جاباما
۷۹۷۳۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نوشاد فعلا لژیونر نمی‌شود

دارنده مدال برنز تنیس روی میز بازی های آسیایی با پیوستن به تیم پتروشیمی بندرامام امسال هم در لیگ برتر ایران بازی می کند.

خبرگزاری ایسنا: دارنده مدال برنز تنیس روی میز بازی های آسیایی با پیوستن به تیم پتروشیمی بندرامام امسال هم در لیگ برتر ایران بازی می کند.

نوشاد عالمیان ملی پوش تنیس روی میز ایران که در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ صاحب مدال برنز شد، تصمیم گرفت همانند برادرش نیما عالمیان که در لیگ فرانسه حضور دارد، لژیونر شود اما هنوز تیمی پیدا نشده که نوشاد را در اختیار بگیرد از این رو نوشاد از هفته آینده در لیگ برتر تنیس روی میز ایران بازی خواهد کرد.

محمود نظری دبیرفدراسیون در این مورد به ایسنا گفت: نوشاد زمانی تصمیم گرفت که در لیگ های اروپایی حضور داشته باشد که تیم ها نفرات خود را تکمیل کرده بودند با این حال از طریق ارتباطی که داشتیم صحبت کردیم در نیم فصل لیگ آلمان اگر تیمی متقاضی بود به ما اطلاع دهند. هم اکنون نوشاد با انگیزه تمرینات خود را دنبال می کند و برای حضور در لیگ برتر آماده می شود و قرارداد خوبی با تیم پتروشیمی بندرامام بسته است. همچنین تا پایان سال در یکی، دو تور جهانی هم شرکت می کند.

او ادامه داد: لیگ برتر از هفته آینده با حضور احتمالا ۱۰ تیم آغاز می شود که در این دوره لیگ را به طور متمرکز برگزار می کنیم. نوشاد عالمیان و افشین نوروزی در تیم پتروشیمی هستند و امین احمدیان هم احتمالا چند بازی برای این تیم انجام دهد.تیم ترکیه هم قرار است در لیگ مردان ایران حضور داشته باشد و در مقابل، تیم ملی بانوان ما هم در مرحله پلی آف لیگ بانوان ترکیه بازی خواهد کرد.

نظری از برگزاری کمپ تمرینی مشترک بین بازیکنانمان و دو کشور در ایران دیگر خبرداد و گفت: نفراتی که حاصل استعدادیابی ما در سال ۹۶ هستند به همراه تیم نونهالان پسر قطر و آذربایجان و نونهالان دختر آذربایجان کمپ تمرینی خواهند داشت که این کمپ در اواخر آذرماه برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج