جاباما
۷۹۸۳۴۷
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

کلید شهرداری به حناچی تحویل داده شد

یک عضو شورای شهر تهران از تحویل شهرداری تهران به پیروز حناچی با حضور برخی از اعضای شورا، محمدعلی افشانی و پیروز حناچی خبر داد.

خبرگزاری مهر: حجت نظری در گفتگو با خبرنگار، با اشاره به جزییات جلسه عصر امروز در دفتر شهردار گفت: امروز بعد از جلسه فوق العاده عصر شورا که تکلیف سرپرستی شهردار مشخص شود به اتفاق چند عضو شورا، آقای حناچی به عنوان سرپرست را تا دفتر شهردار همراهی کردیم. در این نشست رئیس شورای شهر حکم حناچی به عنوان سرپرست را به وی تقدیم کرد.

وی ادامه داد: جلسه بسیار صمیمی و گرم بود و عملا در این نشست دفتر شهردار به آقای حناچی تحویل داده شد.

وی با اشاره به فضای همدلی و همراهی در این جلسه گفت: آقای افشانی توضیحاتی در خصوص وضعیت شهر و اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری و کمک برای موفقیت شهر و شهرداری را اعلام کرد و اعلام آمادگی کرد برای آنکه در این دوره وضعیت شهر وضعیت بهتری از گذشته باشد از هر کمک و همراهی دریغ نمی کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آقای حناچی خود پیش از این مسئولیت معاونت معماری و شهرسازی را بر عهده داشتند خود نیز به خوبی از وضعیت کنونی شهرداری اطلاع دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در خصوص انتصابات در این جلسه صحبتی شد، گفت: انتصابات بر اساس سیاست های هر فردی انجام می شود، نه از طرف اعضا و نه از طرف آقای افشانی چنین موضوعی مطرح نشد.

به گزارش مهر، در این جلسه محمدعلی افشانی، پیروز حناچی، ابراهیم امینی، مرتضی الویری،محسن هاشمی، محمدجواد حق شناس و حجت نظری حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدواریم ایشان مثل زمستان پارسال با یک برف غافلگیر نشود البته همشون مانند هم هستند فقط پوست مردم را خوب بلد هستند بکنند

    • بدون نام

      چه خوب شد اون (آخوندی) رای نیاورد .........

    • بدون نام

      افشانی دروغ میگه از حالا شروع میکنه به سنگ اندازی جلو حناچی چون این رسم سالهاست که باب شده و برخی از مدیران به تنها جیزی که فکر نمیکنن منافع ملی و مردمه و بر عکس تنها دغدغه شون منافع شخصی و حزبیه

    • بدون نام

      افشانی دروغ میگه از حالا شروع میکنه به سنگ اندازی جلو حناچی چون این رسم سالهاست که باب شده و برخی از مدیران به تنها جیزی که فکر نمیکنن منافع ملی و مردمه و بر عکس تنها دغدغه شون منافع شخصی و حزبیه

    • بدون نام

      اصلا باید کرباسچی شهردار میشد که نشد بعهم اقای حناچی تروخدا فکری به حال توالت سازی در تهران بکن ما بااین همه پولی که داریم چرا نباید مراکز رفاهی در شهرمون داشته باشیم ما مگه مالیات نمدیم پس حق داریم از رفاه منطق در شهرمون برخودار بشیم خواهشمندم یه سفر برو پاریس والگو برداری کن به مردم احترام بذارید لطفا مردم ما لیاقتشو دارن

    • علیرضا خندابی

      تورو خدا دیگه حرف کلید رو نزنید
      با همین کلید،بدبخت شدیم!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج