جاباما
۷۹۸۰۸۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

هافبک ایرانی بهتر از مدافع سابق منچستریونایتد

سایت فوتبال دات لاندن در گزارشی به بررسی خرید‌های این فصل باشگاه ردینگ پرداخته است.

خبرورزشی: سایت فوتبال دات لاندن در گزارشی به بررسی خرید‌های این فصل باشگاه ردینگ پرداخته است. این سایت با اشاره به انجام ۸ خرید توسط پائول کلمنت در تابستان سال جاری نوشت: «با گذشت سه ماه از فصل، هشت بازیکن جدید ردینگ به آن اندازه‌ای که از آن‌ها انتظار می‌رفت، تأثیرگذار نبودند و به جز یک بازیکن سایر بازیکنان یا مصدوم شدند یا عملکرد ضعیفی داشتند.

سعید عزت‌اللهی در ردینگ شروع فوق العاده‌ای داشت، اما در جریان بازی‌های ملی مصدوم شد و به نظر می‌رسد تا پایان سال میلادی در دسترس نباشد.» این سایت در ادامه این گزارش نظر برخی از هواداران باشگاه ردینگ را جویا شده است.

پائول گاسلینگ در مورد عزت‌اللهی گفت: «سعید به نظر بازیکن باکیفیتی بود و از آن دست بازیکنانی است که تیم ما به آن نیاز دارد.» یکی دیگر از هواداران نیز به عزت‌اللهی نمره ۷ داده است.

اندرو ری در مورد هافبک ملی‌پوش کشورمان می‌گوید: «عزت‌اللهی تنها خریدی است که به نظرم موفق خواهد شد. وقتی او در تیم بازی می‌کند، خط هافبک ردینگ بسیار مستحکم‌تر به نظر می‌رسد.» کوین هانلی می‌گوید: «عزت‌اللهی با فاصله بهترین خرید ما بوده است.»

جرج رابرت نیز در مورد بازیکن ایرانی می‌گوید: «عزت‌اللهی تا قبل از مصدومیتش بهترین بازیکن تیم بود.» و مت کاتون در پایان می‌گوید: «عزت‌اللهی تا قبل از مصدومیت بازیکن آینده‌داری به نظر می‌رسید.»

چیزی که از مجموع نظرات هواداران ردینگ می‌توان نتیجه گرفت این است که با وجود نارضایتی هواداران از عملکرد ردینگ در فصل نقل و انتقالات، تقریباً همه آن‌ها از خرید سعید عزت‌اللهی راضی هستند و به خدمت گرفتن او در تابستان را بهترین حرکت باشگاه‌شان می‌دانند.

این در حالی است که ردینگ در تابستان به جز عزت‌اللهی، جان اوشی مدافع سابق تیم منچستریونایتد را نیز به خدمت گرفته است، اما اکثر هواداران عملکرد این مدافع را مطلوب ارزیابی نکرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج