۷۹۸۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روش خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۹۳

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می توانند در روزهای باقیمانده تا شروع ثبت نام، برای تهیه کارت اعتباری ثبت نام این آزمون به سایت اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا: داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می توانند در روزهای باقیمانده تا شروع ثبت نام، برای تهیه کارت اعتباری ثبت نام این آزمون به سایت اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ از روز شنبه، ۱۶ آذرماه ۹۲ منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز می شود و تا روز شنبه، ۲۳ آذرماه ادامه خواهد داشت.

«حسین توکلی» با یادآوری اینکه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور صرفا از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش امکان پذیر است، افزود: داوطلبان ضرورت دارد در مهلت تعیین شده به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است نسبت به پرداخت وجه ثبت نام آزمون اقدام کنند.

به گفته وی، هزینه ثبت نام آزمون سراسری سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ هیچگونه افزایشی نداشته و همان مبلغ ۱۰۶ هزار ریال است.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان باید پس از پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام، اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام (شماره سریال ۱۶ رقمی ) دریافت کرده و نزد خود نگهداری کنند.

وی ادامه داد: به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۳، لینک پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری ثبت نام این آزمون هم اکنون روی سایت اینترنتی سازمان سنجش، فعال شده و داوطلبان می توانند در روزهای باقیمانده تا شروع ثبت نام، نسبت به تهیه کارت اعتباری ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان دو یا سه رشته ای، دو یا سه کارت اعتباری خریداری کنند

سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر ثبت نام در یکی از گروه های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان های خارجی، علاقه مند به شرکت در آزمون گروه هنر نیز هستند و یا داوطلبانی که علاوه بر ثبت نام در یکی از گروه های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر، علاقه مند با شرکت در آزمون گروه زبان های خارجی نیز باشند لازم است دو کارت اعتباری ثبت نام خریداری کرده و شماره سریال جداگانه آنها را دریافت کنند.

وی هزینه ثبت نام و اعلام علاقه مندی به شرکت در گزینش رشته های دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی در کنکور ۹۳ را ۵۸ هزار ریال ذکر کرد و گفت که پرداخت این مبلغ نیز باید از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش صورت گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج