۷۹۸۳۷
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

عشق گیتاری +عکس

موتور سیکلت، تابوت و .... تنها گوشه ای از عجیب ترین وسیله هایی هستند که در دنیا به شکل گیتار وجود دارند.

باشگاه خبرنگاران: نوای گیتار برای هر کسی می تواند زیبا باشد و خواهان زیادی دارد. بسیاری با حضور در کلاس های مختلف گیتار را می آموزنند و عده ای دیگر هم تنها از رو علاقه آن را خریداری می کنند و خودشان یاد می گیرند اما همیشه گیتار یک وسیله موسیقی نیست و می تواند از این فاز خارج شده و شکلی جالب به خود بگیرد. در این مطلب بیشتر با این وسیله های جالب روبرو آشنا می شویم.

تابوت

عشق گیتاری +عکس

"جان گراهام" موسیقی دانی است که این دنیا را به همراه آلات موسیقی ترک کرد. این مرد که در سال ۲۰۱۲ جانش را از دست داد درون یک تابوب به شکل گیتار خوابانده شد و سپس دفن گردید. این مرد از سن ۱۶ سالگی همراه با گیتار بزرگ شده بود و در طول حیتش آهنگ های بسیاری را با استفاده از گیتار ساخته بود.

موتور سیکلت

عشق گیتاری +عکس

گیتار همانطور که گفتیم همیشه برای نواختن نیست، گاهی اوقات می توان حتی روی آن سوار شد و به سفری درون شهری رفت. در سال ۱۹۸۱ هنرمندی به نام "ری نلسون" موتورسیکلتی درست کرد که ایده اصلی آن از روی گیتار گرفته شده بود زیرا بدنه این موتورسیکلت دقیقا به مانند یک گیتار بسیار بزرگ بود. این موتورسیکلت گیتاری بر روی یک بدنه یاماها ۶۵۰ سوار شده است و در سال های ۱۹۸۱ و ۱۹۸۲ طرفدران بسیاری در خیابان های سانفرانسیسکو برای خود پیدا کرده بود. این موتورسیکلت هنوز هم سالم است اما کمتر از آن استفاده می شود.

جنگل گیتاری

عشق گیتاری +عکس

یک کشاورز آرژانتینی به خاطر زنده نگه داشتن یاد همسرش که در سال ۱۹۷۷ فوت شده است جنگلی را به شکل گیتار ساخت. این گیتار بزرگ از ۷ هزار درخت زنده تشکیل شده است و بیش از ۸۰۰ متر طول آن است. این کشاورز ۷۲ ساله هر روز به این باغ رسیدگی می کند تا مبادا روزی بخشی از آن خراب شود. این جنگل یکی از آثار گردشگری آرژانتین شده است و روزانه افراد زیادی با استفاده از بالگرد از آن بازدید می کنند.

خودروی گیتاری

عشق گیتاری +عکس

"جی اوهربرگ" یک هنرمند است که تا به حال خودروهای بسیاری را شخصی سازی یا به گفته جوان ها اسپرت کرده است. این هنرمند که این روزها کار و بار بسیار خوبی دارد به خاطر درست کردن طولانی ترین لیموزین دنیا نامش در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است اما چیزی که او را در لیست ما قرار می دهد خودروی گیتاری او است که نزدیک به ۷ متر طول دارد. این خودرو که مجوز حضور در خیابان ها را نیز دارد به خاطر زنده نگه داشتن یاد بزرگترین نوازندگان گیتار تاریخ ساخته شده است.

قایق گیتاری

عشق گیتاری +عکس

"جوش پایک" یک خواننده استرالیایی است که در سال ۲۰۰۸ برای ساخت کلیپ یکی از قطعاتش دست به ابتکاری جالب زد. این مرد با کمک چند متخصص قایقی به شکل گیتار ساخت که کاملا قابلیت روی اب ماندن را داشت و به راحتی در آب حرکت می کرد. البته تنها یک روز این قایق در آب شناور بود از آن پس به موزه موسیقی استرالیا رفت و در آن جا باقی ماند.

خانه گیتاری

عشق گیتاری +عکس

در میان شهر بی ذوق و هنر جورجیا خانه ای قرار دارد که منظره این شهر را کمی تغییر داده است. خواننده گیتاریستی که در این شهر زندگی می کند خانه رویایی خود را به شکل یک گیتار ساخته است. "الویس کاردین" می گوید طرح این خانه را برای اولین بار در خواب دیده است و از همان زمان یعنی سال ۱۹۷۱ کار ساخت آن را آغاز کرده است. این خانه پس از ۱۶ سال و در حالی که تنها همین خواننده مشغول ساخت آن بود به پایان رسید. طول این خانه ۳۳ متر لوده و تماما از چوب ساخته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه مردم الکی خوشی خوش به حالشون

    • omid

      آخه گيتار من آهنگاي خوبي از بره ......
      بايد عكس آقاي شمايي زاده رو هم ميذاشتيد با گيتارش :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج