۷۹۸۳۴۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

گواردیولا با منچستریونایتد قهرمان نمی‌شد

این روزها ژوزه مورینیو منتقدان فراوانی دارد که معتقدند با ایده های تاکتیکی او، شیاطین سرخ از جمع تیم های برتر انگلیس خارج شده اند.

ورزش سه: این روزها ژوزه مورینیو منتقدان فراوانی دارد که معتقدند با ایده های تاکتیکی او، شیاطین سرخ از جمع تیم های برتر انگلیس خارج شده اند.

یونایتد با اختلاف ۱۲ امتیازی نسبت به سیتی در رده هشتم لیگ برتر انگلیس قرار دارد و تقریبا از حالا می توان گفت که شانسی برای قهرمانی ندارد. اخرین قهرمانی یونایتد در لیگ برتر با فرگوسن در سال ۲۰۱۳ بود. دیوید مویسف فن خال و حالا مورینیو نتوانسته اند یونایتد را به تیمی در حد قهرمانی لیگ بدل کنند.

گواردیولا با منچستریونایتد قهرمان نمی‌شد

رابی ساویج، ستاره سابق انگلیسی که سابقه حضور در تیم های پایه یونایتد را دارد، در دفاع از مورینیو به میرر گفت: « تاریخ می گوید که مورینیو مربی بزرگی است. بحث اینجاست که با ورود گواردیولا به سیتی، فوتبال این تیم متحول شد و با مورینیو در یونایتد اینطور نشد چرا که او بر خلاف گواردیولا، ابزار لازم برای پیاده کردن ایده های تاکتیکی اش را ندارد.

برای گواردیولا هر بازیکنی که می خواست جذب کردند ولی در مورد مورینیو چنین نشد. گواردیولا با این یونایتد قهرمان نمی شود ولی مورینیو با سیتی می توانست قهرمان شود. یونایتد نیاز به انقلاب در ترکیب خود دارد و باید بازیکنان در کلاس جهانی بیشتری جذب کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جابر

      چقدر پرروحین به مولا...nتا بازیکن دارن اونوقت غر هم میزنن.داداش من هوادارای مشتیه منچستریونایتد اون قهرمانی هارو لولو برد.سرالکس بزرگ رفت همونجور که بیل شنکلی و سر باب پیزلی و کنی داگلیش ما رفتن.دیگه طوری شدین مویس و فن خال و مورینیو رو کوچیک میدونین!!!پس کی بزرگه،نه خدا هیچ کدوم مربی رو بزرگ میدونین درحال حاضر؟انچلوتی،زیدان،کونته...کی ؟مورینیو برادر من...هرجا رفته ترکونده.سرالکس انقدر براتون قهرمانی اورد که فکر کردین تا ابد همینه.حالاها باید از خاطرات دوره اش بگین.همونجور که ما از قهرمانی های گذشتمون میگفتیم و شماها میخندیدین.طوری بشه که سهام باشگاهتون با کله بیاد پایین.هستیم و میبینیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج