۷۹۸۷۱۴
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

ارز دولتی بلای خانمان‌سوز کشور شده است

رئیس کمیسیون صنایع و معادن گفت: بعد از تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تملکات بانک‌ها به حداقل رسیده است، ولی واحدهای صنعتی نیز نباید از پرداخت بدهی خود فرار کنند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون صنایع و معادن گفت: بعد از تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تملکات بانک‌ها به حداقل رسیده است، ولی واحدهای صنعتی نیز نباید از پرداخت بدهی خود فرار کنند.

عزیز اکبریان عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط البرز اظهار کرد: باید صنعت را از وابستگی به ارز دولتی خارج کنیم و درآمدعمومی جامعه را بالا ببریم.

وی ادامه داد: ارز دولتی باعث رانت و فساد و هزاران بلای خانمان سوز دیگر در کشور شده بنابراین باید فکری برای رهایی از وابستگی واحدهای تولیدی و صنعتی به این ارز شود.

وی توضیح داد: تا کنون چند جلسه با وزیر صنعت و رییس بانک مرکزی برگزار شده و قول‌هایی برای حل مشکلات موجود در این خصوص داده شده است.

این مسئول در پاسخ به اینکه چرا برخی واحدهای تولیدی و صنعتی که برای فعالیت به مواد اولیه داخلی نیاز دارند هم در شرایط فعلی دچار مشکل هستند، ابراز کرد: اگر مواردی در این خصوص وجود دارد حتما باید به مسئولان ذی ربط اطلاع داده شود تا مشکل واحد تولیدی حل شود.

اکبریان گفت: قبول داریم که در برخی موارد دچار خود تحریمی هستیم که این امر ثبات و توسعه اقتصادی کشور را به خطر می اندازد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای رفع مشکل بدهی بانکی واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار کرد: بعد از تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با دستور مقام معظم رهبری تملکات بانک‌ها به حداقل رسیده است ولی واحدهای صنعتی نیز نباید از پرداخت بدهی خود فرار کنند.

وی ابراز کرد: چرا وقتی بانکی معوقات خود را طلب می‌کند صاحب واحد تولیدی باید از اهرم تعطیل کردن واحد استفاده کند و از پرداخت بدهی ممانعت کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه اقتصاد دانهای ما در طول این چهل سال بر سر این موضوع بحث می کنند که اول مرغ افریده شده یا تخم مرغ !!!! شما اقتصاد دان نیستید بلکه مواجب بگیر مزدور هستید .

    • بدون نام

      فکری بحال کلاهبردارآن و اختلاس ورا نت خواری کنید دلار باید قیمتش پایین باشد چون جامعه ما جامعه کارگری است توان تورم با ارز بالا را ندارد

    • @@@@@@@@

      این دولت همیشه در ارز اشتباه میکند .
      یعنی هر کاری میکند به بن بست کشیده میشود
      یکی نیست بگوئید دولت کاردان و کارشناس که نداری حد اقل قبل از هر کاری استخاره کن.

    • بدون نام

      شما چرا ما ملت قاطی کارهای بخور بخور اختلاسهای بانکی میکنید شما گوساله میزایید ما ملت بزرگش میکنیم

    • کارمند

      ما که ارز دولتی ندیدیم هرچی خواستیم بخریم به دلار آزاد حساب میشه ارز دولتی فقط به خودی ها رسیده که یکشبه میلیاردها تومان سود کردند والبته با پرداخت حق وحساب از مجازات مصون هستند وبا هم میخورند وبه ریش مردم میخندند پس لطفا دلار دولتی را توی سر ما نکوبید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اختلاس، دزدی، رانت خواری، حقوقهای نجومی وتبغض حقوقی بین اقشار ملت وفاصله زیاد طبقاطی بلای جان مردم شده نه ارز دولتی کنترل شده که رفاه وآرامش برای مردم به دنبال دارد

    • علی

      آقای اکبریان ماازمسئول وغیر مسئول بلای ایرانسوزی شدیم،همه دست به دست هم دادیم ایران ویران کنیم، خدس خودش به راه راست هدایتمون فرماید.

    • بدون نام

      چی ازاین مردم میخواهید
      ارز هفت تومن کردید۴۲۰۰ بعد ۱۵۰۰۰
      این مردم تغاص چه گناهی رو دارن پس میدن
      چهل سال مردم روز خوش ندیدن
      جمع کنید خودوتون رو
      به فکرمردم باشید

    • بدون نام

      شماها چرا همه چیزرا گردن ارز دولتی میاندازید جستجوکنید می بینید این ارز هارا چه کسانی گرفتند به انجای می‌رسید که اقوام وانصار مدیران رده بالا هستند که ارز دولتی را به این روز انداختند مگردرکشور های دیگه ارز دولتی وجود ندارد

    • بدون نام

      توکه راست میگی ارزبایددادبه اقازاده تا صفاکنند بقیه برنددرک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج