۷۹۸۳۵۲
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

تلویزیون «بالشت‌ها» را می‌خرد

آخرین قسمت از مجموعه «بالشت ها» که یک سال است در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود، سه‌شنبه این هفته توزیع خواهد شد. ضمن اینکه تهیه‌کننده اعلام کرده، تلویزیون قرار است حق پخش این مجموعه را بخرد.

خبرگزاری ایسنا: آخرین قسمت از مجموعه «بالشت‌ها» که یک سال است در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود، سه‌شنبه این هفته توزیع خواهد شد. ضمن اینکه تهیه‌کننده اعلام کرده، تلویزیون قرار است حق پخش این مجموعه را بخرد.

تهیه‌کننده «بالشت‌ها» در گفت‌وگویی با اعلام این خبر درباره‌ ساخت برنامه کودک در حوزه نمایش خانگی و همچنین اقبال این مجموعه از سوی مخاطبان توضیح داد: این مجموعه بدون هیچ ادعایی در فضای سالم ساخته و تبدیل به یک کار پرفروش شد و توانست مخاطبان را راضی نگه دارد. کودکان نیز با این مجموعه ارتباط برقرار کردند.

تلویزیون «بالشت‌ها» را می‌خرد

او با اشاره به اینکه با این مجموعه توانستیم در حوزه کودک در شبکه نمایش خانگی موفق باشیم، در عین حال یادآور شد: هر چند بخشی از این مجموعه کپی شد، اما جای خوشحالی است که توانستیم کاری در شأن مخاطبان بسازیم.

آقاجان‌زاده با بیان اینکه ساخت مجموعه‌ای با تعداد بالای عروسک بسیار دشوار است، درباره مجموعه «بالشت‌ها» توضیح داد: در این مجموعه ۱۵ عروسک در فضای خاص به مخاطبان معرفی شدند. این مجموعه بدون هیچ ادعایی با رده‌های یک و دو بازار برابری می‌کرد.

او در پاسخ به اینکه آیا ساخت مجموعه بالشت‌ها ادامه خواهد داشت؟ اظهار کرد: مشخص نیست اما تلویزیون قرار است حق پخش این مجموعه‌ را بخرد و احتمالا نوروز سال ۹۸ آن را پخش کند. این مجموعه شامل ۱۵ قسمت بود که قسمت آخر آن سه‌شنبه این هفته توزیع خواهد شد.

داستان مجموعه «بالشت‌ها» با بازی داریوش فرضیایی این‌گونه روایت می‌شود: «بالشت‌ها» از دیر خوابیدن و دیر بیدار شدن آدم‌ها به ستوه آمده‌اند و بر علیه آدم‌ها اعلان جنگ می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی فیلم خوبیه بچه ها خیلی دوسش دارن،ممنون از بالشها
      موفق باشین

    • ماهان

      خیلی جالب هستش بچه ها هم خیلی دوسش دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج