۷۹۸۱۴۵
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

حمله تند مجری معروف به طرفداران استن لی

مجری معروف آمریکایی می‌گوید طرفداران استن لی مرگ او را بیش از حد بزرگ کرده‌اند.

سی نما: بیل مار، مجری جنجالی شوی "بی‌درنگ با بیل مار" شبکه‌ی HBO، به تازگی با ارسال متنی در وبلاگ شخصی خود اهمیت کتاب‌های مصور و کامیک را به عنوان یک مدیوم زیر سؤال برده است. مار در نوشته‌ی خود از مردم آمریکا به خاطر "تلف کردن هوش خود بر روی مسائل احمقانه" انتقاد کرده و می‌گوید هوادارن مرگ "استن لی" را بیش از حد بزرگ کردند.

حمله تند مجری معروف به طرفداران استن لی

مار می‌نویسد: "کسی که مرد-عنکبوتی و هالک را خلق کرده از دنیا رفته و حالا آمریکاییان ماتم گرفته‌اند. ماتمی عمیق برای مردی که الهام‌بخش میلیون‌ها انسان بوده که چه کنند؟ تا شاید فیلمی تماشا کنند. یک نفر را دیدم که نوشته بود "از اینکه در دنیایی زندگی می‌کنم که "استن لی" هم در آن وجود دارد خدا را شکر می‌کنم." شخصاً قدردان آنم که در دنیایی با اکسیژن و درخت زندگی می‌کنم.

در حال حاضر هیچ حسی نسبت به کتاب‌های کامیک ندارم. در دوران کودکی گاهی آن‌ها را می‌خواندم و به "پسران هاردی" (The Hardy Boys) علاقه داشتم. اما در آن زمان هم کودکان و هم بزرگسالان می‌دانستند که کتاب کامیک برای بچه‌هاست، و وقتی که بزرگ شدی باید به سراغ کتاب‌‌های مخصوص آدم بزرگ‌ها بروی، کتاب‌هایی که در آن‌ها از عکس خبری نیست."

وی در ادامه می‌نویسد: "اما حدوداً بیست سال قبل اتفاقی افتاد… بزرگسالان تصمیم گرفتند که از کارهای کودکانه دست نکشند. بنابراین وانمود کردند که کتاب‌های مصور درواقع ادبیاتی پیچیده است و از آنجا که ما در آمریکا بیش از ۴۵۰۰ کالج داریم - و این بدان معناست که ما باید بیشتر از افراد باهوش استاد داشته باشیم - بعضی از افراد کوته‌فکر باید با نوشتن عناوینی مانند "مبحث دیگری و کژآیینی در موج‌سوار نقره‌ای" استاد دانشگاه می‌شدند. و حالا وقتی که بزرگسالان مجبور می‌شوند کارهای بزرگسالانه مثل پرداخت بیمه‌ی خودرو انجام دهند، آن را "مسئولیت بزرگسالانه" می‌نامند و به گونه‌ای رفتار می‌کنند که کاری بس سخت و طاقت‌فرساست."

"بیل مار" در پایان تأکید می‌کند: "نمی‌گویم که لزوماً احمق‌تر شده‌ایم. یک فرد معمولی از جهات مختلف نسبت به دهه‌ی ۱۹۴۰ وقتی که شب‌نشینی‌ها فراتر از "سه کله‌پوک" و موزیکال "کارمن میراندا" نمی‌رفت، باهوش‌تر شده است. مشکل اینجاست که ما هوش خود را صرف مسائل احمقانه می‌کنیم. سخنی به گزاف نیست اگر بگوییم "دونالد ترامپ" تنها در کشوری می‌توانست برگزیده شود که کتاب‌های کامیک در آن اهمیت دارند."

لی دوشنبه هفته گذشته در سن ۹۵ سالگی درگذشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایدا

      خب من کاملا باهاش موافقم

    • بدون نام

      راس گفته دمش گرم
      استن لی خالق چرت و پرت بود

    • بدون نام

      جمله آخرش جالبه

      ما هم از این احمقها داریم

    • unknown

      متاسفم برای بعضیا که کورکورانه از پیرمرد بزدلی (بیل مار) طرفداری میکنن که بعد از مرگ همچین شخصی (که داستان هاش الهام بخش خیلی از مردم و کودک و نوجوان بود) میاد همچین بی احترامی هایی به یک نفر که تازه از دنیا رفته میکنه! اگه یک ذره بیشتر راجع به بیل مار و استن لی اطلاعات میداشتین و فرق شونو درک میکردین مطمئنا تجدید نظر میکردین.بله ممکنه تا حدی درست گفته گفته ولی به هیچ وجه بی احترامی که کرد رو توجیح نمیکنه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج