۷۹۸۳۴۶
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فرار پرسپولیسی‌ها از دست تمرینات مارکو

بازیکنان پرسپولیس معتقدند تمرینات مارکو واقعاً سخت و نفسگیر است و گاهی اوقات قبل از اتمام آیتم‌ها، بازیکنان کم می‌آورند و از ادامه کار، سر باز می‌زنند.

خبر ورزشی: با توجه به اینکه تمرینات پرسپولیس دیروز آغاز شد و دوشنبه باید مقابل پیکان بازی کنند، زمانی برای یک دوره بدنسازی در تعطیلات لیگ وجود ندارد و از این رو، سرخ‌ها از آن تمرینات راحت شدند!

در همین راستا، برخی بازیکنان در یک گروه در فضای مجازی که مختص به خودشان است، کمی سر به سر مارکو گذاشتند و خطاب به او نوشتند: «دستت از قتل بازیکنان کوتاه شد!» مارکو که همه این نارضایتی‌ها و شوخی‌ها را به خوبی می‌شناسد، به بازیکنان اعلام کرد زیاد دور نیست زمانی که تعطیلات نیم‌فصل آغاز شود و آن وقت، یک دوره بدنسازی دو جلسه در روز برای‌شان در نظر می‌گیرد تا جواب این کامنت‌ها را بدهد!

فرار پرسپولیسی‌ها از دست تمرینات مارکو

مارکو استیلینوویچ مربی بدنساز پرسپولیس رابطه گرم و صمیمانه‌ای با بازیکنان این تیم دارد. تمرینات او به افزایش توان بدنی بازیکنان کمک می‌کند تا سرخپوشان بتوانند از تقویم فشرده‌شان بهترین نتایج را استخراج کنند.

با این حال، سرخ‌ها معتقدند تمرینات مارکو واقعاً سخت و نفسگیر است و گاهی اوقات قبل از اتمام آیتم‌ها، بازیکنان کم می‌آورند و از ادامه کار، سر باز می‌زنند. پرسپولیسی‌ها می‌دانند اگر این تمرینات نباشد، با وجود ترافیک شدید بازی‌های پرسپولیس، مصدومیت‌ها چند برابر خواهد شد و به همین علت، بالاخره باید به آن تن بدهند.

او در تیم به «آدم آهنی» شهرت دارد، چون از بدن ورزیده و آماده‌ای بهره می‌برد و تلاش می‌کند در تمرینات، چهره‌ای کاملاً جدی داشته باشد، اما خارج از زمان تمرین، با بازیکنان رفیق است.

مارکو قبل از فینال رفت لیگ قهرمانان در ژاپن گفته بود: «بازیکنان به قدری آماده هستند که می‌توانند بیش از ۱۲۰ دقیقه بازی کنند، اما فقط به خاطر سفر‌های پیاپی، می‌ترسم که روی اعصابِ عضلات‌شان تأثیر بگذارد.» همان اتفاق هم افتاد و پرسپولیس در بازی رفت شکست خورد تا قهرمانی آسیا را از دست بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون وقت اینا با چه زبونی تو گروه با هم چت میکنن؟ حتما بازیکن های لنگ زبون کروات یاد گرفتن چقدراز خودتون چیزهای عجیب غریب در میارین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به شما چه ربطی داره , فعلا شما به اون مو پشمکی کیسه فکر کنید تا گندهاش رو توی لیگ بپوشونید

      • حمید

        تو اگه سواد داشتی می‌فهمیدی اکثر بازیکنان و مربیان به زبان انگلیسی مصلت هستن
        یکی از ارکان اصلی موفقیت پرسپولیس و حسرت کیسه ها همین مارکو هست بسوزید کیسه های بد بخت که هر چه میکشید از بی برنامه گی تون و نداشتن مربی و بدن ساز هست بسوزید بد بخت ها

    • بدون نام

      ما که عاشقشیم مارکو مجوز داره بکشه بازیکنارو

    • ر م

      میشه شما کیسه کشای حمال در مورد پرسپولیس هیچ نظری ندید شماها حرف نزنید کسی نمیگه لال میمیرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشعور نفهم
        لنگی حقیررررررررر و عقده ای
        چجوره ک شما توی متن های مربوط به استقلالیا همه مث تیمتون ک وحشیه بشکل وحشیانه ای به استقلال و استقلالی ناجوانمردانه حمله میکنید و هر چه که لایق تیم بی افتخار و بی ریشه خودتونه رو نثار استقلال بزرگ میکنید حالا اومدی اینجا و زر مفت میزنی ک استقلالیا درباره تیم خودشون نظر بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        مگه شما مراعات میکنید ک توقع مراعات کردن رو دارید؟؟؟؟؟؟؟
        لنگی جماعت یعنی بی منطقی و فحش و دروغ و جعل و بی افتخاری و حماقت در اوج
        شما رو چه به تاج سر فوتبال آسیا یعنی استقلال کبیر و با عظمت

    • بدون نام

      گیسه کشای حقیر راجب سرورشون نظر ندن.تیم عروس اسیا که هرسال فقط ابروی ایرانو تو اسیا برده جلو عربها 6تا6تامیخوره.فقط ادعا هستن.کیسه کشا تو لیگم که خارو ذلیل شدن.از سرورشو 2تا بازی بیشتر دارن ولی بازم زیرمون میمونن.کیسه کشا عادت کردن زیر بمونن.کیسه کشا اگه بتونه حتی نایب قهرمان بشه ما پرسپولیسیها بهشون یه ستاره میدیم.چون نایب قهرمانی هم حکم قهرمانی واسشون داره.اگر کبسه کش هم بتونه بیاد نیمه نهایی اسیا بازم یک ستاره بهش میدیم.یه جام 4جانبه هم براشون میندازیم با حضور تیمهای دره پیت اسیا اونم به میزبانی استقلال .اگه اونجاه قهرمان بشه بازم یه ستاره بهش میدیم.اگه بازم ستاره میخوان بگن تعارف نکنن

    • تاج کبیر. چهارفینال آسیا .دوقهرمانی آسیا

      حمال شمایین لنگیای فاسد و دزد تبانی و جعلپولیس.‌ موسس باشگان عبده بود ک قاتل ساواکی بود .‌چطو روتونه واژه هایی ک لیاقت خودتونو داره ب کسی دیگ نسبت بدید. لنگ حقیر لنگ ویتنام شما برید با پاس کری بخونید کوچیکتر از اونید ک واس تاج بزرگ کری بخونید

    • بدون نام

      دمش گرم نقش خیلی مهمی تو موفقیت های پرسپولیس داره

      پاسخ ها

      • مهدی

        خاک تو سرتون که به خاطر دو تیم به جون هم افتادید خوب بی عقلا پشت کلا دارن حال میکنن که شما رو به جون هم بندازن

    • برانکوعشقی

      مارکوی دوست داشتنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج