۷۹۸۷۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

جلالی: خدا پرسپولیس را بیشتر دوست داشت

مجید جلالی بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: هر گلی که در فوتبال به ثمر می‌رسد، یک بازیکن اشتباه می‌کند. گل اول پرسپولیس خطا بود. چرا خطا نگرفت؟ از بازیکنانم تشکر می‌کنم. امروز خوب بازی کردند و مسلط بودند. خدا حریف ما را بیشتر دوست داشت.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی پیکان بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس ضمن ابراز ناراحتی از این نتیجه، گل نخست پرسپولیس را مردود دانست.

مجید جلالی بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: هر گلی که در فوتبال به ثمر می‌رسد، یک بازیکن اشتباه می‌کند. گل اول پرسپولیس خطا بود. چرا خطا نگرفت؟ از بازیکنانم تشکر می‌کنم. امروز خوب بازی کردند و مسلط بودند. خدا حریف ما را بیشتر دوست داشت.

او در واکنش به این سوال که تیمش بعد از زدن گل نخست ضد فوتبال بازی نکرد، گفت: ما در سال دو بار شانس داریم که خودمان را در آزادی نشان دهیم. آزادی فضای خوبی برای بازی فوتبال است.

سرمربی پیکان درباره بازی سال گذشته دو تیم نیز گفت: امروز بازی از نظر کیفی خوب بود. خیلی حیف شد که این بازی را نبردیم. اگر بازی را می‌بردیم. تا رده دوم جدول بالا می‌آمدیم. خیلی ناراحتم.

سرمربی پیکان درباره بضاعت کم پرسپولیس در این بازی و موافقت برانکو برای شرکت در این دیدار گفت: در مورد آقای برانکو هر چقدر تمجید کنیم، کم است. او در تمام این سال‌ها از نظر فنی و شخصیتی خودش را ثابت کرده است. این که می‌گویید پرسپولیس با بضاعت کم بازی کرده، برای من سوال بود.

کدام یک از بازیکنان حاضر در زمین فینال آسیا را تجربه نکرده بودند؟ فقط دروازه‌بان پرسپولیس در فینال نبود. اگر بگویید شش روز تمرین نکردند هم قبول ندارم. اگر دوست دارید ترکیب تیم را نگاه کنید. همه بازیکنان این تیم در نیمه نخست فینال بازی کردند.

وی ادامه داد: وقتی هوادار هستید اشکال ندارد. خیلی از دوستان رسانه‌ای هم هوادار هستند اما خوب نیست که منصف نباشیم. تیم پرسپولیس در فینال آسیا بازی کرده است. اگر بگویید پرسپولیس بعد از فینال از نظر انگیزشی افت کرد، قبول دارم اما این تیم، باتجربه است.

ما چندین بازیکن امیدمان را نداشتیم. مهدی شیری هم محروم است. یک بار هم نگفتم که بازیکنانم نیستند. البته من به این فضاها عادت دارم. هر موقع با استقلال و پرسپولیس بازی کردم، آن‌ تیم‌ها مشکل داشتند. کسی به ما توجه ندارد. آن‌ها از داوری ایراد گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونقدری که شما از لنگ تو این مدت تعریف کردی، معلومه مثل وزیر ورزش و فدراسیون و داوری و... همه عاشق لنگید! علاوه بر اینا لنگ، آخر خرشانسی هم هست!

    • پاسارگاد ♡♡ پرسپولیس

      میگم بعده این باید یکلام از معلم عروس را هم وارد مثل‌هامون کنیم خخخ !!
      تیم توون باخته خواهشاً خفههههههههههههههههههه

    • ناشناس

      زنده باد جلالی شجاع! به قول امیر قلعه نویی خیلی مردی!!

    • بدون نام

      اقا یه شغلی به این بنده خدا بدین توی پرسپولیس آبدارچی کلمن یا توپها رو باد کنه

    • کامبیز

      مطمئن هستید خدا بود یا دولت داور وزیر صدا وسیما کمیته انضباطی لیگ یاران نفوذی تو تیم تان و.....!؟

    • بدون نام

      بابا دیگه خجالت بکشید با نصف پرسپولیس بازی کردید از شما بعیده این بهانه ها به خدا .

    • مرتمی .

      اقای جلالی خدا پرسپولیس را دوست داشت .خلق خدا هم پرسپولیس را دوست داشت .بنده خدا هم پرسپولس را دوست داشت .به کوری کیسه کشا که کارشون فقط لیف کشیدنه .پرسپولس به حق سرور استقلاله وبجا رهبر تیمهاست.

    • بدون نام

      جلالی یعنی خدا فاسد ها وباند باز ها را دوست دارد اشتباه میکنی این فدراسیون بود که پرسپولیس را دوست داشت نه خدا

      پاسخ ها

      • مهدی

        بابا بسه قبول کنید که پرسپولیس ااروپایی شده و هیچ تیمی جلو دارش نیست مگر با ناداوری دیگه پرسپولیس نباید با استفسقا رقابت کنه فراتر از این حرفاست خواهشن دیگه برا سرورتون پرسپولیس کوچکترین حرفی نزنید شما رو چه به فوتبال استقلالی های پلید

      • بدون نام

        داداش چرا اینقد میسوزی درد داشت برد سرورتون پماد خارجی بزن میگن یارو گاو نفهمه دقیقا ترو میگنا بانیمکت خالی و فیفادی و زور سازمان لیگ و وزیر و فدراسیونم نتونستید هیچ ......

    • تاج کبیر. چهارفینال آسیا .دوقهرمانی آسیا

      کامنت این لنگی ک میگه پرسپولیس اروپایی شده رو ببین خخخخخ. سیستمون ک دفاع اتوبوسیع. دیگ علنی شده باحمایت دولت و فدراسیون اومدین بالا. امروزم ی گل ب نفع پیکان نگرفت و گل اولتونم خطا بود و یکی ازگلاتونم ازدستی دروازه بان پیکان بهتون تقدیم کرد کثیف ترین تیم تاریخ

      پاسخ ها

      • سرخدل

        تاژژژصغیردوچرخه سواران قهرمان دسته سوم کشوری وسرورومتخصص اسیاوشیش تاخورالعین و...قهرمان جام سه جانبه ی کوپا امجدیه که مربوط به تیم شاه ملعون ونابودشده هستش شیشتیقلال واس دق لالی حرف نزنی نمیگن لالی ازحسودی بمیریدفقط بترکیدازحسادت شماهاعین بنی اسراییل می مونیدازخداهم ایرادمیگیریدکیسه تنان سورتمه سوار

      • ابی محمدی

        خدایا،،،،، تو واقعا خودتو جز آدمیزاد میدونی حمایت رهبر فدراسیون السدو برد ؟؟؟الدحیلرو برد؟؟؟ میشه توضیح بدی چطوری حمایت کرد رهبر ؟؟؟گل زد ب السد؟؟؟داوری ب نفع پرسپولیس بوده این چند سال؟؟؟آخه چرا خسته نمیشید از مزخرف گویی؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج