۷۹۸۳۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کشتی ایران بالاخره رنگ طلا را دید

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران مدال ارزشمند طلای جهان را در رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان بر گردن آویخت تا تنها طلایی کشتی ایران در این رقابت‌ها باشد.

ایسنا: در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در رومانی، کامران قاسمپور به عنوان تنها فینالیست کشتی ایران در این رقابت‌ها برای کسب مدال طلای جهان برابر آرتور نایفونوف روس به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر یک مقابل این حریف قدرتمند به برتری رسید و تنها مدال طلای کشتی ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت. قاسم پور در این کشتی حساس وقتی به امتیازات لازم رسید به خوبی مبارزه را اداره کرد و قهرمان جهان شد.

قاسمپور پیش از این در دور اول استراحت کرد و در دور دوم لارس چافلی از آلمان را ۱۰ بر صفر مغلوب کرد. او در دور سوم نیز مقابل عارف اوزن از ترکیه قاطعانه و با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.وی در دیدار نیمه نهایی نیز مقابل گانباتار از مغولستان با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد و به فینال رسید.

کشتی ایران بالاخره رنگ طلا را دید

در ادامه این رقابت‌ها ایران دو نماینده دارد که هر دو برای کسب مدال برنز به مصاف رقبایشان می‌روند. حسین شهبازی در ۹۲ و امین طاهری در ۱۲۵ کیلوگرم دو نماینده ایران هستند که برای کسب مدال برنز به روی تشک می‌روند و این رقابت‌ها به پایان خواهد رسید.

پیش از این نوید زنگنه در ۷۴ و علی شعبانی در ۹۷ کیلوگرم دو مدال برنز برای ایران بدست آوردند. ایمان صادقی در ۶۱ و مرتضی قیاسی در وزن ۶۵ کیلوگرم به عنوانی بهتر از پنجمی نرسیدند و علیرضا سرلک در ۵۷، نیما اشفاقی در۷۰ و مجتبی اصغری در ۷۹ کیلوگرم نیز سه کشتی‌گیر دیگر ایران بودند که با شکست برابر رقبایشان حذف شدند.

هدایت تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال ایران بر عهده علیرضا رضایی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج