۷۹۷۸۱۹
۴۹ نظر
۵۲۴۷
۴۹ نظر
۵۲۴۷
پ

بیوگرافی آن ماری سلامه، «ساره» حوالی پاییز

آن ماری سلامه بازیگر لبنانی است که در سریال حوالی پاییز نقش آفرینی کرد. در ادامه این مطلب بیوگرافی و عکس‌های اورا ببینید.

وبسایت زیبامون: آن ماری سلامه متولد ۱۹۹۰ در روستایی بنام فاریا در کشور لبنان است. او بازیگری را با تئاتر شروع کرده و فارغ التحصیل بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

آن ماری سلامه به عنوان بازیگر و نویسنده اعتبار زیادی در جهان عرب دارد. گفته می شود برای بازی در سریال تلویزیونی حوالی پاییز دستمزد قابل توجهی دریافت کرده است. او با استعداد خاصی که در بازیگری دارد توانسته در آثار تاریخی و مدرن و در نقش های مختلف با کارگردان های مشهور لبنانی ، ایرانی ، ژاپنی و مصری کار کند.

بیوگرافی آن ماری سلامه، «ساره» حوالی پاییز

حضور آن ماری سلامه در سریال حوالی پاییز

سریال حوالی پاییز دومین تجربه بازیگری آن ماری سلامه در ایران می باشد. این سریال داستانی عاشقانه دارد که عشق جوان ایرانی به دختر عرب لبنانی را به تصویر می کشد و آن ماری سلامه نقش دختر لبنانی را بازی می کند که طرف بازی او حسین مهری است.

بیوگرافی آن ماری سلامه، «ساره» حوالی پاییز

ازدواج و همسر آن ماری سلامه

تا به امروز خبری مبنی بر ازدواج آن ماری سلامه در هیچ یک از سایت های خبری لبنان منتشر نشده است و به نظر آن ماری سلامه مجرد می باشد و ازدواج نکرده است.

خصوصیات اخلاقی آن ماری سلامه

به گفته عوامل سریال حوالی پاییز آن ماری سلامه بازیگری خوش خنده و مهربان است که در کارش جدی است. لهجه آن ماری و اینکه او به اصطلاحات زبان فارسی آشنایی ندارد موجب شده است تا آن ها لحظه های شیرین و خنده داری را با او سپری کنند.

اولین تجربه بازیگری آن ماری سلامه در ایران

اما اولین تجربه بازیگری آن ماری سلامه به فیلم آوازهای سرزمین من در سال ۲۰۱۴ برمی گردد. این فیلم محصول مشترک ایران و لبنان به کارگردانی عباس رافعی و به تهیه کنندگی امیر حسین شریفی می باشد. وی توانست با بازی در فیلم آوازهای سرزمین من تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر تونی عیسی، نادین ویلسن نجیم، ناتاشا شوفانی و عدی رعد توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

آن ماری سلامه و زبان فارسی

او می گوید از صفر شروع کردم به خاطر اینکه زبان مادری من فارسی نبود پس از انتخاب برای بازی در این نقش و سفر به ایران، از صفر شروع کردم. من چیزی به جز سلام و علیک نمی‌دانستم. بعضی اوقات از دستیار کارگردان یا کارگردان کمک می گرفتم که جمله فارسی را به من بگویند و من پس از آنها تکرار می کردم و احساساتم را به آن جمله ها اضافه می کردم.

بیوگرافی آن ماری سلامه، «ساره» حوالی پاییز

سختی ها و مشکلات آن ماری سلامه برای بازی در سریال حوالی پاییز

این بازیگر درباره سختی های بازی در این نقش بیان داشت: علی رغم این مشکلات با پیشرفت فیلمبرداری، کم کم زبان فارسی برای من آسان تر شد و از فیلمبرداری بیشتر لذت بردم اما باید بگویم مسئولیت و فشار روی من بیشتر شده بود. باید بگویم بازی در سریال حوالی پاییز چالش خیلی بزرگی بود. این بازیگر لبنالی ادامه داد: سختی ها برای من شروع شده بود، چون از سر صحنه که برمی گشتم می بایست سکانس های فردا را حفظ و تمرین می کردم. برخی اوقات، سر صحنه به طور ناگهانی تصمیم گرفته می شد که یک سکانس برداشت شود و چون من از قبل آن سکانس را تمرین نکرده بودم کار برای ام سخت تر می شد.

اینستاگرام آن ماری سلامه

یکی از هنرپیشه های مطرح کشور لبنان جز محبوبیت بسیار زیادی در نزد کشورهای عربی برخوردار است اینستاگرام آن ماری سلامه میباشد که بعد از بازی در یک سریال تلویزیونی ایرانی به نام حوالی پاییز در کشور ما نیز به شهرت رسیده است و حالا مردم می‌خواهند بدانند که این هنرپیشه لبنانی کیست در شبکه‌های اجتماعی چه صفحاتی را به صورت اختصاصی دارد.

بیوگرافی آن ماری سلامه، «ساره» حوالی پاییز

حرف زدن فارسی آن ماری سلامه با لهجه عربی

سلامه درخصوص چگونگی ادای لهجه عربی سعودی نیز بیان داشت: غیر از زبان فارسی، من باید یاد می گرفتم فارسی را با لهجه عربستانی صحبت کنم. با خودم می گفتم چطور یک زن عربستانی، فارسی صحبت می کند؟ به این رسیدم که مخارج حروف باید از ته حلق ادا شود و تشدید داشته باشد چون لهجه زبان لبنانی کاملا متفاوت است. در بخش هایی از سریال هم باید به زبان فرانسه و انگلیسی صحبت می کردم.

گفتگو با حسین نمازی کارگردان سریال حوالی پاییز

حسین نمازی کارگردان سریال با اشاره به انتقاد برخی رسانه‌ها برای عدم بکارگیری ظرفیت بازیگران داخلی برای ایفای این نقش بیان داشت: برخی می گویند چرا از یک بازیگر لبنانی غیرمحجبه در نقش محجبه استفاده کرده‌اید. ما برای این کاراکتر سراغ ظرفیت‌های داخلی نیز رفته‌ایم و بازیگران بسیاری انتخاب شدند، اما وقتی داستان را می‌خواندند به گونه‌ای ابا داشتند این نقش را بازی کنند. برای مثال یک هنرمند خوزستانی بود که تا قصه را متوجه شد ترسید و قبول نکرد با ما یک همکاری هرچند کوتاه داشته باشد.

بیوگرافی آن ماری سلامه، «ساره» حوالی پاییز

خلاصه سریال حوالی پاییز

این سریال ملودرامی عاشقانه به نویسندگی حسین نمازی و براساس طرحی از معصومه بیات است. این سریال که داستان عاشقی نامتعارف جوانی ایرانی مهران با بازی حسین مهری به دختری عرب ساره با بازی بازیگر لبنانی ماری سـلامه را روایت می‌کند، این روزها مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته است . در این سریال مهران و ساره باهم ازدواج می کنند وبا مشکلاتی روبه رو میشوند که این اصل داستان سریال را تشکیل میدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسيار فيلم بيمزه اي

      پاسخ ها

      • وروجک@@@

        نه باریکلا....نه ببین باریکلا....جوادرضویان تو دکترحاشیه همیشه میگفت....@@@این خانم واس ماس یعنی کلش واس ماس....خخخخخخخ هههههههههه@@@@

      • علی

        کسی میدونه سر ننه ی حسن چی اومد؟؟؟ من خیلی نگرانشم
        ته فیلمشم که نهاز حسن خبری بود نه از ننش؟؟؟

      • بدون نام

        ننه حسن که تکلیفش چند قسمت پیش روشن شد. زنده موند

      • بدون نام

        حالا قحطی بازیگر بود تو ایران که واسه همچین فیلم چرت و اب دوغ خیاری ای بازیگر از لبنان خراب شده وارد میکنن با هزینه هنگفت؟؟؟؟!!!!حالا خوبه بازیگر هم نیست و بسیار ماست بازی میکنه من ی قسمت مجبور شدم با مهمونام بشینم پاش داشتم از اوق می مردم....بنظرم فوتبال و تی وی از ایران جمع بشه به هیج جای مردم نیست فقط هزینه های بیخوده این هزینه هارو جمع کنن و همون زالوها و زالو زاده هاشون بخورن ما راضی ایم بخدا!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • زهرا

        خدایی میدادند به من بهتر مینوشتم،بابا ده هفتاد که فیلما دختر پسری شده بود ،اینقدر بی مزه نبود ،یعنی چقدر نویسنده فکرکرده ،این چه سریالی بود بعد میگن چرا مردم ماهواره دارند،خب توروخدا هم یکم بررسی کنید

    • ممد

      حالا این مهم شد برای ایرانی ها
      به شعور ما توهین نکنید

      پاسخ ها

      • داود

        موضوع داستان خوبه ولی خوب از اب در نیومده بازی ها اصلا خوب نیست به نظر من زرشک طلایی رو باید بدن به رویا تیموریان با اون بازی بدش با اون گریه های مسخرش صدایی که از خودش درمیاره

      • بدون نام

        منم پیشم رویا تیموریان خیلی خشکه

    • راننده تاکسی

      فیلم بسیار در سطح پایین و کارکتر هاش دایما ب هم دروغ میگن و توجیهشون اینکه واسش خطر داره
      من 3قسمت دیدم وقتی پنهان کاری و دروغ گویی هاشون دیدم دسگه نگاه نکردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر شما دوست عزیز

    • بدون نام

      فیلمی بسیار چرت

    • بدون نام

      بی نهایت سریال بیهوده ای هست, از هر نظر.

    • Arezoo

      حوالی پاییز کدوم فیلمه؟من که اصلا تلویزیون ایرانو نگاه نمیکنم.
      خودم فیلم دانلود میکنم و می بینم چون فیلمای تلویزیون ارزش دیدن ندارند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا
        افرین ب تو بچه خوب
        مشقاتم بنویس

      • Arezoo

        بدون نام 11:45
        اون گدا گشنه هایی مثل تو باید مشق بنویسن تا یه نون بخور نمیر پیدا کنن نه من

      • Arezoo

        خانم یا آقای محترمی که به جای من جواب کاربر بدون نام رو دادی،مگه خودت اسم نداری چرا از اسم من اونم به این شکل استفاده میکنی؟من خودم میتونم جواب بدم.
        در جواب کاربر بدون نام یازده و چهل و پنج دقیقه باید بگم اصلا جواب شما چه ربطی به کامنت من داشت و اینکه شما از کجا میدونی من بچه ام و هنوز دارم مشق مینویسم؟!خیلی مسخره است.

    • مسلم

      فیلم بیمزه ای بود فقط میخواستند عربستان خراب کنند خیلی خیلی خیلی خنک بود

      پاسخ ها

      • ایران

        عربستان خودش خراب هست عوضی ها، اگه خودت و خونواده خودت هم توی اون ماجرا منا توی حج بودن همین جوری حرف می زدی??
        هر چقدر هم از فیلم یا بازی بازیگرا ایراد بگیرید باز هم این فیلم بود که یادمون انداخت عربستانی ها چه بلایی سر ما اوردن. دم همه ی عوامل با غیرتش گرم...

    • لئو

      بی ارزش ترین ومزخرف ترین سریال تاریخ بود

    • بدون نام

      فیلم آبکی وفوق العاده مزخرف، آخه چی داشت؟؟ فیلم کره ای بزارید قشتگ تره،الکی هزینه هم نکنید

    • بدون نام

      یعنی بازی یخ ایشون اینقدر ارزش داشته برن از لبنان بازیگر بیارن و کلی پول بهش بدن؟

    • الهام

      فیلم خیلی خیلی الکی بود

    • Eli

      بی نهایت فیلم چرتی بود حیف بودجه ای که به این فیلم ها میدن

    • بدون نام

      مشکل سینمای ما اینه هر کی رو میارن بزرگش میکنن.این همه بازیگر با استعداد داریم چرا لبنانی که چی بشه؟ اصلا از شخصییتش خوشم نمیاد .مرموز و چندش.تازه هزینه هنگفتی گرفته در صورتی که بیشتر بازیگرای ما هنوز دنبال پول بازیشون هستن.

    • بدون نام

      در این فیلم که اثر خارق العاده ای از خودش بجا نگذاشته،ضمن اینکه همین نقش رو بازیگرای دیگر ایرانی مثل آناهیت همتی و خیلی های دیگه هم میتونستن انجام بدن،خیلی نقش سختی نیست که کسی از پسش بر نیاد،یه نکته جالبه دیگه اینکه مگر لبنانی ها مسلمان نیستن؟پس چرا این خانم حجاب نداره؟یعنی حجاب در اسلام اجباری نیست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بیسواد لبنانی ها فقط در قسمت جنوب شیعه هستند سنی مذهبم دارند و مسیحی و یهودی

      • علی

        این خانم مسیحیه
        و در لبنان هم همه ادیان ازاد هستند و حجاب اجباری نیست

      • بدون نام

        لبنان ادیان مختلفی را در خود جای داده مانند ایران.ممکن است ایشان عرب مسلمان باشن یا عرب مسیحی یا هر دین دیگه ای

      • ari

        کاربر۱۳:۴۷
        واقعا جدی جدی داری میگی هما ی ادیان رو توی خودش جا داده مثل ایران؟
        یا داری خودتو گول میزنی؟

    • بدون نام

      هنرپيشه خوبيه . واقعا با احساس بازي ميكنه .برخلاف ليلا اوتادي

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زدی به هدف

    • بدون نام

      سریال صرف نظر از سناریو که بکر بود وعالی والتیام زخم عمیق منا برای بازماندگان حادثه ومردم ایران(مگر نه اینکه فیلم باید در راستای واقعیات ودرد وشادی مردم جامعه والقای حقیقت یابی وحق طلبی باشد).بازیگران هم در جای خود بودند وعالی مخصوصا خانم تیموریان.مادر .شیرین.ساره.شیوا.مهران سامان وبقیه نقشهای مکمل.من به عنوان تماشاگر بینهایت از کارگردان وبقیه عوامل تقدیر وتشکر میکنم.با ارزوی موفقیت

    • بدون نام

      موضوع خوب فیلمنامه بسیار بسیار ضعیف پرداخت ضعیف بازی ها خیلی بد اصلا در حد خانم ها تیموریان و اوتادی نبود در کل خیلی ضعیف بود البته به نظرم ملاحظات سیاسی و خودسانسوری ها در افت کیفیت فیلم بی تاثیر نبوده

    • محمد

      سلام خسته نباشید ببخشید اینهمه زن عرب زبان درکشور خودمان داریم چه لزومی دارد بازیگر بی حجاب خارجی دعوت کنید من به عنوان یک ایرانی به حالتان متاسفم

    • m

      در کل نقاط ضعف فیلم زیاد بود.چند تا موردشو میتونم بهش اشاره کنم اولیش اینکه وقتی که مهران و ساره صیغه کردن شیرین گفت این دوتا فیش عمره کادوی مادر ساره ولی اینا بعدش حج واجب رفتن،یکی دیگه متن ضعیفش بود که الکی کش پیدا کرده بود سکانس های اضافه و الکی زیاد داشت تکی گریه میکنن،دور هم گریه میکنن،لواشک میخورن و.....بهتر بود تعداد قسمتای کمتری میساختن اما با این کش دادن مسخره حوصله ی بیننده رو سر نمیبردن.
      لهجه ی فارسی ساره هم اصلا شبیه لهجه ی عربا نبود

    • شاکری

      سلام ... من به شخص ساره کار ندارم .. اما داستان فیلم خوب بود ... واقعا صحنه هایی که از خانواده شهدا نشون میدادن خیلی دردناک بود

    • شاکری

      سلام ... من به شخص ساره کار ندارم .. اما داستان فیلم خوب بود ... واقعا صحنه هایی که از خانواده شهدا نشون میدادن خیلی دردناک بود

    • بدون نام

      فیلم چرت مخصوصا فیلمبرداری افتضاح عروس بزر گ لیلا همه رو میخواست چنگ بندازه

    • بدون نام

      چقد ازخندیدن وگریه کردن رویا تیموریان بدم میاااد ی جوریه

    • بدون نام

      اخه لیلا اوتادی که همش فیلم های سوپر مارکتی بازی میکنه رو چرا با رویا تیموریان مقایسه میکنی هووف برما

    • سپیده

      کلیپ رقصشو هم میذاشتین

    • بدون نام

      بنظرم بعضی جاهاش مسخره بودد
      کلا در هر شرایطی گریه میکردن
      اسامی کشته شده ها اعلام نشده رود گریه میکردن
      کشته شده ها اعلام میشد و اسم اونا توی کشته شده ها نبود
      بیشتر گریه میکردن
      قاعدتا نباید خوشحال میبودن؟؟؟

    • الهه

      دقیقا ،تو کل فیلم خوددرگیری داشتن

    • بدون نام

      ماکه نفهمیدیم این خانوم واسه چی اومده بود ایران

    • فهیمه

      به نظر من خیلی جالب نبود مخصوصا اون خانم لبنانی خودمون کلی بازیگر داشتیم که میتونستن بهتر بازی کنن خانم تیموریان هم اصلا خوب بازی نمیکنن و خنده و گریه هاشون خیلی مسخره بود

    • بدون نام

      حالا قحطی بازیگر بود تو ایران که واسه همچین فیلم چرت و اب دوغ خیاری ای بازیگر از لبنان خراب شده وارد میکنن با هزینه هنگفت؟؟؟؟!!!!حالا خوبه بازیگر هم نیست و بسیار ماست بازی میکنه من ی قسمت مجبور شدم با مهمونام بشینم پاش داشتم از اوق می مردم....بنظرم فوتبال و تی وی از ایران جمع بشه به هیج جای مردم نیست فقط هزینه های بیخوده این هزینه هارو جمع کنن و همون زالوها و زالو زاده هاشون بخورن ما راضی ایم بخدا!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      من که ازاخرش خیلی خوشم نیومداخه چرافیلم های ایرانی اینجوری تموم میشین مثلاننه حسن آقاسرگذشتش چی شدنبایدحتی جسدشونشون میدادین

    • niloo

      چ دافی هم هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج