۷۹۷۷۳۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

بازی جدید در اردوگاه یوز‌های ایرانی

کی‌روش با سناریویی از پیش طراحی شده که به کمک تیم رسانه‌ای تیم ملی و بازیکنان اجرا می‌شود در صدد است تا توقع را از تیم ملی پایین بیاورد.

خبرگزاری میزان: واقعا خیلی نمی‌شود به دانش فنی و سطح فنی کارلوس کی‌روش نقدی وارد کرد. کی‌روش در این سال‌ها از نظر فنی چیزهای زیادی به فوتبال ما اضافه کرده و توانسته جوانگرایی منطقی و خوبی هم در تیم ملی داشته باشد.

کی‌روش خیلی خوب مقابل بازیکن سالاری هم ایستادگی کرده (به جز مورد سردار آزمون) و نظم خوبی هم در تیم ملی ایجاد کرده است. اصرار کی‌روش به داشتن امکانات برای تیم ملی موضوع دیگری است که باید به آن ورود کرد.

اما مسئله مهم در مورد کی‌روش و کادرش، مسئله اخلاقی است. به همان اندازه که کی‌روش از نظر فنی به فوتبال ما نکات زیادی را اضافه کرده، به همان اندازه هم از نظر اخلاقی بسیار پرخاشگر و البته کاملا با سیاست بوده. در این مطلب قصد نداریم به دعواهای کی‌روش و کادرش با کل فوتبال ایران ورود کنیم! بلکه می‌خواهیم در مورد کارهای رسانه‌ای و آخرین هدف کی‌روش و اعضای تیم ملی صحبت کنیم.

الان مدتی است که شاهد یک سری دیالوگ و جمله تکراری از طرف کادرفنی و بازیکنان تیم ملی در مصاحبه‌هایشان هستیم. از اردوهای پیش به صورت هماهنگ بحث کمبود امکانات، بازی تدارکاتی و حمایت از تیم ملی توسط اعضای تیم ملی مطرح شد. برنامه‌ای هماهنگ و کار شده برای کم کردن توقع از تیم ملی در جام ملت‌های آسیا.

کی‌روش و اعضای کادرفنی تیم ملی خوب می‌دانند با رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا فشار روی آنها برای فینالیست شدن تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بسیار زیاد است. در این شرایط آنها با مطرح کردن بحث کمبود امکانات و بازی تدارکاتی و مقایسه دائم شرایط تیم ملی با تیم‌های مطرح آسیا که شانس قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارند می‌خواهند فشار و توقع قهرمانی را از تیم ملی بردارند تا با خیال راحت به کارشان ادامه بدهند.

این در شرایطی است که با توجه به نتایخ خوب تیم ملی در جام جهانی و با توجه به نیروی انسانی که در اختیار کی‌روش است، کمترین توقع از تیم ملی در جام ملت‌های آسیا رسیدن به فینال این مسابقات است. با این وضعیت کی‌روش با سناریویی از پیش طراحی شده که به کمک تیم رسانه‌ای تیم ملی و بازیکنان اجرا می‌شود در صدد است تا توقع را از تیم ملی پایین بیاورد و بعد از ناکامی احتمالی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بهانه کمبود امکانات، بازی تدارکاتی و البته حمایت را مطرح کند.

بهتر است کادرفنی تیم ملی و بازیکنان که به شدت گوش به زنگ اوامر کی‌روش هستند به جای پرداختن به حواشی، لج کردن با رسانه‌ها، بهانه جویی‌هایی بی منطق و ... حواس‌شان به موفقیت در امارات باشد تا خدای نکرده به عنوان ناکام بزرگ جام ملت‌های آسیا شناخته نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره تیم کاشیما ژاپن که به قول شما تیم سوم چهارم این کشور بود دیدیم چطوری براحتی تیم پرسپولیس که به قول شما بهترین تیم باشگاهی کل مدت زمان باشگاهای ایران بود رو با بهترین مربی خارجی فوتبال ایران یعنی جناب پروفسور برانکوبود رو شکست داد اونوقت میخواین تیم ملی با یه مربی درجه دو وبا وجود استرالیا وکره وژاپن بره فینال وقهرمان شه؟ دوست من این متن هم در راستای کوبیدن تیم ملی ونزدیک کردن برانکو به نیمکت تیم ملی نوشتی بس کنید دیگه شما پرسپولیسی ها هم میدونید صد بار دیگه پرسپولیس تو جام باشگاها بازی کنه تو این شرایط به نیمه نهایی هم نمیرسه چه رسد به فینال پس رسیدن شانسکی پرسپولیس به فینال رو چماقی نکنید تا تیم ملی رو بکوبید برانکو وکیروش پولشو ن رو میگیرن از این مملکت میرن وبه رفتار افرادی که هیزم به آتش حاشیه تیم ملی میرختن میخندن خواهشا خودتون رو بازیچه دست کیروش وبرانکو نکنید الان وقت حمایت از تیم ملیه برانکو از خداشه کیروش با تیم ملی نتیجه نگیره تا همونجور که خودش وبرادرش دارن از پرسپولیس پول به جیب میزنن تیم ملی رو هم از دست نده مگه همین برانکو نبود بعد افتضاحی که تو جام جهانی به بار آورد بدون خداحافظی ول نکرد ودیگه هم برنگشت اخرش هم حاضر نشد بیاد تسویه حساب کنه واز طریق فیفا شکایت کرد حسابش رو گرفت اونوقت این جناب بخاطر چش وابرو شما میاد مربی تیم ملی میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منگول علت نیامدن برانکو به ایران اینه که به علت عدم پرداخت مالیاتش که باید فدراسیون ایران میداد. اگه میومد ممنوع الخروج می شد
        دوما پرسپولیس پارسال هم به نیمه نهایی رسیده بود
        پس حضور توی فینال شانسی نبوده و اگه محرومیت و مصدومیت دست تیم را خالی نمی کرد قطعا نتیجه جور دیگه ای بود

    • MEHDI.S

      خود برانکو بعد از 4سال وبا کمک داوری وهواداران صد هزارنفری وبه زور وشانس وبازی خانگی به فینال آسیا رسید اما قهرمان نشد در صورتی که کی روش با قهرمان یورو2016 اونم تو جام جهانی2018 مساوی کرد (بدون تعصب به کشورش)

    • بدون نام

      با سلام و خسته نباشی به سایت خوب برترین ها تشکر از شما .
      واقعا نمیدونم چه بلایی سر تیم ملی داره میاد من احساس میکنم یه سری از خبرنگارها دارن با تیم ملی و اقای کی روش لج بازی میکنند. کی روش خیلی وقته هیچ صحبتی در مورد پرسپولیس و برانکو نکرده هر مربی صلاح میدونه که برای بازی فینال باشه یا نباشه. متاسفانه یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس که خودش زمان بازیگری در پرسپولیس و تیم ملی بازیکن درجه نبوده و هر چند وقت یکبار در اینستاگرام داره بی احترامی میکنه به سرمربی تیم ملی . ضمنا دوست عزیزی که اینطوری در مورد برانکو حرف میزنی درست نیست ایشان هم برای تیم ملی زحمت کشیده است احترامشون واحب است. انشاالله تیم ملی با قدرت قهرمان جام ملت ها میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج