جاباما
۷۹۷۵۲۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ستاره‌های فوتبال که سینما را هم تجربه کردند

شبکه فاکس اسپورتس در گزارشی به پنج فوتبالیستی اشاره کرد که در سکانس های مشهور فیلم های سینمایی جهان به ایفای نقش پرداخته و سوپراستاری را هم تجربه کرده اند.

ایرنا: شبکه فاکس اسپورتس در گزارشی به پنج فوتبالیستی اشاره کرد که در سکانس های مشهور فیلم های سینمایی جهان به ایفای نقش پرداخته و سوپراستاری را هم تجربه کرده اند.

فاکس اسپورتس در گزارش جالب خود آورده است: در دنیای امروز، فوتبالیست ها چیزی کمتر از سوپراستارهای سینما ندارند، در واقع جایگاهی که روزگاری در انحصار بازیگران بود، حالا با ورود فوتبالیست ها از انحصار آن ها در آمده و به نوعی می توان بازیکنان را مشهور تر از آن ها قلمداد کرد.

با این وجود، این موضوع مانع از آن نشده است تا برخی از بازیکنان مطرح فوتبال دستی به آتش سینما نبرند.

** پله (O Barão Otelo no Barato dos Bilhões)

پله به زعم برخی افراد، بزرگ ترین بازیکن تمام دوران ها است و در حالی که این بحث و جدل ها در این خصوص بی پایان به نظر می رسد، غیر قابل بحث ترین موضوع علاقه وافر او به بازیگری و ایفای نقش در سینما است.
اسطوره فوتبال برزیل که به همراه این تیم جام جهانی را هم بالای سر برده است برای نخستین بار در فیلم O Barão Otelo no Barato dos Bilhões محصول 1971 مقابل دوربین رفت اما این پایان کار سینمایی او نبود و پله در 12 فیلم دیگر به ایفای نقش پرداخت.

** جورج بست (پرسی)

جورج بست شاید یکی از مستعدترین بازیکنان تاریخ تیم منچستریونایتد بود و غیر از استعداد فوتبالی مشخصه دیگری هم برای جلب توجه در اختیار داشت؛ در واقع چهره وی آنقدر جذاب بود که گویی برای سینما ساخته شده است.

و فرصت استفاده از این چهره سینمایی، در سال 1971 برای وی فراهم شد، او با شخصیت واقعی خود در فیلم کمدی پرسی بازی کرد، اما این فیلم به اندازه ای سبک و بی محتوا بود که موافقت جورج بست برای ایفای نقش در آن به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

** زین الدین زیدان (آستریکس در بازی های المپیک)

باور می کنید که یکی از بزرگ ترین شخصیت های فوتبالی تمام دوران ها چه به عنوان بازیکن و چه در کسوت سرمربی، در بیش از یک اثر سینمایی بازی کرده باشد؟

بله، زیدان حدس خوبی بود؛ مرد فرانسوی نه تنها در فیلم «گل» بازی کرد بلکه در یک سکانس از فیلم آستریکس در بازی های المپیک محصول 2008 فرانسه هم ظاهر شد، فیلمی که «تونی پارکر» ستاره بسکتبال هم در آن حضور داشت.

** دیوید بکهام (گل)

یکی دیگر از ستاره های اسبق تیم منچستریونایتد که چهره ای شبیه به خدای زیبایی یونان دارد کسی جز بکهام نیست، کسی که مشهورترین چهره تبلیغاتی فوتبال است.

تصویر بکهام را می توان در بسیاری از آگهی های تبلیغاتی تلویزیونی و روی بیلبوردها دید اما او به ندرت در فیلم ها دیده می شود، با این حال او استثنائا در فیلم 3 گانه گل بازی کرد و پس از اتمام هر سری مدت زمان چشمگیرتر و سکانس های بیشتری را روبروی دوربین سپری کرد.

**نیمار (بازگشت زندر کیج)

زمانی که پای بازاریابی و تبلیغات به میان بیاید، نیمار یکی از بهترین های حال حاضر است و همین دلیل موجب شد تا پیوستنش به باشگاه پاری سن ژرمن او را به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل کند.

و هالیوود هم وسوسه شد تا از این شهرت جهانی استفاده کرده و از نیمار در کنار «ساموئل اِل جکسون» بازیگر برجسته آمریکایی در «بازگشت زندر کیج» بهره ببرد؛ فیلمی که ال جکسون در آن تمام مدت، زیرلب به نیمار بد و بیراه می گوید و ستاره برزیلی هم بدون کوچک ترین ایده ای در مورد اینکه واقعا چه اتفاقی در حال رخ دادن است، فقط شنونده یاوه گویی های او است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضاایلیات

      اریک کانتونا چی شد پس؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج