۷۹۸۵۸۰
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

جابه‌جایی چند صد میلیارد پول توسط یک افغان

حمدرضا تابش عضو شورای پول و اعتبار با اشاره به هجمه‌های که به وزیر امور خارجه در رابطه با سخنانش در مورد پولشویی می شود گفت: آقای ظریف از طرح این موضوع نهایت حسن نیت را داشته‌اند و خواستند اعلام کنند که پدیده پولشویی و فساد در کشور رایج است. بخشی از نابسامانی‌ها و تلاطم های که در بازار ارز و سکه شاهد بودیم متاثر از همین موضوع بود.

عصر ایران: محمدرضا تابش عضو شورای پول و اعتبار با اشاره به هجمه‌های که به وزیر امور خارجه در رابطه با سخنانش در مورد پولشویی می شود گفت: آقای ظریف از طرح این موضوع نهایت حسن نیت را داشته‌اند و خواستند اعلام کنند که پدیده پولشویی و فساد در کشور رایج است. بخشی از نابسامانی‌ها و تلاطم های که در بازار ارز و سکه شاهد بودیم متاثر از همین موضوع بود.

نماینده اردکان یزد در مجلی ادامه داد: به عنوان عضو شورای پول و اعتبار اعلام می کنم که متاسفانه پدیده پولشویی در کشور رایج است و اتباع بیگانه و حتی ایرانیان از فرصت‌هایی که فراهم شده است برای تبادل پول به مبالغ کلان حداکثر استفاده را کرده اند و گاها با کارت‌های بانکی این کار را انجام داده اند و متاسفانه منجر به سواستفاده شده است .

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات خاطر نشان کرد: در جلسه اخیر شورای پول و اعتبار دادستان کل کشور گزارش دادند که در یکی از استان‌ها یک تبعه افغانی که گذرنامه هم ندارد توانسته است با کارت بانکی چندصد میلیارد پول را جابجا کند و همین نشان‌دهنده پولشویی در کشور است.

عضو فراکسیون امید تاکید کرد: افرادی که الان در معرض اتهام هستند یا در حال محاکمه هستند از حساب های چند صد میلیاردی بستگان یا افراد ناشناس صحبت می ‌کنند که همه اینها نشان دهنده این است که در کشور پولشویی آنجا می شود .

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: پولشویی در این حجم و حد وسیع در کشور بدون پشتوانه نیست و باید خود نظام و حاکمیت این مسئله را ریشه یابی کنند و قوانین محکمی داشته باشیم که مانع پولشویی شود داشته باشیم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس تصریح کرد: قوه قضاییه همچنان که تا کنون به خوبی برای برخورد با مفسدان اقتصادی عمل کرده است به طور جدی تر این برخورد را انجام دهد.

تابش افزود: عامه مردم و مسؤولان از صحبت های آقای ظریف استقبال کردند ولی عده ای نیز این سخنان را برنتافتند و با آن مخالفت کردند که دلیل مخالفت شان معلوم نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عزیز دل برادر شماها چه بلا دیگر سر این مملکت نیآوردید؟

    • بی نام

      دلیل مخالفتشان ،معلومه ،چون همه اونها روزانه میلیاردها پول جابه جا میکنند بدون اینکه اب از اب تکون بخوره ،دلشون نمیخواد دستشان رو بشه خوب

    • سعیدا

      خوب خدا رو شکر این پول شویی توسط افراد خارجی و اتباع بیگانه افغانی بوده خیالم راحت شد توسط مسولین و سران مملکتی نبوده و دولت هیچ نقشی در ان نداشته خوشا به حال ما .........

    • ج

      ازکجا معلوم شایدپشتوانه اون افغانی درایران هستن که بدون گذرنامه ملیاردها پول جابجاکرده همین آقایانی که مخالف صحبت ظریف وپولشویی درایران شدن

    • بدون نام

      شاید منافع این افراد به خطر افتاده که با صحبتهای آقای ظزیف از کوره در رفتند...

    • بدون نام

      ازاین اصلاح طلبها بی غیرت بی عرض تر پولکی احمق ترخاین تربه وطن وهم وطنان نداریم این دولت معلوم‌نیست چیکارمیکته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الاغ تو اگر آدم بودی به این راحتی به کسی توهین نمی کردی چون انسان نیستی مهم نیست. گر چه طرفدار هیچ حزبی نیستم فقط کشورم را دوست دارم .

      • بدون نام

        نترکی خراب بشی

    • بدون نام

      خیلی از مردم نگران نان شب هستند .و میلیارد میلیارد تومان خیلی راحت در حال اختلاس و رانت خواری و دزدی است.

    • رضا

      همه ما سرکاریم متأسفانه یه افغانی بدون حتی گذر نامه «توی اروپا یک ایرانی با گرین کارت و اقامت دائم نمیتونه یک پیج جابجا کنه اونوقت اینجا ...

    • بی نام

      متاسفانه خیلی ازمردم برای نان شب لنگن ولی آقایان میلیاردها پول این مردم لذت می برن وناراضیند خیلی جالبه

    • بی نام

      پس چرا نظر که میدهیم. نشان داده نمیشه

    • بدون نام

      چه اونا بی که معترضن و چه اونا بی که لو میدن و چه مردم عادی و چه داخلی و چه خارجی همه می دونن تو این مملکت چه خبره فقط یه عده خودشون رو زدن به نافهمی وگوششون سنگین شده مثلا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج