستگیر و به بیمارستان منتقل و هم اکنون بستری و تحت مراقبت است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز تأسف از انتشار ویدیویی این واقعه در شبکه های اجتماعی، تصریح کرد: پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان اصلی انتشار این دو فیلم آغاز کرده و به کاربران فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی قویاً توصیه می‌شود از نشر و یا بازنشر این ویدیو و یا ویدیوهای مشابه خودداری کنند و مردم یقین داشته باشند پلیس و دستگاه قضائی با خاطیان به شدت برخورد خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      در اون بیمارستان رو کاه گل بگیرید که نتونستن از یه بیمار نگهداری کنن . متاسفم . سر بیصاحبشون همش تو گوشیه اون پرستارها و دربونهاتون .

    • بدون نام

      این زبون رو یک ماه دیگه ندارید

    • بدون نام

      باید شدیدا با انتشار دهندگان کلیپ هایی که خلاف عرف و شرع است برخورد شود. متأسفانه بعضا افرادی از روی غرض و یا ساده لوحی عامل نشر بد اخلاقی شده اند. از دستگاه قضا در خواست اقدام و عمل داریم.

    • بدون نام

      فک می کنم هرکسی که فیلم گرفته مشکل روحی بیشتری داره

    • بدون نام

      واقعا این نفرات که اینکار را کردن انسان نیستند چرا یک بیمار روانی را در سطح جامعه اینچنینی نمایش می دهند ان بیمار بیمار است کاری هم نمی شود کرد ولی نفرات خاطی از او بیمار تر هستند که جامعه را به چالش می کشند دوای اینها بدست نیروی مقتدر انتظا می است که انشا..ا بزودی درمان می کنند

    • بدون نام

      این خانم را باید در کنار معلم بازداشتی در تیمارستان خواستار، بستری کرد.

    • بدون نام

      اینانمونه کوچکیکیه هر۴نفر۱نفرروانین ازبیکاری وفقرخراین مسولین بگیرین بایداینجوربریان بشن وزیرکارتامین اجتماعی خوابه وکمسیون اجتماعی مردن ایشالا فقط دنبال حاشیه هستن ابتکارکجاومولاوردی کو اینقدر درامورزنان حرف مفت میزنن کجاهستن مسولش ایناهستن کحاهستن اصلاح طلبان بی مغز خاین یک نفراینجورشدیعنی مسولین اینجورشدن غیرت وعرص ندارن

    • بدون نام

      اونوقت پلیس چطوری بردتش ؟
      چطوری گرفتنش؟

    • شایگر

      آدم های پست اگر ما مال یاسوج هستیم دو تا مختلف بودن وفیلمش را دارم که بی خودی صحبت نکنید دوتا دختر مختلف هست اگر به صحنه نگاه کنید یکی چاق هست یکی لاغر..پس وقتی نمیتوانید بگیرید حرف مفت نزنید

    • بدون نام

      خبری منتشرشده بودکه درهمین یاسوج به علت مصرف مشروبات الکلی عده ای نجاستخوارراهی اسفل السافلین شدنداین زنیکه هم لابدازاون مشروبات خورده ورفته خیابان وبدمستی کرده حالاهی بگیداختلال روحی روانی داشتند

    • بدون نام

      از کی تا حالا مریضای روحی لخت اومدن تو خیابون......

    • ژیلا

      مردم ازادی میخوان روش رونزنید

    • بدون نام

      آخه از این مشکلات روحی تو شهر ما زیاده ولی کسی باهاشون کاری نداره چون باعث این همه مشکلات دولت که مردم ودیونه کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج