۷۹۸۶۹۲
۷ نظر
۵۰۱۹
۷ نظر
۵۰۱۹
پ

دادستان کرج: ریختن گازوئیل در جاده چالوس صحت ندارد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: موضوع ریختن عمدی گازوئیل در محور کرج - چالوس صحت نداشته و تکذیب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: موضوع ریختن عمدی گازوئیل در محور کرج - چالوس صحت نداشته و تکذیب می‌شود.

حاجی رضا شاکرمی افزود: چندی پیش با مطرح شدن شایعاتی در خصوص ریختن عمدی گازوئیل در محور کرج - چالوس توسط ماشین‌های حمل خودرو، این موضوع توسط اداره راه و شهرسازی استان بررسی و تکذیب شد.

جاده گردشگری و کوهستانی کرج - چالوس در روز‌های تعطیل بویژه آخر هفته همواره با حجم بالای ترافیک مواجه است و از جمله راه‌های مورد توجه گردشگران برای سفر به شمال کشور است.

وی اضافه کرد: بار دیگر نیز شایعاتی در این باره مطرح که این بار پلیس راه استان البرز بررسی‌های مجدد را انجام و مشخص شد که این موضوع صحت ندارد.

شاکری با اشاره به دلایل لغزنده بودن جاده در برخی نقاط جاده چالوس اظهار داشت: با توجه به کوهستانی بودن این محور و وجود قوس‌های زیاد که تصادفات نیز در این محل‌ها و سر پیچ‌ها اتفاق می‌افتد سبب ریزش روغن و ضد یخ خورد‌های تصادفی در سطح جاده می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به تردد خودرو‌های سنگین از جمله کامیون به دلیل عملیات‌های عمرانی و تردد اتوبوس‌ها در این محور، احتمال ریزش گازوییل از باک و سیستم سوخت رسانی در آن وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: از طرفی با توجه به وجود باغ و رستوران در محور کرج - چالوس و استفاده از گازوییل و نفت برای سیستم گرمایشی که از طریق وانت بار و کامیون انجام می‌شود، احتمال ریزش از درب تانکر هنگام گذر از پیچ‌ها و سربالایی‌ها وجود دارد.

شاکرمی افزود: همچنین در ابتدای شروع بارش‌ها به دلیل وجود غبار ناشی از تردد خودرو‌ها در سطح آسفالت به طور معمول لغزنده است.

وی ادامه داد: با کسانی که در رابطه با لغزنده بودن عمدی جاده کرج - چالوس اقدام به شایعه پراکنی کنند، برخورد قضایی می‌شود.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس در حوزه استان البرز و نیمی دیگر نیز در حوزه استان مازندران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس حتما درسته ...

    • بدون نام

      خوبه فیلمش هست.

    • بدون نام

      کسی ازتون دعوت نکرده تا دو روز تعطیل شد هجوم بیارید به شمال.ولی وقتی حمله می کنید ازدحام و مزاحمت ایجاد می کنید و زباله می ریزید و به طبیعت و شهرهای ما ضرر می زنید باید تنبیه بشوید.البته تنبیه های بزرگ تر از این:)

    • بدون نام

      این برای چندمین بار است که احالی محترم لبه جاده لطف کرده و گازییل مورد نیاز رانندگان را تهیه کرده که از بخت بد و ناگهان بیست لیتری از دستشان در رفته و بر روی جاده میریزد. خدا ...

    • بدون نام

      من تایید میکنم

    • بدون نام

      چه برخورد قاطعی ! فقط کافی بود بگه ، از هم وطنانی که در این زمینه اطلاعی دارند به این شماره تلفن تماس بگیرن ، تهدید برای چی ؟

    • بدون نام

      خیلی هم صحت داره. یه بار خودم از دیدم علکی تکذیب نکنید خواهشا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج