جاباما
۷۹۷۲۷۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

گزارش گاتزتا و اسکای درباره گمشده ایرانی دیبالا!

چند رسانه ورزشی مطرح ایتالیا درباره کودک ایرانی که هنرنمایی‌اش ستاره تیم فوتبال یوونتوس را مجذوب او کرد، گزارش‌هایی منتشر کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: چند رسانه مطرح ایتالیایی از جمله نشریات گاتزتا دلواسپورت و رپوبلیکا و سایت اسکای اسپورت ایتالیا،‌ درباره کودک ایرانی که هنرنمایی‌اش در زدن ضربات ایستگاه و شادی پس از گلش به تقلید از پائولو دیبالا، توجه مهاجم یوونتوس را جلب کرد، گزارش‌هایی منتشر و از احتمال ملاقات ستاره آرژانتینی با این کودک ۱۰ ساله خبر داده‌اند.

سایت شبکه اسکای اسپورت ایتالیا با اشاره به نحوه آشنا شدن دیبالا با کودک ایرانی ساکن دهدشت (از توابع استان کهگیلویه و بویر احمد) در اینستاگرام، درخواست بازیکن یوونتوس از طرفدارانش برای معرفی این کودک بااستعداد، کمک تلویزیون ایران برای شناسایی او نوشته است: با کمک تلویزیون ایران، «لا خویا» (لقب دیبالا) فهمید که دیبالای کوچکی که دنبالش می‌گشت چه کسی است و اطلاعات بیشتری درباره او به دست آورد.

نام او امیر است و با خانواده‌اش در دهدشت زندگی و در یک تیم محلی بازی می‌کند. اینطور که پیداست او عاشق و دنبال کننده فوتبال ایتالیاست و نیازی به معرفی الگویش نیست. او حتی به خاطر نرسیدن ایتالیا به جام جهانی ۲۰۱۸ گریه کرده است. حالا این قهرمان می‌تواند حتی به ملاقات مستقیم با دیبالا فکر کند تا برای داستان زیبایی که به لطف قدرت فوتبال نوشته شد، پایانی زیبا رقم بخورد.

گزارش گاتزتا و اسکای درباره گمشده ایرانی دیبالا!

گاتزتا هم نوشته است: امیر که یک طرفدار دوآشته فوتبال است، اوقات فراغتش را به فوتبال بازی کردن اختصاص می‌دهد و دنبال کننده بازی‌های سری A است. شاید باورتان نشود اما او سال گذشته به خاطر شکست ایتالیا مقابل سوئد در پلی‌آف جام جهانی گریه کرد اما اشک‌های اندوه او خیلی زود می‌تواند به اشک‌های شوق تبدیل شود زمانی که او سرانجام خواهد توانست الگوی خود دیبالا را از نزدیک ملاقات کنند و مهارت‌های دیگری را هم برای زدن بهترین ضربات ایستگاه از او یاد بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایرانیابه ایتالیاییهاباستانی خیلی شبیه هستن تزهمه لحاط چهرواحساسی

    • بدون نام

      اگه بره خارج خیلی بهتره. اینجا بمونه نابودش میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج