۷۹۷۸۷۸
۱۸ نظر
۵۰۰۳
۱۸ نظر
۵۰۰۳
پ

باشگاه پرسپولیس: ملزم به بازی مقابل پیکان نیستیم

باشگاه پرسپولیس به خاطر غیبت ملی‌پوشان امیدش در تمرینات علیه سازمان لیگ موضع گرفت.

خبرگزاری تسنیم: سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در شرایطی از باشگاه پرسپولیس خواست در بازی با پیکان در تاریخ ۲۸ آبان ماه حضور پیدا کند که سرخپوشان بتوانند از ملی‌پوشان امید خود استفاده کنند. در واقع قرار بود در غیاب علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و بشار رسن که سه ملی‌پوش پرسپولیس به حساب می‌آیند، حمیدرضا طاهرخانی و سعید حسین‌پور اردوی تیم امید را ترک و در تمرینات پرسپولیس شرکت کنند، اما این اتفاق رخ نداد.

حتی زلاتکو کرانچار نام طاهرخانی را در لیست مسافران تیم امید به عمان قرار داد تا پرسپولیس عملاً چهار ملی‌پوش داشته باشد و طبق قانون فیفا می‌تواند در این شرایط در بازی‌های لیگ به میدان نرود. (بر اساس قانون فیفا تیم‌هایی که بیش از سه ملی‌پوش داشته باشند ملزم به بازی در لیگ کشورشان نیستند).

حسین خبیری، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اعلام اینکه این تیم ملزم به بازی مقابل پیکان نخواهد بود، اظهار داشت: زمانی که ما برای درخواست جهت تعویق انداختن دیدار با پیکان در روزی غیر از ۲۸ آبان به سازمان لیگ رفتیم، سعید فتاحی به ما قول داد که حتماً برای بازی با پیکان ملی‌پوشان امید‌مان را در اختیار خواهیم داشت، اما هیچ‌کدام از دو ملی‌پوش امیدمان در دو روز اخیر در تمرینات حضور نداشتند و همچنان در اردوی تیم امید هستند. در این شرایط ما پنج ملی‌پوش داریم و طبق قانون فیفا ملزم به بازی مقابل پیکان نیستیم.

وی با بیان اینکه ترسی از بازی مقابل پیکان ندارند، تأکید کرد: باشگاه پرسپولیس پیش از این موضع خود را در قبال شرایط در نظر گرفته شده برای این تیم جهت انجام بازی‌های عقب افتاده خود اعلام کرده است. الان هم تأکید داریم که سازمان لیگ نمی‌تواند ما را مجبور به بازی با تیم پیکان در غیاب پنج ملی‌پوش‌مان کند.

برانکو به محض بازگشت به ایران نشستی را با آقای حمیدرضا گرشاسبی برگزار خواهد کرد و در این نشست تصمیم نهایی‌مان را در مورد حضور یا عدم حضور در بازی با پیکان اعلام می‌کنیم. آنچه مشخص است به خاطر داشتن بیش از سه ملی‌پوش ملزم به حضور در این مسابقه نیستیم و سازمان لیگ هم نمی‌تواند ما را مجبور به بازی کند.

خبیری خاطرنشان کرد: گناه پرسپولیس این بوده که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است و در شرایطی که پنج بازیکن در تیم ملی داریم در حق‌مان اجحاف کرده و باشگاه را تحت فشار قرار داده‌اند تا مقابل پیکان در تاریخ ۲۸ آبان به میدان برویم. البته ما به هیچ عنوان ترسی برای شرکت در این بازی نداریم، اما تأکید می‌کنیم که ما را تحت فشار قرار داده‌اند و این کار از سوی سازمان لیگ غیرمنطقی است.

پیش از این هم اگر بازی‌های ما به تعویق افتاده به خاطر همزمانی آنها با بازی‌های آسیایی‌مان بوده است و هیچ منتی در این مورد نباید روی سر‌مان باشد. با شرایط موجود از مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهیم هرچه زودتر به این موضوع رسیدگی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شفیع

      آقای فتاحی جرات داری ازترس اربابت (آقای وزیر)
      بازی را۳برصفراعلام کنی یافقط برای استقلال اونم به دستوراربابت شیربودی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجب پماد لازمی

      • بدون نام

        چقد تو خنگی کیسه کش ..داره میگه طبق قانون فیفا ...فتاحی چیکارست ...اگه شما سه صفر شدی بخاط این بود ک بدون هیچ مشکلی بازی نکردید ..

      • مسن

        کاربری به نام شفیع بهتره اگه درباره موضوعی نداری دهنتو ببندی طبق قانون فیفا پرسپولیس میتونه بازی نکنه نه تنها فتاحی و تاج حتی گنده تر از اون هم نمتونن کاری بکنن در مورده کیسه کشا هم باید بگم اب بریزین اونجا که میسوزه والکی درمورده سرورشون حرف نزنن

      • استقلال☆☆

        همینه
        کلا با زد و بند دارن جلو میرن.
        پرسپولیس یعنی این
        البته اینم نیست

      • بدون نام

        یه چیزی هست بهش می گن شعور

        زمانی که استقلال از ترس شکست فرار کرد اروپا نه بازیکن ملی پوش داشت و نه بازی همزمان فقط ترس داشت و توی قوانین هرگاه یه تیم از بازی فرار کنه باید بازنده اعلام بشه

        ولی طبق قوانین هرگاه تیمی بیش از سه ملی پوش داشته باشد بازی اون تیم خودکار لغو میشه

        شما هم جای فضولی برو یه تیم عربی چیزی پیدا کن از دکلش برو بالا

      • مجمود

        خود آقای فتاحی اعلام کرده استقلالی است شک نکن پرسپولیس اگر از ترسش به ترکیه بره بازی سه بر صفر میشه. در صورتیکه طبق قانون پرسپوليس 4 بازیکن ملی پوش دارد می تونه بازی نکنه ولی ترسی از بازی نداره. چون پرسپولیس جرات داره.

    • بدون نام

      بازی لنگ لغو کن ساختمان سازمان لیگ سرشون خراب می کنیم

    • Esteghlal☆☆_Mohamad_Talebi

      عین همین قضیه تو یازی سوپرجام اتفاق افتاد و سازمان لیگ به استقلال اصرار داشت بازی کنه لعنت به لنگ و فدارسبون

    • بدون نام

      شما ازادید اصلا بازی نکنید تواخر کار هم جام بهتون بدن لنگیها باند مافیاییتون قویه

    • بدون نام

      کیسه پرسپولیس شیره فرار نمیکنه کاریم نمیکنه که بازی سه صفر بسه

    • علی

      این قانون ایران نیست قانون فیفاست ارباب ارباب می کنی

    • کامبیز

      منم دولت پشتم باشه همینومی گویم.

    • ج

      مگه پرسپولیس مثل استقلال ازترس پیکان ازکشورایران به خارج فرارکرده
      طبق قانون هم پنج بازیکن ملی داردکه دراختیارش نیستن ودر روزفیفادی نبایدبازیی انجام بگیر

    • Badboy

      خب اینم ی ترفند جدید تیم برانکو...حقه آقای برانکو با هموطن خود کرانچار ک کار سختی نبود... برانکو از کرانچار خواسته ک بازیکنای امید رو ببرن عمان تا اونها بگن ماهم 5 بازیکن ملی پوش داریم و زیر بار بازی با پیکان نروند..کار سختی نبود این کار

      پاسخ ها

      • محمدرضا بغلانی

        کوچولو اگه این ترفنده خدمتت عرض کنم حتما از یک سال قبل به فکر این بازی بودن چون یک ساله که طاهرخانی پای ثابت اردوهای تیم ملی امیده

    • میلاد

      فتاحی خان اگه جرات داری بدون ملی پوشامون بازی بزار اگه جرات داری کیسه کش شما عددی نیستی که بخوای ور ور کنی شوفریا زر نزنن از پماد گزشته نه یه چیز دیگه پیدا کن

    • بدون نام

      اگه سازمان لیگ طرف لنگ رو نداشت مطمئن باشید لنگ حتی صدای سوت فینال رو هم نمبشنید همین الان اگه شجاع خلیل زاده بازیکن یه تیم دیگه بود حد اقل سه چهار جلسه محروم میشد ولی نشد چرا چون تیم لنگ یه تیم حکومتیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج