۷۹۸۱۹۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

مختاریفر: استقلال نقاط ضعفش را ترمیم کند

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: باید بپذیریم شرایط استقلال در نیم فصل نخست ایده آل نبود و باید نقاط ضعف این تیم در نیم فصل دوم از بین برود.

خبرگزاری مهر: جعفر مختاریفر اظهار داشت: ۱۱ بازی از ابتدای فصل گذشته و تیم هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و این موضوع قدری نگران کننده است. البته آبی پوشان هنوز برای قهرمانی فرصتهای خوبی پیش رو دارند منوط به این که نقاط ضعف این تیم از بین برود.

وی افزود: استقلال در هر سه خط، به خصوص در خط میانی نیاز به ترمیم دارد. البته امیدوارم با بازگشت داریوش شجاعیان بخش عمده‌ای از مشکلات طراحی در خط میانی استقلال از بین برود اما حتی اگر شجاعیان هم بازگردد باز هم ما نیاز به یک هافبک خلاق و کارگردان مثل جباروف یا امید ابراهیمی داریم.

کاپیتان سابق آبی پوشان در خصوص برخورد باشگاه با روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی بیان داشت: اسماعیلی و چشمی بازیکنان جوان و آینده داری هستند که در سالهای اخیر هم از بهترین‌های استقلال بودند، اما آنها باید بپذیرند که بهرحال بازیکن هستند و بازیکن باید در چارچوب خودش باشد و کاملا تابع نظر و تصمیم سرمربی و باشگاه باشند. حتی اگر فکر کنند این تصمیمات اشتباه است.

مختاریفر تصریح کرد: ان شاءالله که این اتفاق برای این دو بازیکن جوان استقلال و دیگر بازیکنان جوان تجربه‌ای شود تا از این به بعد فقط روی مسائل فنی تمرکز کرده و کاملا در اختیار باشگاه و سرمربی تیم باشند.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نزدیکی نقل و انتقالات زمستانی بیان داشت: این تیم در نقل و انتقالات تابستانی خوب عمل نکرد و حالا باید در نقل و انتقالات زمستانی کاستی های پیش آمده را جبران کند. همیشه نقل و انتقالات نیم فصل به مراتب سخت تر از نقل و انتقالات ابتدای فصل است و مسئولان باشگاه باید در این زمینه بسیار هوشمندانه عمل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتمی .

      اقای مختاریفر .استقلال سرشکسته تیم نیست که بخواد نقاط ضعفش راترمیم بکند .هرموقع بازی داره هوادارنش قرص اعصاب می خورن .این دیگه چه تیمیه .

    • بدون نام

      مگه نقطه مثبت هم داره که دنبال منفی میگیردی داداش توهم زدی به دکتر مراجعه کن و ی نسخه کلی برا کیسه گولی گولیا بگیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج