جاباما
۷۹۸۷۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افشاگری جدید فوتبال لیکس علیه منچستریونایتد

فوتبال لیکس در ادامه افشاگری های خود از اتفاقات غیرقانونی فوتبال، این بار از قرارداد پنهان بین یونایتد و موناکو خبر داد.

ورزش سه: فوتبال لیکس در ادامه افشاگری های خود از اتفاقات غیرقانونی فوتبال، این بار از قرارداد پنهان بین یونایتد و موناکو خبر داد.

طبق قوانین لیگ فرانسه، باشگاه ها قادر نیستند بندی در قرارداد بازیکنان بیاورند که اگر مقدار مشخصی در یک فصل بازی کنند، قراردادشان به صورت اتوماتیک تمدید شود. بدین ترتیب، باشگاه های فرانسوی به صورت پنهانی با بازیکنان خود چنین قراردادهایی را امضا می‌کنند. اریک آبیدال، ریکاردو کاروالیو، جرمی تولالون، از جمله بازیکن‌هایی بودند که با موناکو، قرارداد پنهانی امضا کرده بودند.

اما بند دیگری که در قوانین فرانسه ممنوع است، بندهای پاداشی است. برای مثال، در هنگام انتقال قرضی رادامل فالکائو از موناکو به یونایتد در فصل ۱۵-۲۰۱۴، شیاطین سرخ ۶ میلیون یورو به ازای یک فصل به موناکو پرداخت کردند و قصد داشتند بندی در این قرارداد جای دهند که اگر یونایتد بتواند در بین چهار تیم کار را به اتمام برساند، ۴ میلیون یورو دیگر به موناکو پرداخت شود.

افشاگری جدید فوتبال لیکس علیه منچستریونایتد

طبق قوانین فرانسه، وضع چنین بندی در قراردادها ممنوع است. بدین ترتیب، موناکو و یونایتد تصمیم گرفتند بند را بدین شکل بنویسند که اگر یونایتد در بین چهار تیم قرار گرفت و موناکو دیداری دوستانه با این تیم برگزار کرد، شیاطین سرخ 4 میلیون یورو به باشگاه اصلی فالکائو بپردازند.

در نهایت یونایتد در پایان فصل در بین 4 تیم قرار گرفت و شیاطین سرخ، 4 میلیون یورو را به بهانه برگزاری بازی دوستانه به این تیم پرداخت کردند. با این حال، دیدار دوستانه بین دو تیم هیچگاه برگزار نشد و به نظر فدراسیون فوتبال فرانسه با دقت تمام این موضوع را مورد بررسی قرار نداده است.

حال باید دید واکنش فدراسیون و سازمان لیگ فرانسه به فاش کردن چنین اطلاعات مهمی چه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج