۷۹۸۸۴۸
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

سردرگمی مردم برای دریافت بسته حمایتی دولت

اعلام شماره سامانه پیامکی بسته حمایتی دولت موجب سردرگمی مردم شده و در این میان، مسئولین سازمان بهزیستی و وزارت رفاه اقدامی جهت شفاف سازی انجام نداده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان: اعلام شماره سامانه پیامکی بسته حمایتی دولت موجب سردرگمی مردم شده و در این میان، مسئولین سازمان بهزیستی و وزارت رفاه اقدامی جهت شفاف سازی انجام نداده اند.

بعد از اطمینان دادن به تمام افراد جامعه درباره سامانه پیامکی مورد نظر، از سوی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اطلاعیه ای صادر شد که در آن ذکر شده بود شماره پیامک ۵۰۰۰۴۹۹ هیچ ارتباطی به طرح حمایتی دولت برای اقشار کم درآمد ندارد و هموطنان هرگونه اطلاع رسانی را فقط از طریق این مرکز یا پیامکVEZART-REFAH دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۹۹ هیچ ارتباطی به طرح حمایتی دولت از اقشار کم درآمد ندارد/ شهروندان به پیامک‌های فاقد اعتبار پاسخ ندهند

با این وجود، روز گذشته (دوشنبه ۲۸ آبان ماه) انوشیروان محسنی بند پی سرپرست جدید تامین اجتماعی شماره پیامک اعلام شده را بار دیگر تایید کرد!

پس از اعلام این مطلب از زبان سرپرست جدید تامین اجتماعی، خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار ارائه توضیحات و شفاف سازی درباره این تایید و تکذیب ها شد؛ اما این بار هم مسئولان این وزارتخانه(که به تازگی وزیر آن تغییر کرده) قول اعلام یک اطلاعیه جدید را داد که هنوز منتشر نشده است. همچنین مسئولان و روابط عمومی سازمان بهزیستی نیز در این زمینه پاسخگو نبودند.

این اولین بار نیست که ناهماهنگی و بی تدبیری در زمینه توزیع مایحتاج عمومی مردم دیده می شود. همگان به یاد دارند که ناهماهنگی های فراوان در توزیع سبد کالا در سال ۱۳۹۲، موجب تشکیل صفهای بسیار بلند و زد و خورد بین هموطنان شد و رسانه های خارجی از آن تصاویر سوء استفاده کرده و ایران را به کشوری قحطی زده تشبیه کردند.

با اینکه محسنی بندپی به تازگی سرپرست سازمان تامین اجتماعی شده است و همچنان مدیریت بهزیستی را هم بر عهده دارد و تمامی این نهاد ها و سازمان ها زیر مجموعه ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند، اما ظاهرا هیچ گونه هماهنگی بین این سازمان ها وجود ندارد و ما همچنان شاهد بی برنامگی این وزارت خانه هستیم. گویا شریعتمداری سکان دار جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هنوز نتوانسته است سازمان ها و نهادهای وابسته به وزارت رفاه را به خوبی مدیریت کند.

پیگیری های خبرنگار ما نشان داد که بسته حمایتی دولت در مرحله اول به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی تعلق می گیرد. این موضوع با شماره گیری کد #۴*۴* و ارسال کد ملی سرپرست خانوار قابل استعلام است. بنابر این توصیه ما این است که اگر تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی و بازنشسته نیستید، اما حقوق سرپرست خانوار شما کمتر از ۳ میلیون تومان است، باید منتظر اعلام مراحل بعدی توزیع بسته حمایتی دولت باشید. به این نکته مهم دقت کنید که به هیچ وجه لازم نیست که شماره کارت و رمز دوم کارت خود را پیامک کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سرکاریه

      پاسخ ها

      • بدبخت روزگار

        ماکه حتی ماهانه یک میلیون هم درآمدنداریم چی میشه سبد غذایی میرسه یا که باید هنوز رأی بدیم

    • علی حردانب

      سلام،بهای سبد کالا به کارتهای بانکی تعویض شده قبلی واریز شده امکان دریافت وجود ندارد،نه بانک و نه سایر ارگانها پاسخگو نیستند،لطفا کاری بکنید

    • بدون نام

      سردرگمی نیست سرگرمیه و مردم هم ...... سرشونو میشکونن تو پارکینسون گردو می ریزن

    • بدون نام

      کم سر کار بزارید ملت بابا

    • ژیلا

      عجب؟!!!!!!

    • مریم

      برترینها خودت شایعه کردی واقعا برات متاسفم این شماررو بدون بررسی در اختیار مردم گذاشتی .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جرا فرق میگذرید. فقط به بازنشتگانه گشوری ولشکری. پس ما چی.ما که بازنشته ماهی ۶۰۰تمن هستم چرا اینکار میکنید با ملت. یا به هیچکس ندید. یا به همه قشر ضعیف بدید. با تشگر

    • محمودی

      چرا به افرادی که حقوقشان زیر سه میلیون تومان است فقط سبد حمایتی میدید پس ما که با بیست سال سابقه حقوقم شده سه و نیم همش به جای قسط داره میره و هشتصد هزار واسم میمونه تازه دوتا بچه مدرسه ای دارم و مستاجرم شما عدالت رو برقرار نمی کنید اونایی که تازه اومدن سرکار حقوقشون زیر سه تومانه پس ماچی ؟

    • بدون نام

      امروز گفتند به کارمندها هم سبد دادند,خداییش کارمندایی که تو شهرستانها کار میکنند به اقایی زندگی میکنند ولی کارمندای تهران و اصفهان و شهرای بزرگ با همون حقوق به فلاکت ,چرا ؟

    • محمدرضا نصرتزهی

      با عرض سلام خدمت شما مسئولان محترم پس ما که بیکاریم باشیش بچه وچهار بچه مدرسه ای که هیچ درآمد مشخصی نداریم یک روز اگر کارگری ساختمانی گیرمان بیاد چهار روز دیگر بیکاریم چکار کنیم بریم بمیریم بخدا تو خرج تحصیلشان موندیم خدا هیچ پدری را شرمنده بچه هاش نکنه که ما واقعا شرمنده شونیم دیگر قضاوت با شما مسئولان

    • محمدرضا نصرتزهی

      سلام ما میدانیم که نظر ما بدبخت بیچاره ها رو نشون نمی دهید چون که ما نزد شما هیچ ارزشی نداریم باید بریم بمیریم بخدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج