۷۹۷۸۳۰
۲۰ نظر
۵۰۰۲
۲۰ نظر
۵۰۰۲
پ

وکیل رحمتی: میناوند عذر خواهی کرد، حکم کم شد

وکیل کاپیتان استقلال می گوید هیچگاه به دنبال اجرا شدن جریمه شلاق برای مهرداد میانوند نبوده است.

وررزش سه: مصطفی صادقی نماینده تام الاختیار و وکیل مهدی رحمتی در گفت و گو با ورزش سه درباره حکم محکومیت مهرداد میناوند گفت: بعد از اینکه یک بازیکن سابق فوتبال ایران صحبت های دور از ادبی را علیه سیدمهدی رحمتی مطرح کرد، ما شکایت کردیم.

بعد از این موضوع خیلی ها از طرف وی پیام فرستادند تا ضمن عذرخواهی و دلجویی از موکلم این ماجرا ختم شود و حتی آقای میناوند در مصاحبه ای عذرخواهی کرد. همچنین بزرگانی مانند اقای علی کریمی و برخی اهالی رسانه تلاش کردند تا این آشتی صورت بگیرد اما چون موکل من قصد داشت تا این موضوع درس عبرتی شده تا در محیط پاک ورزش دیگر شاهد چنین بحث هایی که به دور از ادب ، اخلاق و شان انسانی مطرح شده نباشیم، این عذرخواهی و وساطت بزرگان و دوستان را ضمن احترام به آنها نپذیرفت تا حکم محکومیت نهایی صادر شود.

وی درباره پیش بینی حکم مربوطه ادامه داد: توقع ما بیشتر از این نیز نبود. ماده ۶۰۸ قانون مجازات اسلامی مشخص است . با توجه به قانون و نوع تخلف ، صدور این حکم به دلیل اینکه آقای میناوند پرونده کیفری نداشته و وی در محضر دادگاه ضمن پذیرش اشتباه خود ، از ارتکاب به جرم خویش ابراز ندامت کرده و به دنبال جلب رضایت شاکی ( مهدی رحمتی) بوده ، قابل پیش بینی بود و نهایتا محکومیت و جریمه نقدی بدون حد شرعی (شلاق ) برای متهم در نظر گرفته شد .

نماینده رحمتی اضافه کرد : وقتی متهم در دادگاه بر نظر و حرف اول خودش نمی ایستد و با واسطه تراشی به دنبال عذرخواهی می رود و در حضور دادگاه می گوید پشیمان بوده و از اقای رحمتی عذرخواهی می کند ، این جریمه طبیعی است .

موکل اینجانب از طرح شکایت فقط به دنبال ابراز ندامت رسمی و محکومیت متهم بود و همانگونه که قاضی محترم در حکم انشا کردند، با توجه به تلاش متهم و دوستان جهت جلب رضایت اقای رحمتی و ابراز ندامت متهم در محضر دادگاه، ترجیح داده شده تا از شلاق برای تنبیه متهم (بازیکن سابق فوتبال) استفاده نشود که این موضوع مورد تایید ما نیز هست چون همانطوری که اشاره کردم ما به دنبال حد شرعی بازیکن سابق نبودیم و هدف ما فقط متنبه شدن و جلوگیری از طرح موضوعات کذب یا استفاده از ادبیات سخیف و به دور از ادب در اینده است .

وی در ادامه درباره پرونده مسعود معینی پیشکسوت سابق استقلالی ها، بیان کرد: آقای معینی نیز یک تهمتی به آقای رحمتی زده بود که این موضوع پیگیری قضایی شد. بازپرس پرونده نتیجه تحقیقات و بازپرسی را جهت صدور حکم به دادگاه ارسال و دادگاه نیز مجرمیت آقای معینی را محرز و وی را نیز به پرداخت ٤٠ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد .

صادقی در بخش پایانی صحبت های خود اضافه کرد: متاسفانه در این روزها برخی برای مطرح شدن یا مطرح ماندن در اذهان بعضی صحبت ها را به دور از ادب یا صداقت مطرح می کنند و سپس با چند واسطه به دنبال معذرت خواهی می آیند تا شکایت پس گرفته شود. باید یک روزی این شکایت ها تا انتها پیگیری شده تا شاهد چنین رفتارهایی از سوی برخی افراد نباشیم.

موضوعی که در پرونده آقای امیرحسین صادقی نیز شاهد آن بودیم . بعد از اینکه ایشان علیه موکلم مصاحبه کذب کرد ، با شکایت ما ، حکم محکومیت وی صادر شد . سپس وی ابراز ندامت و عذرخواهی کرد . پس از اینکه قسمتی از محکومیتش سپری شد ، موکلم رضایت داد.

صادقی در انتها گفت: برای هواداران استقلال جای سوال دارد که چرا کمیته انضباطی رای متخلفان بازی پرسپولیس و سایپا را بعد از گذشت بیش از ١٠ روز صادر نمی کند و برای استقلال همیشه در کمترین زمان ممکن رای محرومیت را می دهد . در ضمن همچنان منتظر پاسخ اقای تاج و فدراسیون درباره تخلف رییس کمیته انضباطی به دلیل دو شغله بودن هستیم .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اولا شما به سرورتون کار نداشته باش چرا همش میخوای دکل نوردی کنید دوما مگه مهرداد پنگوئن رو بد اومده اتفاقا مهدی مستحق پنگوئنه تازه باید تندیسش رو بهش بدن سوما چرا کیسه کشها از حقیقت فرار می‌کنند

      پاسخ ها

      • ابی ادی

        آخه شما لنگی هستید و این شکر خوری ها بهتون نیومده . لنگی جان هیس!!!!!!! بی افتخارها فریاد نمی زنند

    • ایرانی.

      وکیل قلابی اولا ماده 608 قانون مجازات اسلامی مختص افرادیه که سابقه مشابه کیفری ندارن وهمیشه دادنامه بصورت جریمه نقدی بدل ازشلاق یا...هست.ثانیا شکرخوذدنت درموردپرسپولیس وکمیته انضباطی دخالت درامریه که درصلاحیت ابرازش ازطرف تونیست وباشکایت کمیته انضباطی ودرصورتیکه خودت سابقه کیفری نداشته باشی مشمول همون ماده608ی.ضمنااقای حسن زاده رییس محترم کمیته انضباطی ازقضات همکارماوازقضات بسیارمتبحروخوشنام دادگستریه واینکه فردی مثل تودرمورددوشغله بودنش حرف مفت میزنی میتونه باتهام دخالت درامری که بهیچوجه درصلاحیت فردی درقواره ی تونیست ازت شکایت کنه وشلاقت بزنن.پس همیشه اندازه شانت حرف بزن ودذاموری که اصلابتومربوط نیست دخالت نکن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم گل گفتی

      • محسن

        لنگی با سواد که میگن تویی...خخخ مینا خانم حیف که سید مهدی مثل اون خانن بی ادب نبود.اگهذمن جاش بودم شکایت نمبکردم تو مصاحبه میگفتم من نمبتونم با خانم ها دهن ب دهن بشم نامحرمه اخه ابن خانم عادتشه

      • استقلال☆☆

        بله
        بله
        احسنت.
        ماشاااااءالله.
        چقدر باسواد اما بی ادب تشریف داری
        اصلا مشکل این کشور وجود امثال توئه.
        باصطلاح باسواد اما بی ادب.
        شما وکیلی؟؟ یا قاضی؟؟؟
        بیچاره اونایی که به شما مواجه میشن،
        چقدر حب و بغض وجودت رو فراگرفته.
        چطوری وکالت میکنی؟
        چطوری حکم میدی؟
        البته منم مثل همه مطمئنم که داری ادابازی در میاری عزیزم.
        کری بخون، اما چارتایی نیا داداشم.
        این اپلیکیشن کلی طرفدار داره همشونم واسه خودشون یه پا قاضی‌ن.
        راستی، هییییییییییس! بی افتخارها حرف نمیزنند...
        کاش گوشیم شارژ داشت بیشتر در خدمتت بودم.
        بفرمایید جام!؟؟!!
        والله
        ما دوتا داریم یکیش واس شما

      • سیاوش

        ایوالله

    • ش.ص

      واقعا بزرگترین دستاورد رحمتی در سال های اخیر همین تراول پنجاه تومنی بود که از مهرداد گرفت. مبارکش باشه از پاداش موفقیت های کیسه بیشتره.

      پاسخ ها

      • ابی ادی

        قصه نخور قرار شده با جریمه مینا جون واسه همتون لنگ بخره . یکی واست میفرسته

    • فـقـط خـدا

      بازیکنای پرسپولیس بی شخصیتن نظیر
      میناوند شیث رضایی ممد نصرتی درخشان
      ممد خانی و... بیجنبه ان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو که اسمت گذاشتی فقط خدا کاش شعور داشتی و خداشناس بودی و در مورد بندگان خدا اظهار نظر نمیکردی چون بنده شناس فقط خدای مهربان است . اصلا تو کی هستی که در مورد بقیه اظهار نظر میزری

      • بدون نام

        اونو برای کیسه خریدن خرج میکند اگر میخواست خرج پرسپولیس کند جریمه نمی کرد ......فقط هیس افتخار شما شش تایی شدن وبالا نیامدن از جمع ۸تیم و رفتن به دسته سه میباشد

    • بدون نام

      پنجاه هراتومن اونه

    • محسن ابی دل

      اولا شمایی که با اسم ایرانی میای ی متن بلند می نویسی اگر همکار حسن زاده بودی هیچ وقت نمیومدی اینجا متن بذاری میخواستی بگی منم هستم فکر کردی چ خبره الان همه بهت اهمیت میدن خخخخخخخخ بعدم مینامند هرچی به سرش بیاد حقشه تا دیگه پرویی نکنه بچه قرطی

      پاسخ ها

      • محسن

        داداش درمورد ناموس لنگیا درست حرف بزن ابنا مینا خانومو ناموسشونه

    • احد

      آقای پنگوین و دستیارش

    • بدون نام

      خفه شو بابا،،،اینجوری ک تو میگی پنگوىن همه رو زندون کرده حالا ب همه رضایت داده،دروغگوی کثیف،،،پنگوىنم زیادشه،،حیف پنگوىن...

    • پرسپولیسیم

      خخخخخ ای کیسه کش دروغگو سوراخی

    • مهدی

      خخخخخخخ پنگون
      بابا حیف پنگونه

    • پرسپولیسیم

      کلا بازیکنان کیسه بیشتر از این نمی ارزن 50 تومانی چطوری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج