۷۹۷۷۲۷
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس در انتظار تغییرات گسترده در نیم‎‏فصل

با توجه به در پیش بودن فصل نقل‌وانتقالات، به نظر می‎رسد تیم‎های پرسپولیس، فولاد و نساجی بیشترین تغییرات را در تیم خود داشته باشند.

خبرگزاری میزان: نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کمتر از یک ماه دیگر به اتمام می‎رسد و این در حالی است که باشگاه‎ها از هم‌اکنون فعالیت‎های پشت پرده خود را در نقل‌وانتقالات آغاز کرده‎اند.

با بررسی وضعیت تیم‎های لیگ برتری، می‌توان دریافت که برای نیم‌‎فصل شاید برخی از تیم‎ها تغییرات به مراتب بیشتری را نسبت به سایر رقبای خود داشته باشند.

پرسپولیس در انتظار تغییرات

یکی از این تیم‎ها پرسپولیس است که به خاطر محرومیت نقل و انتقالاتی در ابتدای فصل نتوانست از بازیکنان جدیدش استفاده کند. در نیم‎فصل، اضافه شدن بازیکنانی مانند سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شیری و مهدی شریفی می‌‎تواند پرسپولیس را به یکی از پُرتغییرترین تیم‎های لیگ برتر در نیم‌فصل تبدیل کند. البته پرسپولیس علاوه بر بازیکنان اشاره شده، قطعاً در سایر پست‎ها هم بازیکنانی به خدمت خواهد گرفت. پست مدافع میانی، هافبک و احتمالاً خط حمله، خطوطی خواهند بود که پرسپولیس در نیم فصل می‎خواهد در آنها بازیکنانی را به ترکیب خود اضافه کند.

توپِ پُر فولاد برای جبران ناکامی نیم فصل

در کنار پرسپولیس هم فولاد خوزستان قرار دارد که فصل را با سیروس پورموسوی آغاز کرد و در حال حاضر با ایلی استانِ رومانیایی هم وضعیت خوبی ندارد. شنیده از باشگاه فولاد خوزستان حکایت از این دارد که باشگاه اهوازی برای نیم‌فصل بودجه خوبی را برای تقویت تیم در نظر گرفته و قصد دارد بازیکنان زیادی را به خدمت بگیرد. همچنین احتمال خط خوردن برخی از بازیکنان کنونی فولاد خوزستان از فهرست این تیم در نقل و انتقالات هم کم نیست.

برنامه‎های نساجی برای خروج از منطقه خطر

دیگر تیمی که احتمال تغییرات گسترده در آن دور از انتظار نیست، تیم نساجی مازندران است. تیمی که از ابتدای رقابت‎های لیگ برتر تنها دو پیروزی به دست آورده و در رده دوازدهم جدول رده‎بندی قرار دارد. باشگاه نساجی با توجه به عملکرد نه چندان خوبش در نیم فصل نخست که این تیم را در منطقه سقوط قرار داده، برنامه‌هایی برای تقویت تیمِ جواد نکونام در نیم‌فصل در نظر گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی ر

      بسیارعالیه

    • بدون نام

      اره تا میتونید از بیت المال خرج این دوتا تیم کنید حرومتون بشه انشاالله که حق همه رو میریزید به این دوتاتیم مفت خور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زرنزن بابا زرنزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج