جاباما
۷۹۸۶۵۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جریمه ۱۹ هزار فرانکی سازمان لیگ از طرف فیفا

فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که سازمان لیگ به دلیل تخلف در پرونده داماش گیلان جریمه شده است.

ورزش سه: پس از آنکه داماش گیلان از لیگ برتر سقوط کرد، با مشکلات زیادی مواجه شد و به دلیل مشکلات مالی و فرار از جرایم مالی به شهر باران تغییر کرد، اما در نهایت پس از مدتی با تغییر سهامداران و مالکان باشگاه، مجددا نام این تیم به داماش گیلانیان تغییر یافت.

حالا پس از حدود چهار سال از این اتفاقات و تغییر نام‌ها، داماش گیلانیان که جزو تیم‌های لیگ دسته دوم است، در عین شگفتی توانست برابر ماشین‌سازی تبریز به پیروزی رسیده و تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند، اما حالا مشکل بزرگی مقابل این تیم قرار گرفته است.

بعد از صعود داماش گیلانیان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی، فیفا نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده و عنوان کرده که سازمان لیگ در گذشته اعلام کرده بوده که باشگاه داماش گیلان ورشکست شده ولی اکنون در حال ادامه فعالیت خود است.

فیفا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده علاوه بر اینکه داماش گیلانیان و داماش گیلان ۱۶ بازیکن مشترک دارند، نام آنها نیز با هم تفاوتی نداشته و این نوعی تخلف محسوب می‌شود که این موضوع به تایید مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز رسیده است.

فیفا به دلیل اینکه مشخص نیست وضعیت باشگاه داماش گیلانیان و فعالیت آن به چه نحوی است، سازمان لیگ فوتبال ایران را ۱۹ هزار فرانک سوئیس جریمه و متهم به همکاری با این باشگاه کرده است که بدون شک این پرونده در آینده نیز ادامه‌دار خواهد بود و ممکن است با جرایم دیگری هم همراه شود.

محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر و سهیل مهدی، مسؤول صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار ما عنوان کردند که نامه جریمه فیفا فعلا به دست آنها نرسیده و ممکن است این نامه اکنون در کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج