۷۹۸۷۴۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

دلجویی اثر نکرد؛ مظاهری پرسپولیسی می‌شود؟

در صورتی که بیرانوند در نیم‌فصل از جمع شاگردان برانکو جدا شود بلافاصله مظاهری جایگزین او خواهد شد و اگر بیرانوند نرود، مظاهری باید به تیم دیگری برود.

ایران ورزشی: پس از شکست سنگین ۴ بر یک تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر، باشگاه ذوب‌آهن تصمیم گرفت تغییراتی در کادرفنی خود ایجاد کند و علیرضا منصوریان را جایگزین امید نمازی و کادرش کنند.

ترکش‌های طوفانی که در ذوب‌آهن به راه افتاده بود، به رشید مظاهری هم برخورد کرد. سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در یکی از مصاحبه‌های خود پس از این شکست، انتقاداتی نسبت به عملکرد ضعیف رشید مظاهری انجام داد و این دروازه‌بان هم که خیلی ناراحت شده بود علیه آذری مصاحبه کرد.

دلجویی اثر نکرد؛ مظاهری پرسپولیسی می‌شود؟

آذری همان زمان در خصوص شائبات مذاکره رشید مظاهری با باشگاه پرسپولیس، گفت: «هرجا می خواهد برود. هر باشگاهی مظاهری را می خواهد، باید به باشگاه ذوب آهن نامه رسمی بزند و درخواست رضایتنامه بدهد. بازیکنی که تمرکز ندارد را به زور نگه نمی داریم. اگر باشگاهی مظاهری را بخواهد، با کمال میل این دروازه بان را می فروشم.»

هرچند کمی بعد موضع آذری درباره مظاهری تغییر کرد اما حتی صحبت‌های بعدی مدیرعامل هم نتوانست به زمزمه‌های جدایی مظاهری از ذوب‌آهن پایان دهد. آذری این بار گفت: « به هر حال گاهی اوقات در فوتبال پیش می‌آید که همه در شرایط خوبی نباشیم. با خود او هم صحبت کردم او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است.»

ظاهراً دلجویی‌های آذری اثر نکرد و مظاهری به دلیل بروز همین مشکلات در آستانه جدایی قرار گرفته است و حتی صحبت از تیم‌های مختلفی همچون پرسپولیس به عنوان مقصد بعدی او هم شد.

البته تصمیم مظاهری برای جدایی از ذوب‌آهن برای این یکی، دو هفته نیست و او از اول فصل خواستار جدایی از ذوب‌آهن بوده است. این دروازه‌بان ملی‌پوش در اوایل فصل با چند پیشنهاد داخلی و خارجی مواجه شد اما در شرایطی که خیلی راضی به ماندن نبود در نهایت در اصفهان ماند.

مظاهری برای جدایی فعلا عجله‌ای ندارد و منتظر است تا تکلیف علیرضا بیرانوند در پرسپولیس مشخص شود. شنیده می‌شود در صورتی که بیرانوند در نیم‌فصل از جمع شاگردان برانکو جدا شود بلافاصله مظاهری جایگزین او خواهد شد و اگر بیرانوند نرود، مظاهری باید به تیم دیگری برود که مورد اول محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

دروازه‌بان ملی‌پوش ذوب‌آهن این روز‌ها ۲، ۳ پیشنهاد خوب از تیم‌های داخلی دارد، ولی هنوز باشگاهی به صورت رسمی برای این بازیکن اقدام نکرده و به نظر می‌رسد مشتریان او در نیم‌فصل دست به کار خواهند شد.

با شرایطی که پیش آمده به نظر می‌رسد ذوبی‌ها باید شاهد جدایی دروازه‌بان ناراضی خود در نیم‌فصل باشند مگر اینکه اتفاق خاص دیگری رخ دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شیخ ویسی خوبه

    • ahm

      ولمون کن بابا الان استاد آذری قیمن مسی رو براش میخواد و حق رشد و شیربها و جهاز و هزار جور حق دیگه براش میخواد مگه اینکه قراردادش تموم شده باشه .

    • رضا

      با افتخار منو رشید توی یه محله بزرگ شدیم و همبازی هم بودیم برادرش محمدرضا هم رفیقمه الانم توی استقلال خوزستانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج