۷۹۸۷۹۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

درخواست برای تروریستی خواندن گروه حماس

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در درخواستی گستاخانه از کشورهای جهان خواست در سالروز تقسیم فلسطین، یکبار و برای همیشه حماس را به عنوان یک گروه تروریستی شناسایی کنند.

ایرنا: سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در درخواستی گستاخانه از کشورهای جهان خواست در سالروز تقسیم فلسطین، یکبار و برای همیشه حماس را به عنوان یک گروه تروریستی شناسایی کنند.

۲۹ نوامبر سالروز تصویب قطعنامه ۱۸۱ مجمع عمومی سازمان ملل متحد است که به موجب آن سرزمین فلسطین به دو بخش عربی و عبری تقسیم شد. قطعنامه ای که تنها با ۳۳ رای موافق در برابر ۱۳ رای مخالف، یک غایب و ۱۰ ممتنع تصویب شد و به این ترتیب ۵۵ درصد اراضی سرزمین فلسطین به رژیم صهیونیستی تعلق گرفت.

هر سال به این مناسب، نشستی در مجمع عمومی سازمان ملل برگزار می شود اما از سال ۱۹۴۷ (۱۳۲۶ شمسی) تا کنون، رژیم صهیونیستی هیچ گاه به این تقسیم بندی تمکین نکرده و شهرک سازی های خود را در مناطق فلسطینی ادامه داده است.

دانی دانون سفیر این رژیم اشغالگر که در هفته گذشته شاهد تصویب ۹ قطعنامه فقط در یک کمیته مجمع عمومی سازمان ملل علیه رژیمش بود، ۱۰ روز مانده به ۲۹ نوامبر در بیانیه ای مطبوعاتی از اعضای سازمان ملل خواست تا در سالروز تقسیم فلسطین، حماس را که در خط مقدم جبهه مقاومت علیه تجاوزها و جنایات صهیونیست ها ایستاده است، به عنوان یک گروه تروریستی شناسایی کنند.

آمریکا در نظر دارد در این نشست، پیش نویس قطعنامه ای را ارائه دهد که آنچه حملات موشکی حماس دانسته اند را محکوم کنند، منابع برای ساخت تونل هایی که تروریستی دانسته اند قطع شود و فعالیت هایی که خشونت آمیز معرفی کرده اند هم پایان یابد.

سفیر رژیم صهیونیستی در همین ارتباط اظهار کرده است آمریکا، استرالیا، کانادا، نیوزلند و اتحادیه اروپا، به صورت کلی یا بخشی، حماس را سازمان تروریستی نامیده اند و اکنون زمان آن است تا اکثریت اخلاقی سازمان ملل متحد در کنار ما علیه اقدامات خشونت آمیز و تروریستی آن بایستند.

دانون که شاهد خود را نیکی هیلی نماینده مستعفی آمریکا آورده است، می گوید این تلاش ها تاییدی بر کوشش سفیر آمریکا در سازمان ملل است که نور حقیقت را در این سازمان روشن کرد و بر آنچه او فعالیت های تروریستی حماس و ایران دانست، تاباند.

وی آرزوی خود را این گونه جاری کرده است که اکنون زمان آن است سازمان ملل یکبار و برای همیشه برچسب تروریستی را بر حماس بچسباند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج